Hoihoi sorry voor mijn langzame reageren, maar als k achter internet zit denk k er gewoon niet aan Nog niet aant bevallen dus jammer genoeg!! Is ie nog steeds niet ingedaald nu? Wordt nu wel s tijd toch? Nou ik krijg elke x een echo nu omdat ik in het ziekenhuis wil bevallen en sta nu dus onder controle bij de gyneacoloog ipv mijn huisarts/verloskundige.. En die doen dat gewoon Uhm waarom ik geen borstvoeding meer wil geven.. Nja k was sowieso van plan het maar een maandje lang ofzo te geven maar nu begon ik vanalles te bedenken.. dan zit ik dus meer dan een maand lang met zere borsten, dan kan mijn vriend/moeder/rest van de familie nooit een flesje geven. Kan ik niet spontaan ff een dagje/avondje weg ofzo.. Tis gewoon makkelijker in mijn situatie Nee ik hou ook niet van shoppen in mijn eentje hoor! In ieder geval niet voor kleren.. kleine boodschapjes bij de Kruidvat ofzow doe k dan wel wr graag alleen Wat een supergave poes hebben jullie zeg.. heel lief dat jullie m uit t asiel hebben en haar een 2e kans willen geven!! Wij hebben ons huis toch te koop staan? Vorige week woensdag de eerste kijkers gehad en afgelopen zaterdag gelijk een beginbod gekregen Nu hopen dat ze met ons tegenbod akkoord gaan en dan ist zo goed als verkocht joepie Dan heel snel op zoek naar een huurhuisje.. wil zo snel mogelijk weer lekker op mezelf met de kleine en mn vriend. Vind t maar niks zo
Oh by the way.. Gisteravond en vannacht flinke voorweeen gehad.. dacht ff dat het begonnen was haha Maar nee jammer genoeg niet! Afwachten of k miss straks weer lekker krampen krijg.. Ze mag van mij echt wel komen nu..
hahah oh geeft niet hoor, maar kdacht dat je miscshien al wel bevallen was.. helaas nog niet dus maar al wel flink wat voorwerk lees ik? Deden de weeën pijn? Kwamen ze ook regelmatig? Dat lijkt mij zo irritiant.. dat het dan na een paar uur weer op houd grrrr Heb jij 's avonds ook meer last van harde buiken/krampjes? haha ik wel, veel meer dan overdag! Vandaag weer controle gehad en de kleine is nog steeds niet ingedaald nee :S Stél dat mijn vliezen zouden breken zou ik ook meteen plat moeten.. hopelijk daalt hij snel in, want scheelt ook weer paar uur weeën hoor ik altijd Ohh wat goed dat er meteen al een bod gedaan is joh.. inderdaad spannen en hopen dat ze jullie tegenbod accepteren, kunnen jullie op zoek naar een nieuw huisje Ja ik snap dat je daar dan wel aan toe bent.. helemaal zo aan eht einde van je zwangerschap! Heerlijk zeg dat je elke keer een echo krijgt.. zou ik ook wel willen hoor Trouwens mijn bloeddruk was dit keer echt weer heel laag bij de controle (125/60) haha maf he? Vorige week wastie nog te hoog en nu is die weer aan de lage kant waar dat nou aan ligt? Geen idee.. achja de kleine zal nog wel eventjes op zich laten wachten.
Hi dames!! Afgelopen maandag weer voor controle geweest bij de verloskundige.. Bloeddruk erg hoog voor mijn doen 115/80.. Voelde me erg naar, veel spugen, diarree.. wazig in mijn hoofd en erg afwezig.. Ben meteen aan de CTG gelegd (hartfilmpje van de kleine en baarmoederactiviteit) en bloedprikken en urine inleveren... Ze zijn bang dat ik zwangerschapsvergiftiging heb... (ik zelf ook) Maar ben nog steeds heerlijk thuis als ik me slechter ga voelen of onze ukkie niet meer voel bewegen meteen aan de bel trekken!! Gisteravond lag ik in bed en was de kleine heeeel druk heeel veel wiebelen, draaien en had echt het gevoel alsof ze mijn buik binnenste buiten ging keren!! Het is maar goed dat ik haar niet kan horen haha Veel krampen gehad gister over de hele dag en veel harde buiken!! Maar nog steeds alles goed, alleen het wazige en afwezig blijft maar dat ligt aan mijn bloeddruk.. niks aan te doen dus ff!! Gewoon goed blijven controleren pff!! Blij dat bij jullie alles goed gaat!! En er nog niks aan de hand is, al snap ik heel goed dat jullie er wel aan toe zijn!! Ben ik zelf namelijk ook wel nu ik alles hier in huis klaar heb voor ons meisje Hoop voor je dat ze jullie tegenbod idd aannemen!! (sorry Anny is beetje vergeetachtig en wist ff niet meer de naam) mijn excuus echt!! blijft allemaal niet meer hangen!! Nou tot horens!!
