Hallo dames, Ik ben 25 jaar en begin september moeder geworden van een prachtige zoon! In mijn zwangerschap zijn mijn vriend en ik verhuisd naar Almere, alleen kennen wij hier niet zo veel mensen en leek het mij leuk om in contact te komen met andere moeders van mijn leeftijd die ook in omgeving Almere wonen om gezellig te kletsen en misschien in de loop der tijd wat gezelligs te ondernemen of sporten of iets dergelijks.. Het is zo saai hier haha
Hoi mamaxo, ik woon ook in almere. Ik heb een dochter van 1 jaar. Je mag me een pb sturen hoor dan kunnen we is kletsen .
Ik woon ook in Almere! Mijn dochtertje is van juli 2014! Ik heb laatste een proefles van Babysensory gedaan en ga daar 5 november voortaan iedere week naar toe. Ik woon nu 4 jaar in Almere maar ken wat dat betreft ook nog niet veel mensen. Bij dit wekelijkse uitje met mn meiske leer ik toch ook andere mama's (en papa's) kennen. Wie weet ook iets voor jullie om te gaan doen Zie onder andere hier: https://www.facebook.com/BabySensoryAlmere?fref=ts
Wat leuk! Super tip. Ik heb gemaild en ik mag op proefles komen as maandag. Afhankelijk van het tijdstip of dat ik kan.. Hoe lang is de cursus?
De les zelf duurt een uur. Je neemt uiteindelijk 10 lessen af welke je in 12 weken op maakt. Ik ga beginnen op de woensdag vanaf november! Ben naar n workshop, proefles en les tijdens de week vd opvoeding geweest. Onze dochter vond het heel leuk. Kost wat maar is het wel waard denk ik.
Wat leuk! De woensdag is dan een vaste dag neem ik aan? Of mag je ook wisselen van dag? De tijd vd les van maandag komt ons helaas toch niet uit.. Heb gemaild voor een andere dag. Wat zijn de kosten hiervan dan? Ik heb nog geen idee haha
Ik zag het babysensory op de kraammarkt in het flevoziekenhuis. Lijkt mij ook wel wat om te doen met de uk. Hoe oud moeten de baby's eigenlijk zijn ?
Voor zo ver ik heb begrepen zijn er 3 soorten groepen.. Mini 2 tm 12 weken, 0 tot 6 maanden en 7 tot 15 maanden
Ja in principe zit je dan op een vaste dag. 10 lessen is 125 euro. Ik vind het vrij prijzig maar toch ook wel de moeite en het geld waard. Mijn dochtertje (nu 15 weken en toen we de eerste proefles deden 13 weken) reageert echt zo leuk op alles! Heerlijk om samen te doen <3 Voor meer info zie hier: Baby Sensory Almere
Dat is inderdaad wel prijzig, maar het lijkt mij wel enorm leuk! Ik zie ook dat er diverse mensen langs komen voor bv. Babymassage, kinder ehbo, etc... Wij gaan volgende week voor het eerst. Ben echt benieuwd!