Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Ik ben morgen alweer 27 weekjes zwanger.
    Qua vermoeidheid merk ik het wel hoor pff..
    Het laatste trimester is nu aangebroken. Ik kan geen lange afstanden lopen en heb snel last van me banden, rug, benen.
    De babykamer is bijna klaar! Alleen nog de gordijnen uitzoeken :D
    Vanmiddag weer op controle bij de VK. Urine wordt ook nog even gecheckt. :)

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @miranti he wat schrikken zeg, ben je wel een beetje bijgekomen? Nou laat onze baby's nog maar even zitten hoor!

@mijngeluk hoe is je bloeddruk? Ik had/heb ook veel last van duizelingen enzo en mijn bloeddruk is dan gewoon heel laag, heb normaal 90/50 en nu 80/40 dus daar kan het ook door komen, of misschien ijzer? Je zou FF je vk kunnen bellen:). Mooi buikje hoor:D!

@yasminn ik ook gewoon lekker thuis, eerst FF bloedprikken en naar de fysio en nu lekker rustig met manlief op de bank:). Ik slaap ook niet altijd even lekker maar hoop dat ik nu wat slaap kan inhalen:).

@soeee nee je buik zal vast nog wel groter worden:p. Maar dat ziet hij vanzelf wel;)! Ik hoop voor je dat hij snel hier is:D.

@suusd schattig pakje! En mooie buik:D

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik ga het er voor je bijzetten! :)

Wauw, wat een mooie buik heb je zeg, vind echt dat je mooi aan het groeien bent.

En €10 is inderdaad een erg mooi prijsje, ik moet er ook echt nog wel een aantal broeken bij hebben. Wil sowieso nog graag een Mamalicious broek. Hoe bevalt jouw broek Soe?

Is ook wel goed juist, dan koop je de allerleukste spulletjes :D En geen impulsaankopen.

Haha, niet uit te leggen inderdaad. Kon me er voor de zwangerschap ook geen voorstelling van maken. En vooral het bewegen is natuurlijk echt iets wat niet voor te stellen is!

Dat klinkt goed, ben benieuwd hoe dat bij mij zit allemaal. Volgens mij zei ze dat ze rond de 27 weken hier langskomen.

Leuk dat het kamertje bijna af is! :D Alles lekker af en alleen nog maar wachten tot de baby groot genoeg is..

4. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ Nichelle, heb mijn bloeddruk niet meer gemeten komt pas weer bij de vk over 2 weken.. maar zoals ik me nu voel is niet prettig alsof ik ieder moment door men benen kan zakken..

bijna de werkdag weetr voorbij!:D

5. Prinsessa

♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest
    - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Justxme: 18 juni - Echo geslachtsbepaling
    - Nichelle: 20 juni - Start zwangerschapsyoga
    - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige
    - SuusD: 24 juni - 20 weken echo
    - Nichelle: 25 juni - Controle echo
    - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige
    - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige
    - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog
    - Miranti: 27 juni - Intake kraamzorg
    - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige
    - Merel123: 28 juni - Controle verloskundige & Echo
    - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg
    - Littlewonder23: 3 juli - Controle verloskundige
    - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige
    - SuusD: 9 juli - Controle verloskundige
    - xDoo: 10 juli - Controle verloskundige
    - Lovely24: 11 juli - Controle verloskundige
    - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 16 juli - 28 weken echo
    - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Suus, je afspraken staan erop :)

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Dankje prinsessa.
    Ben ook wel trots op mijn buikje.

MEIDEN! ik voelde een trapje met mijn hand! Gaan vanavond kijken of mijn vriend onze kleine meid kan voelen!

7. soeee

soeee Niet meer actief

Kimberlilie: Fijn dat het kamertje bijna af is :) Wij moeten echt alles nog doen.

Nichelle: Haha jaaa die groeit nog wel :p

Prinsessa: Mijn mamalicious broek bevalt heel goed! Een tip: echt niet groter bestellen dan de maat die je al had voor je zwangerschap. Heb de broek in maat 27 besteld maar hij had ook echt niet groter gehoeven :)

Eten: Wat gaan jullie eten meiden? :D Ik heb zin in frietjes, haha. Maar dat gaat 't vast niet worden :p

8. soeee

soeee Niet meer actief

Suus: Aaaah leuk!! :D

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @suusd, moois buikje! :) Ow wat leuk dat je meisje hebt gevoeld. Hoop dat je vriend haar ook voeld. Bij ons moeSt ik best veel geduld hebben tot ml onze meisje kon voelen. Met 22 weken voelden hij t pas. @nichelle, af en toe lkkr toch hihih.

10. Prinsessa

Wauw :D Wat goed!! Wat vroeg! Ik hoop dat je vriend het ook snel voelt. Weet je al waar de placenta ligt?

Oh, super! Ga van de week ook even kijken voor een nieuwe broek. En dankjewel voor de tip!