@Angel1990 zoo dat is wel even schrikken zeg! maar wel vreemd, want mijn bloeddruk was 140/85 en ik heb gelukkig geen vergiftiging.. gek dat dan nog kan verschillen. Ik hoop dat het bij jou ook vals alarm is! Maar inderdaad goed in de gaten houden hoor! Moet je nu ook vaker op controle komen om te kijken of je bloeddruk ook stijgt? Spannend he meiden? Ben benieuwd wie als eerst met baby nieuws komt In ieder geval al veel succes als de bevalling zover is WE KUNNEN HET!! Bij mij was de beeb nog steeds niet ingedaald, dus mochten mijn vliezen breken dan moet ik meteeen plat gaan liggen.. hopelijk daalt hij dus gauw en kan ik gewoon rustig gaan bevallen als het zover is Ben wel heel benieuwd, wannéér het zover is Misschien duurt dat nog wel gewoon meer dan 4 weken... pffff moet er niet aan denken hoor Fijne dag vandaag!!
@babywens; nee de weeen kwamen niet regelmatig maar wel met een hoogtepunt zeg maar Helaas sindsdien alleen een paar kleine krampjes gehad, meer niet.. Kleine nu nog steeds niet ingedaald?? Pff balen zeg.. Nja het kan heel snel ingedaald zijn volgens mij. Wees aan de ene kant maar blij, voelt niet erg fijn haha, of ze me constant in mn fluit zit te bijten zo voelt t @Angel; Ohh ook al aan de ctg gelegen Spannend is dat hea.. Hoop voor je dat het geen vergiftiging is, lijkt me niet fijn! En jaa ik hoop inderdaad ook dat ze met ons tegenbod akkoord gaan, allemaal wel spannend hoor. Helaas heeft de makelaar ons nog niet weer gebeld.. ook afwachten dus. Mijn dagen bestaan alleen maar uit afwachten de laatste tijd haha Vandaag kwam ik om half 9 thuis, normaal ga k dan gelijk achter de laptop zitten of tv kijken maar ik kreeg ineens zin om alles op orde te maken. Dus administratie op orde gemaakt, kamer nog helemaal uitgesopt, gestofzuigd en opgeruimd. Ziekenhuiskoffer helemaal klaar, maxicosi klaargezet. Ik ben helemaal kapot haha, ben net klaar. 1 woord; NESTELDRANG.. Ze zeggen dat je dat heel sterk hebt vlak voor de bevalling, nou k heb t nog nooit zo sterk gehad! Afijn alles is nu echt helemaal klaar, broer moet alleen nog ff gaatje komen boren om de luierzak aan op te hangen en hij moet de box nog komen brengen. Maar dat kan ik niet doen anders had k t nu ook nog gedaan En ohja.. k moet de adressen nog afschrijven voor de kaartjes. Morgen maar doen IK HOOP DAT MIJN WATER BREEKT VANNACHT hahahaha k heb er nu zin in Vind t nu echt spannend worden, wie zal hier de eerste zijn?? Morgen weer controle om 14.00 en rara wat we daarna gaan doen? Mijn kinderwagen ophalen joepieee!!! Hihi srry ben wat enthousiast geloof k Slaap lekker meiden..
@Ellenbaby Heh balen dat ze niet regelmatig kwamen.. haha erg he? We zitten er nu echt op te wachten.. pff en ik heb zo'n hekel aan wachten Dat duurt zóolang! En en en.. zijn je vliezen gebroken vannacht? Ik moet nog steeds zeiltje onder mn kont leggen, maar heb ik zo geen zin in hahah al dat gekraak en gezweet Zoo jij bent lekker in de weer geweest gister.. dat is inderdaad een behoorlijke nesteldrang dat moet wel wat zeggen dan hahah ik ben benieuwd! Wel lekker he, als alles helemaal klaar is! maarja het leuke is dat je volgende week weer kan schoonmaken, helaas blijft het niet schoon Veel succes bij de verloskundige en wat leuk dat jullie de kinderwagen op gaan halen (hahah werd ook wel eens tijd he ) Laat je fotootje zien als je hem hebt? Fijne dag vandaag! (word weer een saaie verveelde dag voor mij )
Hoi dames groot nieuws hier! Kinderwagen ophalen is m niet geworden.. Moest na de controle gelijk naar t ziekenhuis weer onderzoeken enz ctg blabla. Afijn was een twijfelgeval dus moest vanmorgen terugkomen.. Weer alle onderzoeken gehad enz. vroegen ze ook of ik hoofdpijn heb, ja dat heb ik! Sterretjes zien? Ook.. Misselijk? Ja ook.. Gevoel of je een strakke band om je buik hebt? Ja ook af en toe ma nie vaak. En Gezien mijn bloeddruk gigantisch schommelt en ik super veel vocht vasthou.. Word Ik morgen of overmorgen ingeleid!! Moet om 7 uur bellen of ze een plekje hebben en anders zondag. Ohh Dit is zo spannend!! Ben doodzenuwachtig haha. Pff Internet ligt eraf hier dus let niet op typfouten want zit op mn mobiel! Ohh en ons huis is zo goed als verkocht joepie! Nu De loterij nog winnen en met een gezonde baby thuis komen dan is mijn geluk compleet haha. NouJullie horen snel van me!
