Jonge aanstaande november moeders!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywens2011, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha hylarisch.. stond het bed meteen ook helemaal scheef zeker? Staat je bed btw nu al op klossen? als de bevalling begint, leggen wij gewoon een extra matras op ons bed en dan is het ook goed. LIgt er bij jouw ook al zo'n beschermmatrasje op je bed voor als je vliezen breken?

hahah ja irritant he, die buik zit nu flink goed in de weg :p

Zoo net even je verhaal gelezen, maar is behoorlijk heftig! Nu gaat het wel goed met je vriend toch? Is hij nog opgenomen geweest? Ik weet niet of je het al verteld had, maar heb je nog werk kunnen vinden? (sorry schrijf met veel forums mee en weet soms niet alles meer van iemand ;))

Ja leuk he, zo'n wiegje. Vind ik ook, dus wij hebben er ook eentje ;) Nouja mijn stiefvader is die aan het maken!

Jep wij hebben een rondleiding door het ziekenhuis gehad. Moet je inderdaad maar even aan je verloskundige vragen, want die van mij heeft mij ook daarnaartoe verwezen. Ik heb de 19de week een controle bij de vk. Mag ook wel, want dan is het alweer 3 weken geleden :p

2. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Heey dames,

Het reageren gaat bij mij af en toe wat traag hoor ;) heb sinds het slechte weer weinig zin meer in dingen doen enzo ;) maar als het goed is wordt het beter weer !! :)

Wat betreft de bescheiden trouwdag... is enigsinds mislukt ;) Een week voor de trouwdatum hebben we besloten het toch iets groter te vieren :) mannen zijn soms nogal laat met beslissingen nemen :p:x

Wij hebben dan ook een tent gehuurd van 10*5 en in totaal zijn er 60 mensen geweest geloof ik :$
    Om 15.30 zijn wij simpelweg getrouwd in het gemeentehuis.. ff snel :cool: en hebben daarna met alle ouders.. ( kom uit gescheiden en hertrouwd gezin) gegeten... dus vader, stiefmoeder, schoonvader, schoonmoeder, eigen moeder en haar vriend haha :$ ohja en mijn stiefbroertje er ook nog bij ;)
    Maar het was heerlijk... :) en heel gezellig..

Vanaf een uur of 19:00 hadden wij de vrienden en familie uitgenodigt omdat ik natuurlijk wel mijn rust moest hebben.. helaas is dit er niet van gekomen want ondanks dat iedereen de volgende dag gewoon weer vroeg z'n bed uit moest gingen de laatsten om 00:30 weg :$

Daar ging mijn rust :p

Maar heb de donderdag 6 oktober heerlijk de hele dag liggen slapen ;)

Ik heb geen last van emoties, en helaas ook niet van nesteldrang :) Ik heb juist zoiets van ik zie het allemaal wel als het zover is.. en zelfs dat staat me tegen ;)
    Wil graag alles schoon eigenlijk maar ik heb gewoonweg de puf er niet voor :( helaas!!

nou.. en ohja!! heb al een proefdruk van een geboortekaartje echt helemaal geweldig!! :):):)

wat betreft jullie trouwplannen!! doen zoals je het zelf wilt en doen waar jullie je goed bij voelen ;) dan kan het niet anders dan dat het een fantastisch mooie dag wordt!!

maar ik ben heel eerlijk getrouwd zijn voelt voor mij niets anders dan dat ik gewoon samenwoonde :p

nou groetjes :cool:

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha jaa het bed stond helemaal scheef, lachen:p
    Jha moeder wou het op tijd op klossen hebben, wil niet alles op het laatste moment hoeven te doen:D Ach maakt me niet zo uit, slaapt wel lekker eigenlijk:D Nou zo'n beschermmatrasje heb ik niet, heb wel een waterdichte moltonhoes gekocht bij de action. Die gaat er volgende week omheen:)

Ja met mijn vriend gaat het nu weer super gelukkig en ik heb toen gelijk werk kunnen vinden, terwijl ze wisten dat ik zwanger was:D Heb echt geluk gehad.. Mijn contract wordt nu niet verlengd maar ze hebben toch mijn zw-uitkering voor me geregeld.. Best wel lief:)

Zal over dat ziekenhuis donderdag fftjes aan de dokter vragen. Ben zo langzamerhand ook mijn koffertje klaar aan het maken voor het ziekenhuis. Alleen pak ik elke keer iets en dan heb ik er al geen zin meer in haha:p Ben echt zin-loos de laatste tijd:p Ach heb voor de kleine in ieder geval alles klaarliggen. Nu de rest nog!

