hey ik ben 21 en zwanger van ons derde kindje heb al 2 zoontjes dylan van 4 en dean van bijna 17 maanden. dus ik ben ook een jonge moeder.
hoi leonie, ik ben 18 en heb een zoontje van 3 en probeer nu voor de 2de keer zwanger te raken, ben nu een jaar bezig
hoi hoi, ik ben 1 januarie 2007 gestopt met de pil en ben aangeteld in juni. ben nu 25 weken en 4 dagen zwanger! Super is dat. mijn man is 29 en ik zelf 20. we waren er al eerder aan toe, maar wilde perse eerst mijn opleiding afmaken. groetjes
Hoi, Ik ben nu 20 en heb al een zoontje van 15 maanden en ben nu precies 7 weken zwanger dus ben dan 21 als ik bevallen ben.
Hoi meisjes! Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje heb gepost, want ik kreeg geen emailtjes meer dat er reacties zijn! vaag joh! Maar ik vind het echt ontzettend leuk om te lezen dat er nog zoveel meiden zijn die ook (bewust) mama zijn of willen worden! Ik word zelf op het moment helemaal gek, heb het geduld hier gewoon niet voor! Ik ben net gestopt met de pil dus ik weet helemaal nog niet hoeveel dagen mijn cyclus telt en weet dus ook niet wanneer ik ongesteld moet worden en dus ook niet wanneer ik eventueel zou kunnen testen! Op mijn banner ben ik maar uitgegaan van 35 dagen, maar ik las ergens dat je ongi ook 7 weken op zich kan laten wachten! argh! ik word echt helemaal gek van mezelf! we zijn pas net begonnen en ik zit me nu al druk te maken! Hoop gewoon zo dat ik de mazzel heb dat het meteen raak is! Maar goed, die kans is erg klein en ik moet mezelf ook echt even vermannen. Maar ja, emoties emoties emoties.. wat doe je eraan?! Hoe is het met jullie verder? Liefs, Leonie
7 weken? bij mij duurde het 9 maanden hehe! En het is nu waarschijnlijk de eerste keer dat ik het netjes na een maand weer ongesteld word! maar ik hoop het natuurlijk niet!~ Wat ik eraan doen? positief blijven! Me op andere dingen focussen! Zoals dat wij nu een kitten krijgen vind ik super leukk! Maarja dan begint het opeens weer te kriebelen. dus ben ik maar weer begonnen met forummen! Heel veel geluk met het zwanger worden! en hoop dat het snel raak is! Groetjes juulzz
Ik ben gestopt met de pil eind maart 2007. Ik werd de eerste keer met 24 dagen ongesteld en schommelde toen tussen de 24 en 26 dagen. Na mijn mk's zit ik nu netjes op de 28 dagen. Heel veel succes meis. Ik weet het, het is gelijk heel moeilijk maar mij werd aangeraden om minimaal de eerste 2 maanden niets te doen omdat je moet ontpillen ofzo iets. Mijn zus raakte ook binnen 2 maanden zwanger dus alles kan.