Nou hier lig ik dan in het ziekenhuis hihi HadAl 1 cm ontsluiting en er is nu gel ingebracht. Ze Verwachten dat ze om 12 uur mn vliezen kunnen breken! IkDenk zomaardat ik vanavond mn meisje vast kan houden! HoeIst met jullie??
@ Ellenbaby SPANNEND!!! Ben benieuwd!! Laat het ff weten!! Hoop dat je niet zoals de vriendin van mijn neef 2 dagen hoeft liggen te puffen hihi Hier ook al de hele week spannend..! Afgelopen maandag controle bij de verloskundige!! bloeddruk 110/80 (voor mij persoonlijk veel te hoog) en zwevend, draaiend, duizelig, afwezig.. Aan de CTG!! Maandag avond pittige voorweeën gehad.. 20 minuten lang een buik als een basketbal en draaien, wiebelen en zwaaien!! Hierna geen leven meer in mijn buik.. Dus heb het een aantal dagen aangekeken.. En donderdag ochtend toch maar besloten om te gaan bellen!! Afgelopen donderdag maar weer naar de verloskundige omdat ik me niet goed voelde weer aan de CTG.. bloeddruk 110/80 dus nog steeds niet goed!! Ik voelde namelijk totaal geen leven meer in mijn buik!! Terwijl ons mormeltje een druk baasje is!! Dus dood eng!! Vrijdag weer komen voor controle... bloeddruk gelukkig gezakt naar 110/67 (voel me nu een stuk beter) maar moest weer aan de CTG..!! Maar uitslag dit keer beter en kindje beweegt ook weer meer gelukkig!! Maar heb dus pittige voorweeën volgens de gyneacoloog.. en waarschijnlijk duurt het niet lang meer voor ons meisje zich meld.. Maar dat kan natuurlijk altijd nog anders lopen!! Morgen (zondag) weer aan de CTG voor controle.. en dan maandag weer naar de verloskundige (de gewone afspraak) hihi.. dus zo blijf je bezig!! @ Babywens.. hoest met jou??
Hoihoi ons meisje is geboren met 3450 gram! Achteraf ist supersnel gegaan. Vanmorgen 8 uur gel ingebracht toen had k al een cm.. Om 2 uur had k 3 cm en zijn mijn vliezen door de arts gebroken.. Half 3 begonnen de weeën en om 17.34 is onze knappe meid geboren.. Wel met volledige ontslyiting maar toch een flinke knip WeLiggen nog in het ziekenhuis ter controle maar mogen morgen lkkr naar huis. Jullie horen snel van me en angel veel succes! Het is de pijn waard!
@Ellenbaby Wauww ik kijk heel eventjes neit bij dit topic en opeens is daar zomaar jullie meisje!! Super zeg! Van harte gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten (ben wel beetje jaloers op je hoor haha ik wil mijn ventje ook zo graag in mijn armen houden nu ) Fijn dat jullie morgen lekker met zn drietjes naar huis mogen! En viel het enigzins mee de bevalling? Ben nog wel benieuwd naar je gedetailleerde bevallingsverhaal.. En natuurlijk een fotootje Lekker genieten meis!! en wat ontzettend fijn dat jullie huis zo goed als verkocht is.. precies op het juiste moment @Angel1990 hoe is het met jou? Ook al de hele week spannend las ik? Nog steeds een te hoge bloeddruk, oei dat is niet goed. Wat spannend dat de gyn zegt dat het niet lang meer gaat duren.. Succes morgen weer! En maandag weer gewone controle, ik ook Laat je weten hoe het was? Nou ik heb dus nergens last van ik wil ook zo graag bevallen..) moet er echt niet aan denken om nog 4 weken rond te lopen, begin het behoorlijk beu te worden. En dan voornamelijk de hele dagen thuis zitten en mij rot vervelen.. pfff wachten duurt lang he?
