Ik ben 19 (Nog een paar weekjes en dan 20..) En mijn vriend is 20 (En ook over een paar weekjes 21) en wij proberen ook zwanger te raken. We zijn nu 3 jaar samen, wonen samen in een leuk huis en hebben een hele lieve hond! Mijn vriend werkt en ik studeer, dat wordt even zwaar voor mij want ik wil mijn studie combineren met het moederschap/zwangerschap. Maar het is zeker weten wat we willen!
@Alieke, Gefeliciteerd met het wondertje van jullie. @Lievelief, Heel veel succes met zwanger worden.
hallo, ik ben 20 jaar en mijn vriend is er 18. wij wonen al ruim 2 jaar samen en al een relatie van 3 jaar. wij hebben 31 maanden geprobeerd zwanger te raken met alle soorten behandelingen! en blijkbaar is de laatste gelukt ! ik wens iedereen veel succes toe om zwanger te raken want ik weet dat het een moeilijke periode kan zijn ! groetjes grace
Hey lieve schatten! Alles goed met jullie? Ben een tijdje afwezig geweest maar ben weer terug! Leuke kerstdagen achter de rug? Ik wel! heb ook zin in oud & nieuw! We zijn druk druk druk met de tweede ronde! ik hoop hoop hoop dat ik 17 januari posi test! Verder tussendoor nog afstuderen en weer een aantal sollicitatiegesprekken hier en daar! Verder denk ik erg last te hebben van het ontpillen! wat waren jullie kwaaltjes? Liefs leonie
kwil ook jong moeder worden, maar ik denk dat het helaas niet gaat lukken kga 8 januari stoppen met de prikpil en heb tog maar besloten om nog even aan de pil te gaan vanwege omstandig heden dus als ik zou willen stoppen kan ik wel een hele lange tijd gaan wachten kheb 2,5 jaar de prikpil gebruikt en drna weer aan de pil hmmmm heel jammer maja mijn tijd komt wel
kwil ook jong moeder worden, maar ik denk dat het helaas niet gaat lukken kga 8 januari stoppen met de prikpil en heb tog maar besloten om nog even aan de pil te gaan vanwege omstandig heden dus als ik zou willen stoppen kan ik wel een hele lange tijd gaan wachten kheb 2,5 jaar de prikpil gebruikt en drna weer aan de pil hmmmm heel jammer maja mijn tijd komt wel
hallo allemaal, ik kom hier ook maa rmee kletsen lijkt me gezellig ik ben al moeder dan en ben 18 jaar oud... we zijn nu begonnen voor een tweede mijn nod is 9 janauri dus hopelijk gelijk raak.... verder iwl ik iedereen een fijne zwangerschap wensen of hopen dat het snel raak is
Hoi Natasssie welkom hier! Leuk dat je ook al mama bent en voor de tweede gaat! Heel veel succes met je NOD! de mijne is 17 januari dus ben ook zeer benieuwd! 2e ronde voor mij dus ik hoop dat het raak is! Verder nog een gelukkig nieuwjaar gewenst en een vruchtbaar 2008! Groetjes, Leonie