Jonge (aanstaande) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door JMay, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    idd heel stil!

gisteren weer begonnen met werken, kon wel merken dat ik er ff tussenuit ben geweest maar ja nog een paar weekjes dan verlof :)

hierbij de foto

Bijgevoegde bestanden:

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

aahhww wat een schattig pakje !

Oh ja dat zal wel weer even wennen wezen inderdaad..maar net wat je zegt nog maar een paar weken dan kan je met verlof ;)

Zeker stil hier, misschien komen er nog wel meer mee kletsen.

Ik werk vandaag vanuit huis, dat is wel lekker.
    Woe,Do en vrij. lekker vrij :D

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hoihoi, mag ik ook meekletsen? De meeste meiden hier zijn al aardig ver zie ik :D

Ik heb afgelopen vrijdag een positieve cb gehad dus het begint langzaam aan weer door te dringen dat ik weer zwanger ben. Ik hoop nu op 3maal scheepsrecht! Dit word ons eerste kindje, ik ben zelf 23, vriend is 28 :)

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    echt super dat je weer zwanger bent, en idd 3x is scheepsrecht ..dus dit moet gaan!
    ik duim op een plakbeeb

5. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ann91 ben je er een beetje uitgekomen met de kleertjes?

@seepje mooie foto!

@Jmay hoe was de pretecho?

@blijven hopen wat een schattig pakje!

@melliemuis gefeliciteerd en welkom!

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    spannend love14 , bijna 40 weken !!
    Voel je al iets?

Ik heb morgen de pret echo, om 19u pas pfff

7. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg spannend! Ik heb af en toe wat "menstruatiepijn" en harde buiken, maar de laatste dagen is het erg rustig... :( Morgen weer controle! Ben benieuwd.

Hoe was de pret echo? :D

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend love14!

En mellie natuurlijk mag je hier ook mee komen kletsen! Gezellig juist! Hoop ook zo op een plakbeeb voor je!! Heb je nu ook extra vroeg een echo gezien je recente verleden?

Ik heb morgen weer een echo om 13.00 tijd mag wel voorbij vliegen! Niet zenuwachtig maar ben zo nieuwsgierig of ze het geslacht al kunnen zien en hoe de wurmpjes zijn gegroeid!! :D

Vandaag alweer het eea gekocht voor de wurmpjes. 2 pyjama's met een camera erop, 2 woezel en pip rammelaars afgeprijs van 9,99 naar 2 euro en een kruik voor de helft van het geld bij de kruidvat.

En het allerfijnste nieuws… vanaf 1 oktober heb ik weer een parttime baan! Bij de Etos. Direct een jaarcontract en na m'n proeftijd start ik met de opleiding assistent drogist!

9. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    seepje wat fijn in deze tijd een nieuwe baan en dat tijdens een zwangerschap!

ik weet eigenlijk niet of ik nog een echo krijg... ben erg benieuwd of de kleine nog steeds op haar plekje zit zoals het hoort met het hoofdje naar beneden. hele zwangerschap zo geweest maar nu heb ik meer het gevoel dat ze draait dan schopt dus dat maakt mij wel nieuwsgierig,

vandaag langs mijn broer gegaan spulletjes op gehaald aankleed kussen en kleertjes en hydrofiele doekjes scheelt mij weer nieuw kopen ;)

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Waar is dit setje van? Super lief!

11. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @seepje wat fijn! Gefeliciteerd en inderdaad wat blijvenhopen zegt tijdens de zwangerschap!

@blijvenhopen ik dacht ook dat hij helemaal gedraaid was, maar bleek bij mij niet zo te zijn.. En fijn dat je spullen van je broer hebt gekregen!

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @seepje super van je nieuwe baan zeg !
    ben benieuwd naar morgen veel plezier alvast !

vandaag pret echo gehad, en mijn gevoel zat er totaal naast !

We krijgen er een ZOONTJE bij !! helemaal super !

13. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jmay gefeliciteerd!! Je hebt al een dochter toch? Leuk hoor!

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja we hebben al een dochter van bijna 2, dus super leuk een jongetje erbij :D

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Jmay, wat gaaf!! Hopelijk kunnen ze het bij mij morgen ook zien! :)

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat leuk ymay! heb je het mooi compleet ;)

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Seepje: Ik had gehoopt op een vroege echo maar ik heb nu weer problemen met de huisarts. Ik moet nu ingeschreven worden bij het vrouwenziekenhuis maar dinsdag lagen de servers eruit dus ze konden niets doen behalve mijn uitgerekende datum uitrekenen en mij erop attenderen foliumzuur te slikken. Dus ik heb de volgende dag teruggebeld en ik kon in eerste instantie pas 29 september terecht voor een doorverwijzing. Ja precies, een doorverwijzing. Ben even heel boos geworden aan de telefoon en het ik het terug weten te dingen naar, jawel, 10 september. Gelukkig kunnen ze je daar tegenwoordig direct een afspraak voor je maken dus hoop dat ik dat diezelfde week nog terecht kan. Zoniet, dan betaal ik wel voor een vroege echo bij een privekliniek. Maar heb geen zin om in de stress te schieten anders gaat het straks weer mis.

Jmay: Gefeliciteerd, een jongetje!! :D Had je daar op gehoopt?

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ah getsie, hopelijk is zelf een vroeg echo doen niet nodig.. Besef alleen wel dat vanaf 7 weken er ook pas een hartje te zien is dus daarvoor is een echo alleen een vruchtzakje met boontje erin… Bij mij was met 7+1 hartactiviteit te zien, en dat is behoorlijk bijzonder! Dus als je rond 10 september ergens een echo hebt kun je waarschijnlijk ook het hartje al zien!

En idd boos worden of stress creëren is nergens voor nodig! Alleen maar slecht voor de baby! Oh en tip ipv alleen foliumzuur zou ik een multivitamine voor zwangere slikken die waren zeiden ze hier in ziekenhuis beter dan alleen foliumzuur :)

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Seepje: Ja ik bedoel ook rond de 8 weken, niet eerder, als ik geen echo kan krijgen voor de 12 weken. En ik heb kauwtabletten zwangerschapsvitamientjes, daar zit alles in. Maar ze zijn echt heel ranzig haha.

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    en seepje? konden ze het zien vandaag hihi

Deel Deze Pagina