Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja..daar gaan we:D. Wie komt er gezellig meekletsen om af te tellen tot november?
    Ik ben 02 nov.uitgerekend van onze 2e. In sept 2012 al een kanjer van een zoon mogen krijgen. Nu weten we niet wat het wordt..heel spannend!
    Kleine ligt nu in de stuit, hoop dat nog veranderd, maar er is nog genoeg tijd( zeg ik vooral tegen mezelf;))

2. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Ik moet nog een weekje wachten en dan kom ik me hier aansluiten! Eerste kindje en volgende week echo en weet ik iets meer over haar ligging. Het wordt een meisje :)

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Yeah.... Het november af-tel-topic! Ik ben bijna 30 weken zwanger, uitgerekend op 6 november van ons eerste kindje! Ik heb wel al twee stiefkindjes van 5 en 7.

Hier ligt de beep al mooi met zijn/haar koppie naar beneden, anderhalf week geleden een groeiecho gehad omdat ze dachten dat de beep te klein was. Gelukkig ligt 'ie mooi op termijn maar mijn baarmoeder is wel aan de kleine kant dus morgen nogmaals een groeiecho.

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Welkom dames! Wij hebben do.ook nog een echo. Met de 20wk echo lag de placenta voor de uitgang..komt vaak wel weer goed, maar ze kijken het wel even na.
    Fijn toch die echo's, kunnen we weer onze kleintje kijken:)

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Heerlijk al die echo's, morgen wordt de 3de echo in 2 weken tijd. (1x pretecho en 2x groeiecho) altijd fijn om ons kindje even te zien

6. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hallo meiden,

Ik wil ook graag met jullie aftellen. Nog anderhalve week tot de 30 weken :) Wij hebben volgende week maandag een groei echo. Ik ben wel benieuwd, want mijn baarmoeder groeit harder dan gemiddeld. 3 weken geleden lag de beeb nog mooi op schema.
    Hoever zijn jullie met de voorbereidingen?

7. Azra87

Azra87 Lid

5 mrt 2012
    59
    9
    8
    Vrouw
    Jaaaa ik kom ook mee kletsen! Als ik welkom ben natuurlijk haha:D
    Ik ben 1 nov uitgerekend.
    Heb al n dochter van November 2012.
    Vandaag controle gehad bij de verloskundige, ze dacht dat de baby in stuit lag, maar heeft nog tijd zat om weer te draaien.. Dus dat hopen we dan maar.
    Vind deze zwangerschap zooo snel gaan..

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Welkom nieuwe dames, gezellig:)

Asra..ja ik vind het nu ook veel sneller gaan dan met de 1e! Maar ja we hebben er al thuis die aandacht vraagt;)

Twis..ik loop ook 2 wk voor, zelfs getest voor suiker. Was gelukkig goed.

Hier is manlief druk met het kamertje te sauzen en ik ben de 2hands meubeltjes aan het opknappen.

9. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Jah...bah die vieze suikertest. Ik heb hem ook gehad, gelukkig was er ook niks aan de hand. Wij zijn al heel ver met het kamertje en de spullen. Ik wil graag alles klaar hebben voor mijn verlof :)

10. MissVelvet

16 jul 2014
    21
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

over 2 daagjes mag ik hier ook meedoen ^.^
    Een heerlijk gevoel om dit topic eindelijk te zien.

De kleine ligt hier al vanaf het begin met z'n (het is een jongen) koppie naar beneden. Bij de vorige controle twijfelde ze al of hij aan het indalen is, hij houdt van laag liggen denk ik.

11. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Okeoke officieel nog geen 30 weken, maar ik had al gewacht op dit topic! Dacht nog bij mezelf, als er volgende week nog geen afteltopic is maak ik hem zelf aan. Ben op 10 november uitgerekend van ons 2e kindje. Het geslacht blijft voor ons een verrassing dit keer. Kleine ligt heel hoog, zelfs sinds vorige week nog hoger dan ervoor dus mijn ribben krijgen het zwaar, aan de andere kant heb ik van mijn blaas gelukkig geen last. Volgende week een groeiecho van baby. Ik vraag me af of hij/zij voor/achter of op schema ligt. Onze dochter liep bijna 3 weken voor, ook getest op suiker maar had het gelukkig niet. Gewoon een groot kindje.

Oh maakt er ook iemand een bevallingslijstje? Ik wil het ook best doen hoor, als iedereen aangeeft wat erop moet komen te staan.

12. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Jaaaa daar istie!! Woensdag ben ik 30 weken, ben op 5 nov uitgerekend! Ga deze week maar eens kijken wat ik nog heb en alles klaarzetten betreft t bedje. Het vliegt echt voorbij!! Lekker nog genieten meiden...hier ist trouwens nog een verrassing!

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik ben pas 24 november uitgerekend, mag me over 3 weekjes melden hier hihi..

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik mag me eigenlijk pas over ander halve week aanmelden :)
    Ben 14 november uitgerekend en heb al een dochtertje van november 2010.....daar was ik 13 november van uitgerekend en 20 november bevallen middels spoedkeizersnede.
    Aankomende maandag voor de groeiecho en dinsdag terug naar de gyn verder bespreken hoe of wat voor de bevalling spannend!!!

15. shinex

shinex Actief lid

13 jun 2014
    167
    11
    18
    Gelderland
    Verleidelijke topic haha ik moet nog even wachten ben 22 november uitgerekend :p

16. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mag ik me hier ook melden, ook al moet ik nog 2 weken voordat de laatste 10 weken ingaan? :D
    Ik ben 18 november uitgerekend van een jongen!
    Nu komt het echt dichtbij nu ik dit topic zie... ik zag al weken september/oktober voorbij komen :p

17. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    28 november uitgerekend.. Kijken of ik mezelf nog ruim drie weken kan tegenhouden ;)

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik mag zondag meekletsen. Ik ben 9 november uitgerekend van ons eerste kindje. Heel spannend allemaal en 3 september mogen we weer even naar onze kleine kijken! 😆

19. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    Jippie vandaag 30 weken...
    Ik zag al een tijdje van die aftel topics (aug. Sept. Okt..) toen dacht ik nog ff en dan kunnen we ook een november aftel topic openen... en nu is dat al zover..

Ik ben nu vooral aan het aftellen naar mijn verlof. Nog 4 weken. Ik werk nog fulltime en het begint nu wel vermoeiend te worden om dat vol te houden. Ook al heb ik nu zittend werk. Waarschijnlijk komt het ook doordat ik 3x in een nacht wakker ben.

kamertje is nu zo goed als klaar...alles al lekker ingeruimd..zo kan ik eindelijk kijken wat ik nou allemaal precies heb en nog bij moet halen.

Nu het klussen in het kamertje klaar is kunnen we onze avonden gaan besteden aan het uitzoeken van de naam en geboortekaartjes.

20. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ook bijna 30 weken! dan begint het echte aftellen na mijn idee. vind het ook super snel gegaan..

ben zwanger van mijn 1e kindje (een meisje) en uitgerekend op 8 november.

Deel Deze Pagina