Jonge (aanstaande) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door JMay, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Baby's zijn beide gegroeid. Had een hork van een gynaecoloog. Was met 2 minuten weer buiten. Snel kijken, ja genoeg vruchtwater, oh ja de hartjes kloppen hoor maar. En voor ik ook maar naar geslacht kon vragen was het alweer klaar en werden we weg gebonjourd. Ik heb een klacht ingediend. Ik had graag nog een aantal vragen willen stellen maar meneer had haast.

Ben erg teleurgesteld. Had graag een fotootje gehad voor familie en iets meer tijd gewild om rustig dingen te kunnen vragen en niet verbouwereerd buiten te staan. Ik ben een mens, ben ook maar onzeker en dit zijn zolang ik ze niet voel de enige momenten dat ik ze even kan zien / horen. Ik weet ook niet hoe ze liggen hoeveel ze exact gegroeid zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb een mail gestuurd of dit de normale gang van zaken is en dat ik er niets aan kan doen dat iemand haast heeft omdat iets is uitgelopen.

29 september weer controle en 14 oktober pas de 20 weken echo. Beetje laat gezien ik dan al 21 weken ben maar goed omdat alles zo gehaast moet kon ik dat ook niet vertellen…

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    jeetje zeg wat een hork inderdaad !! pff echt heel erg slecht zeg.
    Niet eens een foto'tje en niet eens je vragen kunnen stellen.
    Goed dat je een klacht heb ingediend !

21 weken is laat he, wij hebben hem ook met 21 weken.

3. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een rare manier seepje Ik had denk Ik ook een klacht ingediend.. Zou netjes zijn als ze het over doen of zo...

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Seepje, wat een zak zeg. Goed dat je je niet zomaar weg laat sturen! Hoop dat ze je nog een echo gaan geven.

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Vanavond komt mijn kleine vriendin een paar uur bij logeren hihi

Mijn beste vriendin beviel met 29 weken en haar dochtertje woog net 650 gram. nu is ze 4 maanden en weegt ze 3100 gram.
    Best wel spannend weer z'n klein hummeltje bij ons thuis maar we hebben alles al klaar gezet..wiegje enz :p
    Hopelijk huilt ze niet de hele avond/nacht haha.. en anders weten we ook weer hoe dat is.

Onze vrienden moeten er na deze heftige periode even uit, heel begrijpelijk natuurlijk !

6. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @seepje wat naar! Heb je al wat terug gehoord? Hopelijk doen ze het over met iemand anders..

@Jmay wauw 659 gram.. Echt een wondertje dus! Hoe is de nacht verlopen?

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja was een hele heftige tijd voor onze vrienden!

Ja ging super, ze heeft lekker bij ons geslapen,ze huilde geen moment gelukkig haha

@Love hoe voel je je ? rommelt er al wat ?

8. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig en lief dat jullie jullie vrienden even hebben "ontlast"

Ik voel mij opzich nog wel oke.. Afgezien van wat pijntjes hier en daar.. Het voelt niet alsof de baby vandaag gaat komen, al weet ik niet of je dat van te voren voelt haha vandaag rommelt er in ieder geval niks! Helaas.. Het is maar afwachten grr

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha jaa idd maar het kan zomaar beginnen dat is t spannende !
    Bij mij braken ook zomaar me vliezen hihi

Ik zal voor je duimen
    En niet meer twijfelen over de schrijfwijze hoor Mason is echt leuk !

10. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja? Waren eerst je vliezen gebroken en daarna pas weeën? Dat komt maar in 10% van de gevallen voor. Meestal is het andersom (wat ze mij hebben verteld dan haha)

Erg he.. Ik kan geen knoop doorhakken lijkt wel.. Zullen het de hormonen zijn.. Haha

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    haha ja mijn vliezen braken, maar er kwamen geen weeen, twee dagen later moest ik toen ingeleid worden :)

hopelijk komen jullie er snel uit !
    en de kleine ook haha

12. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee.. Was het eens heftige bevalling?