Wat gaaf dat je stiefvader jullie wiegje aan het maken is!!

@Angel1990; Het reageren gaat bij mij ook supertraag hoor haha. Echt nergens meer zin in de laatste tijd:p
    Jullie trouwdag was dus wel geslaagd zo te lezen! Ben blij voor jullie:D Gaaf he zo'n proefdruk van het geboortekaartje!
    Ben blij dat ik dat ook heb gedaan.. vond hem in het echt toch anders lijken dan op de site dus heb m nog mooi ff aan kunnen passen. En nu issie helemaal perfect!

Hoe gaat t verder met jullie dames?
    * K heb zo'n zin in een biertje haha erg he* Dit mis ik echt.. En het feit dat al mijn geld op gaat aan babyspullen en niks mr voor mezelf kan halen:( Mja ff doorzetten!!

4. angel1990

@ Ellenbaby

hihi nou de zin in een biertje heb ik niet ;)
    maar wel in andere dingen die ik normaal wel graag eet of drink hihi :$
    heb vooral erg veel zin in een passoa jus 'd orange en een toastje met filet americain :):)
    echt jeetje gelukkig nog maar 6 weken..

ik haal de schade met kerst en oud& nieuw wel weer in haha ;)

ik kijk er inmiddels heel erg naar uit om ons lieve meisje in mijn armen te houden.. maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik eerder dan de geplande datum ga bevallen... en dat betekent dat ik nog maar 3.5 week zou hoeven lopen :cool::D zou ik helemaal tof vinden want heb geen zin meer haha ;)

ik heb net als jullie nergens meer zin in!!
    gelukkig alleen nog ff rolgordijntje klaar maken voor ons meisje haar kamertje en nog ffies een paar dinkies halen voor in mijn vluchttas en dan heb ik alles klaar :D finally:D

nou tot horens..

5. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha any other drink ook goed:D passoa, safari jus maakt allemaal niet uit:p
    Wauw k wou dat ik dat voorgevoel had dat ik eerder ga bevallen.. mezelf kennende gebeurt dat niet en loop ik 2 weken overtijd en moet ik nog ingeleid worden ook:p Natuurlijk hoop ik dat ze eerder komt!! Ben van plan om 9-11-11 flinke stukken te gaan lopen om het op te wekken.. miss dat ze de 11e dan geboren wordt:cool:

Ik hoop voor jou ook dat ze eerder komt hoor!!

Mag ik vragen wat dinkies zijn:)

Ik ben vanavond ineens gaan twijfelen over waar ik wil bevallen.. misschien dat ik t wel zonder pijnstilling kan doen? Wou perse in het ziekenhuis zodat er pijnstilling was mja.. thuis is alles wel lekker dichtbij en bij de hand! Ziekenhuis is 25 minuten rijden..
    Wat moet ik doen:(:(

6. angel1990

haay!

ik ga een ziekenhuisbevalling doen omdat het binnendoor (lopends) 400m is en met de auto nog geen km denk ik ;)

ik moet nog even wat te lezen halen, en een lekker pyjama broek ofzo ;) oh ja en een mutsje voor ons mutsje hihi :) oh jeej en een tandenborstel :)

verder heb ik geloof ik alles in huis, ik moet voor ons meisje nog wat dingen kopen zoals een lakentje en dekentje voor in de kinderwagen en een babyfoon ;)

mijn voorgevoel (meestal klopt mijn voorgevoel wel ongeveer) zegt mij dat ik 11-11-11 ga bevallen ;) en ben 27-11-11 uitgeteld :)

liefs

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Angel Leuk hoor, zo'n trouwdag :) Ik zou het zo ook weer over willen doen! haha hebben jullie wel foto's gemaakt?

