Hallo allemaal, Misschien heb ik een hele aparte vraag, maar wil hem toch even kwijt. Op het moment dat je zwanger bent, begint je buikje op een gegeven moment te groeien... (logisch) Hoe groeit dit, begint het vanaf heel laag onderaan je buik? Of juist iets hoger? Of is dat bij iedereen verschillend? Stomme vraag misschien, maar ben gewoon nieuwsgierig. Heb trouwens al wel bij de foto's gekeken, maar daar staan niet veel beginnende buikjes bij. Groetjes, Patries
Mijne was onder aan boller dan boven aan. Vond hem niet super mooi maar je hebt er niks over te zeggen hihi
Hihi..is dus niet helemaal waar...je denkt dus dat je best wel eens zwanger zou kunnen zijn? Nou....succes! Hoop het voor je. Ieder buikje is wel anders natuurlijk he Maar kijken mag.... Elmo
Ja bij iedereen gaat het anders de ene draagt het naar voren en de ander draagt de kleine heel dicht tegen zich aan. Kijk maar in mijn album, ik ben al mollig van mezelf, dus nu pas begin je echt een buikje te zien. Heeft ook zijn voordelen hoor.
ik heb er een van 12 weken van de zijkant. het zijn meer mn darmen die wat uitgezakt zijn haha maarre wel aan de onderkant.
Dat zal ik zeker zijn, ik was erg benieuwd, had bij de verkeerde foto's gekeken... Heb nu al weer heel wat foto's gezien van mini buikjes... Echt zo cool om te zien! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Mijn beginnende buikje was op nog geen week tijd van plat-platter-platst naar de foto van 12 weken in m'n album gegaan... Was bij de vorige 2 zwangerschappen ook zo. Hop en daar was de buik. Heb het nooit kunnen verbergen