ik heb eigenlijk geen last gehad van ontpillen en ook na mijn zwangerschap was ik na de eerste ongesteld weer na 28 dagen weer ongesteld
Hey Hey. Ik ben 20 en mijn vriend 28. Ben nu 26 weken zwanger van onze eerste. Helemaal gepland en er super blij mee. In mei is mijn spiraal verwijderd en eind juni had ik een posi test. Nou hoop dat het snel gaat lukken bij jullie. -xx- Melanie
Hallo meiden! Even voor alle nieuwe meiden hier: van harte welkom en veel kletsplezier! Ik hoop dat jullie hier ook de steun kunnen vinden die ik krijg! Mijn vriend vertelde mij laatst dat hij ook niet meer wil wachten tot januari! ik was helemaal happy! We zijn nu dus allebei serieus bezig om zwanger te worden en dat geeft een goed gevoel. Ik hoop dat we rond de juiste dagen geklust hebben, want ik weet natuurlijk nog niet wanneer ik mijn eisprong heb.. als ik die al heb, want ik ben 7 jaar aan de pil geweest.. Ik vind het erg spannend! Ik weet dus ook niet wanneer ik eventueel kan testen. Als ik van 28 dagen uitga, kan ik over een dag of 6 testen.. Als ik van 35 dagen uitga over een week of 2... Ik denk dat ik het gewoon het meest irritant vind dat ik nu niet weet wanneer ik ongi zou moeten worden! Daarom zou ik ook wel blij zijn als ik het wel wordt, dan heb ik in ieder geval een richtlijn voor de volgende maand! Trouwens ik las hier en daar dat er meiden zijn die hun eisprong voelen.. nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat voelt? weet iemand dat? Nou ja, het mooiste zou natuurlijk zijn dat mijn ongi helemaal niet meer komt nu! En hoe is het met jullie? zijn jullie er veel mee bezig of kun je je gedachten ergens anders op focussen? ik heb het momenteel wel druk, maar het blijft maar spoken in mijn hoofd.. Trouwens, ik heb wel veel zin in de feestdagen! alleen als ik zwanger zou zijn, gaat het wel opvallen bij onze vrienden, omdat ik dan natuurlijk geen druppel alcohol drink, terwijl ik normaal gesproken helemaal los ga! (vooral met oud & nieuw dan..) Maar aan de andere kant zou het een leuk kerstkadootje zijn voor mijn familie en mijn vriend als ik zwanger zou zijn! Wanneer kunnen de jullie testen? Liefs, Leonie
Hai hai.. Hier nog een jonge aanstaande mama.. Ik ben nu 30 weken zwanger..en ben 18 jaar.. Mijn vriend is 21 en we hebben er bewust voor gekozen... We kunnen niet wachten tot we ons kleintje in ons armen mogen sluiten..
Ik ben ook bewust jong mama, nu in verwachting van de eerste. Ik ben in juli 2006 gestopt met de pil, en had in juli 2007 pas een positieve test dus soms duurt het even. En Leonie ik weet precies hoe je je af en toe kunt voelen. De eerste maanden was ik er echt ontzettend veel mee bezig, op een gegeven moment zelf iets te veel. En toen het me te lang duurde werd ik ongerust. Ook heb ik een keer een maand overgeslagen met mijn cyclus... het duurde toen bijna 70 dagen voor ik weer ongesteld werd. Anderen hebben het geluk bijna meteen zwanger te zijn, je weet het nooit. Maar het is in ieder geval een hele spannende periode in je leven vind ik. Zo leuk om te lezen dat er tegenwoordig ook nog wel jonge meiden/vrouwen een kindje willen, ik vind dat je dan af en toe een beetje scheef wordt aan gekeken, maar vroeger was het toch heel normaal!
Hej nika! ik herken wel wat in je verhaal! Ik ben in november 2006 gestopt met de pil! en werd pas na 9 maanden! ongesteld. In mei 2007 waren we voorzichtig begonnen met zwanger raken. ik woonde nog thuis erg dom maarja. en daar zijn we in augustus 2007 weer ff meegestopt er gebeurde niks ik was ook niet ongesteld. Sinds 2 maanden wonen we nu samen in een eigen huisje. en zijn we eindelijk begonnen aan de echte eerste ronde! BEn ondertussen 3 keer ongesteld geweest. na 9 maanden na 2 maanden en 6 weken. en nu wacht ik af. ik denk dat als ik vrijdag niet ongie ben dat het dan weleens raak kan zijn. heb ook duidelijk me eisprong gevoeld. maarja blijft gissen! ik ga zaterdag pas testen! Groetjes judith
wij hebben er ook bewust voor gekozen heeft 9maanden geduurt voor raak was.en heb echt een klot e zwangerschap meer erover op me site ik ben 21 me mannetje 24 als meiden me op msn willen toevoegen pb maar ik zit hele dagen thuis omdat geen contractverlenging kreeg.
Hey, ik ben wel iets jonger dan jou (word volgende week 17) en ben inverwachting, moet nog 6weekjes.. Haha