haha nog iemand die helaas geen last heeft van nesteldrang.. grr ik baal er wel van, want ik zie wel dat er nog van alles moet gebeuren, maar heb daar zo géén zin in :( bah ik heb echt een hekel aan schoonmaken :p hahah

@Ellenbaby ohja slim.. een waterdichte molton van de action, ga ik die ook maar eens halen (lekker goedkoop :p)

Wat fijn dat alles goed gaat met jullie en dat je gewoon werk hebt kunnen vinden terwijl je zwanger was.. ga je nu eerst paar maandjes voor de kleine zorgen en dan weer wat oppakken? (werk) Wat deed je eigenlijk voor werk?

Oeii wij moeten nog maar eens kijken naar een geboortekaartje.. mijn man gaat er eentje zelf maken, maar dat schiet dus niet erg op :p hahah Ook ben ik nog niet bezig met de ziekenhuistas (ook al wil ik waarschijnlijk thuis bevallen, toch zal ik die voor de zekerheid maar inpakken ;))

Jaa ik wil denk ik ook thuisbevallen hoor! Inderdaad, is volgens mij zoveel relaxter dan in het ziekenhuis.. hier heb je gewoon je eigen dingetjes en kun je tijdens de weeën vanalles in huis doen (haha lees dat sommige mensen dan taart gaan bakken of nog dingetjes gaan schoonmaken) lekker spelletjes doen met manlief en dat in je eigen huisje.. beetje kaarsjes aansteken enzo, gezellig muziekje! jaa kom maar op, ik ben er klaar voor hahah ;)

hahah ik wil ook dat ons knulletje eerder komt.. maarja ik denk ook dat hij, net als bij jou Ellenbaby, 2 weken later komt en ik zelfs ingeleid moet worden :p Laten we hopen van niet..

Ahh ik heb ook zoveel zin in dingen die ik niet mag: (haha toevallig dan net geen bier, want dat lust ik niet :p) maar verlang ook echt naar filet americain en rosbief niet te vergeten.. ohh heerlijk, broodje rosbief van de Hema! haha zodra ik bevallen ben komt mn moeder die brengen (zie ik nu al naar uit ;))

Ging net boodschapjes doen en in de supermarkt kreeg ik opeens enorme scherpe steken in mijn vagina :( auwww.. dat deed echt mega veel zeer, ook nog flinke krampen erbij, maar gelukkig zwakte het na 5 minuutjes af.. heavy ;)

8. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nou ik heb een spannende dag achter de rug haha:D
    Was vanmiddag op controle en toen was mijn bloeddruk echt torenhoog.. ben dus doorgestuurd naar de gyn, half uur aan de ctg gelegen:D Maar alles was ineens weer in orde.. alleen eiwitten in mijn urine was +1. Als het +2 is is het niet goed.
    Op de ctg had ik echt om de 5 minuten harde buiken maar ze zeiden er niets over:D

Haha wordt wel spannend nu hoor.. ga toch mijn ziekenhuiskoffertje maar s klaarmaken:D

Verder was ik 9 kilo aan vocht aangekomen in 3 weken.. echt gigantisch veel!:(
    Ik zet helmaal op, kan mn enkels niet meer van mijn kuiten onderscheiden. Lijk zo een varkentje haha:) (vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ach).

Vandaag heeft me wel ff doen beseffen dat ik er stiekem wel klaar voor ben.. had er al superveel zin in om ingeleid te worden:p

Hoe ist bij jullie?? Nog geen weeen?:cool:

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ellenbaby oehh dat was zeker een spannend dagje.. Gelukkig dat alles toch gewoon goed was. Nee je beebje moet nog minimaal 1 weekje blijven zitten hoor ;) Dan magtie komen!

Hoe hoog was je bloeddruk? Bij mij was deze afgelopen woensdag 130/85 wel een stijging vergeleken bij de vorige keren. Morgen moet ik nogmaals langskomen om weer te kijken naar mijn bloeddruk.. extra controle dus, want ze vond het wel wat aan de hoge kant :p haha hopelijk is die morgen gewoon gedaald!