@ Ellenbaby!! Heey van harte met jullie meisje!! Wat een geweldig nieuws!! Maar ook ik ben enigsinds jaloers ik wil niet meer en kan niet meer... Heb eigenlijk 100% bedrust... :x:x dus van mij mag ze komen hihi Maar ben natuurlijk heel blij voor jou en je vriend!! En vind het super dat jullie huisje waarschijnlijk verkocht is ... @ Babywens Ik snap heel goed dat je stiekem jaloers bent op Ellenbaby... ik ben dat ook hoor Wil mijn meisje ook lekker kunnen vasthouden maar goed nog ffies volhouden!!! Vind het balen voor je dat er nog niks aan de hand is.. Voel me inmiddels goed trouwens hoor heb alleen beetje last van voorweeën hihi maar goed.. spannend!! Nou dames... hou jullie taai.. en Ellenbaby.. geniet van je meisje!!
haha ach opzich ook wel logisch We zitten echt beetje aan het einde van de zwangerschap en kijken er erg naar uit! Gelukkig maar toch? Nou spannend bij je hoor! Hier nog geen last van voorweeën.. af en toe een krampje, maarja de kleine moet ook nog indalen! Pfff gisteravond even het bedzeiltje onder de hoeslaken gelegd, maar ik ging in bed liggen en werd gek van het gekraak.. heb hem meteen met al mijn woede weer vanonder de hoeslaken gesmeten, getsie dat moet ik echt niet hebben hoor hahah word ik helemaal kriegelig van. Heb nu dus maar een handdoek onder de hoeslaken gelegd (hopen dat dit ook helpt) en gewoon hopen dat mijn vliezen in bad of op de wc ofzo breken hahaha
Hihi ik heb ook nog steeds geen bedzeiltje onder mijn kont... Zie het allemaal vanzelf wel.. ik vind dat gekriebel en gekraak ook maar niks Dus laat het lekker zijn Vandaag weer CTG gehad alles was gelukkig weer in orde!! Morgen controle bij de Verloskundige... en dan zien we wel weer.. Maar hoef zoals het nu lijkt niet meer elke dag op controle komen.. Al woon ik maar een halve km van het ziekenhuis af Nou groetjes
Heey hoi dames, Vandaag ben ik weer voor controle geweest bij de VK.. Bloeddruk 110/75.. dus goed genoeg Vandaag bleek dat ons meisje helemaal is ingedaald... en al helemaal vast ligt ben hier erg blij mee.. @ babywens.. hoe gaat het met jou??
Fijn dat alles goed was bij de verloskundige Bij mij ook.. bloeddruk was nog steeds laag.. 120/62 dus zit nog geen bevalling aan te komen. Ook is de kleine boef nog steeds niet ingedaald Hij is zelfs weer naar boven geschoten.. nu ligt hij dus helemaal niet meer tussen mijn bekken, grrrr. Hopelijk betekent dit niet dat de bevalling lang op zich laat wachten en ik tot de 42 weken door blijf lopen daar zie ik wel beetje tegenop! Fijn dat ze bij jullie nu wel helemaal is ingedaald! Inderdaad veel lekkerder..
Heey meiden nog geen babynieuws? Hier gaat het allemaal prima, de dagen vliegen voorbij met een kleine in huis.. Heb 2 nachten in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik heel dicht tegen zwangerschapsvergiftiging aan zat. Inleiding ging echt supersnel.. Het moment dat ik om pijnstilling vroeg omdat ik het niet meer hield, had k al 9 cm ontsluiting. Dus helemaal zonder pijnstilling gedaan. Best knap van mezelf vind ik! Als ik wat meer tijd en slaap heb gehad (de kleine houdt me wakker 's nachts) dan ga k even uitgebreid mijn verhaal doen. Hoop dat jullie ook snel jullie kleine vast kunnen houden!! Succes allemaal..
@Ellenbaby Bij mij nog geen babynieuws nee Spannend joh dat je nog 2 dagen in het ziekenhuis meost blijven, gelukkig ben je nu lekker thuis en had je geen zwangerschapsvergiftiging. En super goed joh, dat je het gewoon zonder pijnstilling heb gedaan.. haah fijn om te horen Jaa ik geloof het dat het lekker druk is met een kleine.. heb je een leuke kraamhulp? Kraamvisite zeker ook best vermoeiend? Jammer dat jullie meisje je veel wakker houdt 'snachts.. slaapt ze moeilijk? geniet lekker van je meisje, want het gaat volgens mij erg hard! @angel1990 Hoe gaat het met jou??
Heyhoi.. Hier nog niks.. veel gerommel in mijn buik... Heel veel harde buiken en voorweeën.. Weet niet of je geloofd in engelen?? Maar mijn overleden stiefvader laat mij telkens 10-11 en 11-11 Als datum zien... En mijn tante zegt dat ook... Ze zei vanavond nog jij gaat donderdag avond naar het ziekenhuis En hebt tussen 01.00-02.00 je kindje in je armen... Misschien klinkt het raar maar ik vertrouw dan maar op Mijn dierbare engeltje @ babywens voel je je nog goed??