Dames... onder 'Tienermamma's' vind je een hele hoop andere jonge moeders! Daarom verplaats ik dit onderwerp daar naar toe. Groetjes, Josien
@diaantje: bedankt voor de tip! leuke gedichtjes inderdaad! Je moet bij families.com de middelste kopieeren en in je profiel plakken! hij pakt geen html namelijk en de url wel! @delilah: ja daarom wil ik ook niet te vroeg testen! ben zo bang voor teleurstelling.. maar ik vrees dat ik daar sowieso nog genoeg mee te maken ga krijgen! Niet vergeten het hier te melden als je zwanger bent! kunnen we feliciteren Liefs, Leonie
@ latoya, ja ik ga voor mijn eerste kindje en ik vind het erg spannend. ben er nu al mee bezig of ik het wel goed zal doen en alles maar ja het komt allemaal wel goed. @jozien ik ben 23 geen tiener meer! @ leonie ik ben er helemaal uit heb nu een leuke nieuwe banner! Diana
@diaantjuh: hij is idd erg leuk! Ook voor de 1e he? ik ook, vind t zo spannend allemaal! ff vraagje tussendoor: roken jullie?
Ik rook niet... Jij wel Leonie? Mijn man gaat eindelijk stoppen met in huis roken als ik in verwachting raak
heel eerlijk ik rook wel ik weet dat het slecht is maar ik ben wel gemindert. heb ook overlegd met de dr en ik heb van de zomer even in een depressie gezeten gelukkig gaat het nu weer goed maar mijn huisarts zei dat ik beter een paar sigaretten kan roken als heel veel stress tehbben maar goed het is slecht en probeer het zo weinig mogelijk te doen! heb nu al ruim 2 uur niet gerookt dus! mijn man rookt niet.
2 kennisjes van mij rookten ook gewoon tijdens de zwangerschap. Omdat ze onverwacht zwanger waren, heeft hij ze afgeraden om acuut te stoppen. De stress/ontwenningsverschijnselen schijnen erger/schadelijker te zijn voor je kindje. Mijn moeder rookte ook gewoon door trouwens.. haha ben er niet echt slechter op geworden al zeg ik het zelf! Maar goed ik zou het liefst stoppen, ik hoop dat het gaat lukken! Liefs, Leonie
Oeiii ja dat is lastig inderdaad maar in dit geval doe je het wel met een goed doel misschien maakt dat het wat makkelijker! Volgens mensen om me heen wel iig...
idd mijn moeder heeft ook gerookt en mijn schoonmoeder ook en wat betreft laag geboortegewicht mijn man was 9 pond toen hij werd geboren dus tja... op straat lopen is tegenwoordig ook slecht met alle uitlaatgassen en zelfs eten en drinken is slecht. maar mijn dr heeft ook afgeraden te stoppen ivm stress dat kan veel gevarlijker zijn en ik wilde ook geen medicatie voor de stress dus die paar sigaretjes.... Diana
wij hebben wel de SuperSmoker.. zou dat schelen denk je? Ik weet namelijk niet of Nicotine ook schadelijk is voor je kindje.