Maar houden ze je nu ook extra in de gaten? Want als je eiwitten ook +1 zijn en je houd zoveel vocht vast kan dit toch duiden op zwangerschapsvergiftiging? Wel vervelend hoor, dat vocht vasthouden :(

Hier nog geen weeën gehad gelukkig.. ook wel veel en vaak harde buiken en af en toe wat krampjes! Voor de rest is het gelukkig nog rustig.. nog even anderhalve week wachten end an mag het van mij ook wel beginnen ;)

10. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha vooruit nog 1 weekje dan:D
    Ik heb geen idee of dat duidt op zwangerschapsvergiftiging.. denk als eiwitten +2 is, dan wel, maar minder niet.
    Ik zal morgen weer een afspraak bij de huisarts maken voor controle.. dan hoor ik wel hoe of wat:)

Mijn bloeddruk was 160/95.. maar 2 uur later in het ziekenhuis alweer gedaald naar 140/80.

Heb me wel voorgenomen mijn benen enz wat vaker te gaan scheren haha:D Was t enige waar ik aan moest denken toen k naar t ziekenhuis moest (tja stel je voor je wordt opgenomen/ingeleid en je bent niet geschoren lol:D)

Ik hoop echt dat jullie geen last van vocht zullen krijgen, echt geen pretje!;)

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo 140/95 is inderdaad erg hoog! haha en dan vinden ze bij mij 130/85 al hoog ;) maar bizar dat het dan paar uur later alweer zo gedaald is.. hoe zou dat dan kunnen he? Ik heb eigenlijk geen idee waar dat invloed op heeft.. ja je bovendruk kan stijgen als je wat gestresst of zenuwachtig bent, maar daar heeft je onderdruk toch niks mee te maken? Ach ja, ik moet om 2 uur weer even voor controle, dan zullen we we zien of tie gedaald is (denk het wel hoor ;))

hahah ja daar denk ik dus ook altijd aan.. ben vrijwel altijd lekker geschoren als ik voor controle moet ( gewoon voor het geval je doorgestuurd wordt ofzo :p) haha ja zul je net zien.. heb je tijd niet geschoren en dan moet je opeens opgenomen worden in het zieken.. ohh dat lijkt me echt heel genant :p

12. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hoge bloeddruk kwam denk ik doordat ik een stressochtendje had.. ofja teminste niet zulk leuk nieuws gehoord en dan trek ik me dat teveel aan:) Was 's middags alweer een stuk rustiger voor mn gevoel en dat bleek ook zo met mn bloeddruk:)

Hoe ging jouw controle? Ik heb over 2 weken wr controle en aanstaande donderdag intake voor het ziekenhuis!

Ik moet me nog steeds scheren (kom er bijna niet meer bij:) Heb echt al een flinke buik nu) en nog steeds mn ziekenhuiskoffertje pakken haha;) Gaat lekker hierzo.. Liever lui dan moe op t moment!

13. angel1990

hallo dames,

Hier gelukkig totaal geen last van een te hoge bloeddruk of enigsinds een hoge bloeddruk.. heb 110/58 dus eerder te laag :$

Heb wel al last van indalingsweeën en van voorweeën... maar ach.. ik reken maar zo... een engeltje heeft mij verteld dat ons meisje 11-11-11 komt dus ga er vanuit dat ik nog maar 2.5 weekjes hoef te lopen..

Deze weekjes kom ik wel door!!

Mijn buik zakt door de indaling heel erg dus heb niet echt meer een mooie ronde voetbal zoals ik wel had :( helaas...