Lekker :D Hier heb ik al de hele dag trek in spinazie a la crème haha, geen idee waar het vandaan komt maar het zal wel spinazie worden denk ik met aardappeltjes, kipfilet gevuld met boursin of anders kaasburgers ofzo.

11. Prinsessa

Ik had vannacht weer last van maagzuur, lijkt wel alsof het steeds erger wordt ;) Straks maar even vanillevla en melk kopen, dat schijnt wat te verzachten toch?

12. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Spinazie is ook lekker! Met een gekookt eitje :D hihi. Ik heb Rennies, werkt ook wel. Melk krijg je wel slijm van (ik ben daar iig heel gevoelig voor). Maar ze zeggen idd dat vanillevla werkt. En je eten verdelen in kleinere porties. Dus 6x iets kleins ipv 3 maaltijden ofzo (maar dat lijkt me zo onhandig)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Prinsessa dat ga ik vragen bij de 20 weken echo !
    Thee blijkt ook te helpen met een beschuitje tegen maagzuur
    Hoop dat het snel overgaat:)

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nichelle: Ja inmiddels is mijn buik weer wat ontspannen. Vanmorgen nog een aantal harde buiken gehad. Maar nu al hele middag vrij rustig. Heb ook nauwelijks wat gedaan :p.

Yasminn: Fijn dat het goed gaat met je vriendin en de kleine meisjes. Hopelijk blijft het goed gaat met de kleintjes!

SuusD: Leuk!!

Intake Kraamzorg: Bij mij komen 27 juni, dan ben ik voorbij 28 weken. Ze kwamen ook op tijd ivm vakantieperiode zeiden ze. Maar volgens mij valt het wel mee in mijn geval, want het moet voor 32 weken begreep ik.

Hier: Vanmorgen dus nog even wat onrustig en gespannen/harde buiken. Nu wat meer ontspannen, maar wel vreselijk moe. Helaas heb ik de hele zwangerschap hier al veel last van.. Nog 2 vroege diensten morgen en vrijdag en dan heb ik lekker vakantie! Heerlijk!

Ik heb net lekker een pizza op, lekker makkelijk! ;)

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wooooooooooow,
    Jullie kletsen veel vandaag :p

16. soeee

soeee Niet meer actief

Miranti: Niet zo fijn zeg, zo'n gespannen buik en dat je zo moe bent. Tijd voor vakantie (maar dat heb je bijna) en verlof, hihi :)

Lovely: Ja moeilijk bij te houden hè :p

Eten: Toch frietjes gegeten, oepsie :p

17. Lovely24

@Mijngeluk
    Mooie buik!
    Intake KZ stelde hier ook niet veel voor idd, dit keer zal het denk ik telefonisch zijn bij mij, omdat het de tweede keer is...

Al heb ik wel wat dingen die ik wil bespreken over de uren.
    Wil sowieso de minste uren en ook vast laten leggen als het kan, dat ik de kraamhulp weg mag sturen, na de controles, wanneer ik me goed voel...

@SuusD
    Mooie buik!!
    Broek is zeker uit de winkel?
    Zag hem namelijk niet op de site :p
    Leuk prijsje ja!

@Soeee/eten :p
    Hier macaroni gegeten :p

18. Lovely24

Okeee,
    Wel alles gelezen, niet heel uitgebreid gereageerd dit keer :p
    Sorrrry :D

19. Lovely24

Ik heb WEEKEND!
    Heerlijk!
    Was er deze week echt aan toe!

Voor het eerst last van mijn voeten, sinds gisteravond al.
    Heb niet het idee dat ze echt opgezet zijn, maar morgen heb ik een lui dagje denk ik :p

Vanmiddag bij Hema nog wat sokjes, spuugdoekjes en hydrofiel luiers gekocht.
    Vrijdag wil ik even naar Babydump om te kijken naar de spulletjes die ik online gezien heb. Als ze het in de winkel hebben liggen, anders bestel ik het lekker online :p

Nu nog 1 weekje werken en dan gaan we volgende week vrijdag een weekje naar Centerparcs.
    Had achteraf toch stiekem liever naar de zon gewild :p
    Maarja het is niet anders, en L. gaat het toch wel geweldig vinden.

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik drink best veel thee, groene thee. Toevallig heb ik nog geen last van maagzuur gehad. Misschien komt dat dan daardoor? Wist ik niet namelijk.

Soee, Tja het kan ook slechter hoor. Ik mag niet te hard klagen! Ik werk nog gewoon en doe mijn dingen. Alleen allemaal langzamer of minder. Maar inderdaad bijna vakantie en dan nog 6 weken werken en dan heb ik verlof! Begin van mijn zwangerschap riep ik nog dat ik daar echt tegen op zag, zolang vrij zijn. Maar toen voelde ik me nog redelijk haha. Nu kijk ik er gewoon echt naar uit haha!

Deel Deze Pagina