Haha ja vooral de kleine ook pleaseeee

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    mwaaa heb t niet als traumatische ofzo ervaren hoor of als heel heftig.
    Het duurde gewoon erg lang, ik kon me in het ziekenhuis niet ontspannen waardoor het dus nog langer duurde.
    Om 7u kreeg ik gel, 9u begonnen de weeën toen had ik 1cm, maar die had ik om 20u savonds nog steeds ondanks de heftige weeën.
    Dat kwam dus omdat ik me niet kon ontspannen.

Na een ruggenprik had ik binnen een uur 10cm en niet veel later is ze geboren.

Daarom hoop ik nu graag thuis te bevallen dan kan ik me veel beter ontspannen en zal t ook een stuk fijner en sneller gaan.

14. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei.. Toen je een ruggenprik kreeg ging het wel ineens hard!
    Ik snap dat je na zo'n ervaring voor een thuis bevalling kiest. Had je hiervoor ook gekozen voor een zh bevalling of moest je naar het ziekenhuis?

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik had als het geen tweeling was bewust gekozen voor een ziekenhuis bevalling... Gewoon omdat als er iets mis zou gaan tijdens een bevalling je niet met je hele hebben en houden in de ambulance moet.... Maar als je je er niet op in had gesteld kan ik me voorstellen dat ontspannen dan lastig is! Hopelijk lukt het nu gewoon allemaal lekker thuis Jmay!

@Love : Is er bij jou al een teken dat de kleine zich snel aandiend?

Hier hebben we vandaag besloten toch een geslachtsbepalingsecho te laten doen. A.s. maandag 8 september gaan wij spieken of onze wurmpjes hun geslacht willen onthullen! :D

16. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is onze gedachtegang ook.. Vandaar dat wij er ook bewust voor kiezen om in het ziekenhuis te bevallen..
    Wat leuk dat jullie een geslachtsbepaling gaan doen!! Ik vind het altijd zo knap als mensen dat niet doen. Ik ben veelste nieuwsgierig daarvoor en ik wil gericht spullen, kleding, etc kunnen kopen en niet alles unisex of pas na de geboorte. Ik hou ervan om zo goed mogelijk voorbereid te zijn haha ben benieuwd!!

Hier is het nog redelijk rustig.. Vanochtend wakker geworden met lichte krampjes in mijn buik en rug, maar in mijn buik vertrokken snel weer en die van mijn rug komen steeds terug.. Het is niet heel pijnlijk, maar meer een zeurende druk.. Wat dat verder zegt geen idee.. Ik denk niet dat de kleine zich vandaag komt melden helaas :(

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heb je al een check gehad hoeveel ontsluiting er is? En krampen in je rug kunnen beginnende rug weeën zijn...

Hopelijk laat ze niet te lang meer op zich wachten!

En ja ik vind het ook heel erg knap als mensen het niet willen weten. Ik denk ook trouwens dat ik mijn moeder mee ga vragen naar de echo. Even overleggen wat mijn vriend daarvan vind. Zou voor mij heel waardevol zijn!

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    onze vk heeft gelukkig alles bij der wat ze in het ziekenhuis ook hebben dus het maakt niet z'n verschil voor ons :)
    Als het echt zo gevaarlijk was hadden ze het vast wel afgeschaft.
    Ja hoop het ook echt, dan zal de bavalling ook wel niet zo lang duren :)

ik twijfel nog steeds of het Echt echt echt een jongetje is..haha voro t zelfde geld klopt er niks van.
    me familie vertrekt volgende week weer naar noorwegen dus die zijn flink aan te shoppen voor ons..straks kan alles weg als het niet klopt

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik zal nog even een weeën dansje voor je doen love !!

20. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bleh ik heb juist wel een trauma bevalling, kijk er tegenop hoor!
    Wij willen het geslacht pas weten met de 20 weken echo. Maar we houden het wel voor ons zelf.

Deel Deze Pagina