Ik ben ook heel eerlijk ik ben er echt aan toe om mijn moppie vast te kunnen houden en te kunnen bekijken... wordt echt gek van het wachten!! Kan er echt niet meer tegen :):) hihi

Nou rustig aan nog ff dames!!

liefs

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ellenbaby oh fijn dat de verhoogde bloeddruk maar eventjes was ;) Bij mij was de bloeddruk nog steeds even hoog.. moet woensdag dus weer langs voor controle en vrijdag weer. Houden me extra goed in de gaten!

hahah gewoon lekker beetje opt gevoel doen :p Ik vind het ook geen pretje, want doet zelfs beetje zeer aan mijn buik.. haha zo'n omweg moeten mijn armen maken ;) Lekker rustig aan doen en misschien wil je ventje het wel doen voor je :p
    Zooo je buik groeit lekker door! Mooi hoor.. is de baby bij jou trouwens al ingedaald? haha bij ons zit hij de ene keer tussen mijn bekken en de andere keer er weer boven.. boefje is het ook, hij heeft er nog niet heel veel zin in. Dit met het vervelende gevolg dat ik wel lekker lang met indalingsweeën zit :p

@Angel1990 super meid.. houden zo ;)

Vervelend he, die voorweeën en indalingsweeën.. heb ook zo vaak een harde buik. Elke dag worden het er wel meer ;) Helemaal 'snachts, vannacht was het ook weer vaste prik.. VOor mijn idee om het kwartier wel een harde (redelijk pijnlijke) buik. Achja het hoort er allemaal bij!
    Ik merk ook dat mijn buik zakt en helaas minder rond word :(

Nou meiden nog allemaal een paar daagjes wachten en dan mogen de kleintjes gewoon echt komen! :D

15. angel1990

haay dames..!!

Ik ben nu 35.5 week zwanger...
    Heb sinds afgelopen vrijdag veel indalingsweeën en waarschijnlijk voorweeën.
    Moet komende maandag de 30e voor controle naar de verloskundige!!

Heb afgelopen maandag de 24e mijn buikomvang gemeten toen was het 99 cm...
    Heb vandaag op precies dezelfde plek gemeten en nu was het nog maar 96 cm...

Ik heb de maandag 17 oktober mijn buikomvang gemeten en toen was het 103 cm...

Komt het jullie bekend voor??

liefs

16. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha wil je wel geloven dat ik daar veel te preuts voor ben om t hem te laten doen:p Ik heb trouwens geen flauw idee of ze al ingedaald is.. doet wel vervelend zeer daar van onderen af en toe, of ze met r hoofdje ligt te schuren ofzo. Dus denk t wel;)

Angel1990 spannend he!! Gaat zo snel ineens die laatste weekjes.. ik ben nu alweer 37 weken en ze mag er van mij uitkomen!!
    Ik ga morgen mijn ziekenhuiskoffertje bij elkaar schrapen en inpakken lol:p:) Mag ook wel s tijd worden:D
    Mijn omvang heb ik eigenlijk nog niet 1 keer gemeten.. maar doordat je kleintje indaald, kan idd de buikomvang minder worden. Heb k hier ook ergens gelezen..

Morgen heb k mijn intake voor het ziekenhuis en kan k eindelijk de laatste dingetjes halen voor mezelf en de kleine. En ik heb trouwens besloten toch maar flesvoeding ipv borstvoeding te gaan geven:)

Oh en we hebben trouwens vanmiddag kijkers gehad voor ons huisje.. nu maar hopen dat ze een bod gaan doen:cool: Spannend!! Zou ons een hoop geld schelen in de maand voorlopig als we van die hypotheek af zijn.
    Dan snel aanmelden voor een huurhuisje.. heb er zin in:D

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Angel1990 nou misschien is de kleine dan wel ingedaald joh! Ik mag maandag ook weer op controle ;)
    Ik meet eigenlijk ook nooit mijn buikomvang, dus heb geen idee hoe groot die zou zijn.. maar als de beeb aan het dalen is, wordt je buikomvang ook minder groot inderdaad!

@Ellenbaby hahah ik ook hoor ;) Ik zie het al helemaal voor me :p hahah zit hij daar op zn knietjes een beetje te scheren bij mij whahaha..
    \Wanneer moet je weer op controle dan? Hebben ze nog niks gezegd of de kleine al is ingedaald of aan het indalen is?
    Ohja rondleiding door het ziekenhuis, heb ik 3 weken geleden gehad.. brrr ik vond er toch niks aan hoor. Moet er niet aan denken dat ik daar moet bevallen :p Ik hou echt neit van het ziekenhuis ;)
    Slim dat je je koffertjes maar eens gaat inpakken, mag ook wel eens he :p
    Oehh nou hopelijk doen ze een mooi bod op jullie huisje en kun je gauw verder kijken!

