Heb een topic geopend lijkt me erg gezellig dames om toch zo wat vrienden te hebben en we lief en leed kunnen delen op een forum gezellig heb er zin in
mag ik ook mee doen???? heb 1 hele goeie vriendin waar ik echt lief en leed mee deel en die heb ik leren kennen via de basisschool van mn zoontje.. mn zoontje en haar dochtertje spraken een keertje af om te gaan samenspelen en zo is er een hele goeie vriendschap ontstaan.... in het verleden ook giga vaak op mn bek gegaan kwa "vriendschappen"... dacht dat ik "vriendinnen" had maar achteraf was ik alleen goed voor het rijden op zaterdagavond
Ik meld me hier ook! Of vonden jullie dat ik me een beetje aanstelde net op: soms voel je je zo alleen (geen vrienden hebben)
haha ik las het net en het staat er idd heel raar hoe ik het er neer heb gezet.... je hebt vraagtekens achter je zin staan en ik vroeg me af waarom je die er neer hebt gezet....
gezellig, ik sluit me ook aan Hier ook iemand die een aantal keer gruwelijk op haar bek is gegaan wat vriendschappen betreft Ik heb zoals ik al vertelde wel 1 goede vriendin, die ik wekelijks spreek, en alles mee kan delen, maar doordat we ver uit elkaar wonen zien we elkaar maar weinig en voel ik me soms best een beetje eenzaam ( blijft pijnlijk om dat zo uit te spreken, dat doe ik eigenlijk ook maar weinig...ik zal namelijk aan mn omgeving niet snel laten merken dat ik me wel eens zo eenzaam voel wat vriendschappen betreft ) vroeg me ook wel eens af, of ik de enige was en of dat ik dan echt zo'n verschrikkelijk mens ben, maar gelukkig ben ik dus niet de enige die zich zo wel eens voelt
toen flowertje zei van die vraagtekens, snapte ik je tekstje wel hihi. maar zoals net al gezegd; is gewoon een tik van mij hihi dat zag je wel aan mijn wedervraag, daar stonden volgens mij ook al 4 of 6 vraagtekens in hihi
haha ja ik zag het!!! die tik heb ik ook... dankzij flower zeg ik nu heel vaak haha... eehm ik heb die geloof ik beetje van haar gestolen want zij doet het ook veel in ons andere topic (beiden mei-mamma)
ook ik zal zoiets niet snel met mijn omgeving delen... ze zijn hier allemaal heel nuchter... ik maak me bijvoorbeeld nu als zorgen of ik als wij ooit gaan trouwen wel een vrijgezellenfeest zal krijgen, zoals gezegd 1 goede vriendin en heel veel kennissen, maar die goede vriendin kent mijn kennissen niet... waar je je al druk om kunt maken he??