Mijn mannetje is vanmiddag lekker vrij, dus dan gaan we de box maar eens klaarzetten, naar het grofvuil en met de poes naar de trimmer.. hahah wij hebben een langharige kat en die moet maar eens uigedund worden :p Gaan jullie nog wat doen vandaag?

18. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Vanmorgen bij de intake voor t ziekenhuis heb ik een echo gehad!! Leuk leuk:D Nog steeds een meisje haha en ze was al goed ingedaald, die ligt muurvast:D:D:D
    3-11 nog een x controle bij de huisarts, 10-11 bij de gyn en dan elke week bij de gyn.. + elke week een echo!!:$:cool:

Ja k hoop ook dat ze een goed bod doen;)
    Ohh k moet ook de box nog klaarzetten.. net wel een heel lief knuffeltje bij de blokker van Hello Kitty gehaald om dr alvast in te zetten:p Verder net nog een wikkeldoek en slabbertjes gehaald (ook hello kitty) en nog flesvoeding en voedingtorentjes.
    Heb toch maar besloten om flesvoeding te gaan geven:)

Vanmiddag ga ik lekker shoppen voor mezelf, had vanmorgen alvast leuke snowboots gehaald. Straks als je ze nodig hebt, zijn ze uitverkocht:). Nu nog een paar nieuwe Nikies en een lekker dik vest + joggingbroek en dan ben ik er helemaal klaar voor!!

Behalve dan nog de ziekenhuistas inpakken;)'

Wat voor langharige kat hebben jullie? Wij hebben een paar maanden een Noorse Boskat gehad.. was zoooooooooooooooooooooon schatje:D Helaas hebben we haar weg moeten doen door dat gedoe wat er allemaal gebeurt is. Maar ze heeft het nu ook goed:).

Als we weer een poesje nemen gaat het ook zeker weer een langharige worden, Maine Coon of Noorse Boskat..

Pff k ben nu al kapot van een ochtendje shoppen.. moet nu nog de hele middag:D Misschien wekt t wel weeen op haha..

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh wat leuk dat je meteen echo hebt gehad.. Fijn dat ze eindelijk ingedaald is. Ons ventje nog niet en dat zou natuurlijk betekenen dat als mijn vliezen zouden breken ik meteen moet gaan liggen, omdat anders de navelstreng er als eerste uit kan komen.. hoop maar dat hij ook gauw gaat indalen!

Huhh waarom krijg jij elke week een echo?? JALOERS.. ik wil ook ;) Leuk joh! lekker van genieten, van die laatste echo's.

Ja? waarom heb je dat besloten? (haha ben ik wel benieuwd naar) Ik wil er echt ales aan doen om de borstvoeding zoiezo een halfjaar vol te gaan houden, nu nog kijken of dat gaat lukken ;)

Leuk.. shoppen! Toch niet in je eentje? Dat kan ik dan echt weer niet.. koop nooit wat als ik alleen de stad in ga :p Ik heb ook al van die lekkere warme laarzen gehaald.. heeeeerlijk!
    Voor de rest vind ik het zo lastig om nu nog te gaan shoppen.. heb echt bijna geen winterkleren, maar nu pas ik ze toch nog niet :p

Wij hebben de poes uit het asiel.. weet niet precies wat voor ras het is, zoiezo een mixje ;) Wel heel zielig, want ze is waarschijnlijk vroeger misbruikt.. ze hebben haar achtergelaten bij de snelweg en daar is ze aangereden door een auto.. nu heeft ze geen staartje meer en haar onderkaakje was ontwricht, maar het is zo'n lief poesje.. snap je toch niet dat mensen dat kunnen doen? Jammer dat jullie de poes weg moesten doen, zijn super lief he, die langharige katten (oké wel extra veel haren enzo, maar dat moet je ervoor over hebben ;))

Hier een fotootje van dr..

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    dames het is hier rustig.. jullie zijn toch niet stiekem aan het bevallen he? :p

Deel Deze Pagina