Hoi hoi, En en en?? Ik ben nu in het ziekenhuis, lig aan ctg. Bmm weer iets ingekort maar nu ook week!!! Had wat ontsluiting en ben dus gestript... Zoals je zegt aangenaam is het niet, maar pijn doet het ook niet echt. Nou ben benieuwd xx
Hee ff snel een berichtje van hier! spannend hoor! Zal nu wel snel gaan denk ik.. eerst ist niet aangenaam inderdaad.. pijn komt nog wel haha Maar is zo voorbij!!! En dan heb je een pracht kindje op de buik liggen! Succes meid
hahah oehh spannend angel! Jij dus ook gestript, bij mij heeft het helaas nóg niks gedaan gisteren wel voorweeën gehad en dachten dat het al begonnen was, maar vannochtend was alles weer rustig.. en nu nog steeds, op een paar harde buiken na. Ben vannochtend wel mijn volledige slijmprop verloren en blijf nog steeds slijm verleizen.. allemensen wist niet dat een vrouw zoveel slijm kon hebben (hahah sorry beetje vies ) Hoe was je ctg?
Haar hartslag is normaal in rust 120.. Nu maar tussen 100-110.. Dus ze bereid zich voor denken vk en gyn.. Buik trekt iets, maar zijn krampen denk ik... Verlies iets slijm vooral met plassen... En het bloed (druppeltjes).. Dus erg weinig!! Als het niet helpt word ik donderdag ingeleid... Sorry.. en morgen weer ctg..
Nou spannend hoor! Hopelijk hebben ze gelijk en bevallen we vannacht samen Ik blijf écht mega veel slijm verliezen, niet normaal meer.. Bloeden is gelukkig bijna over, af en toe nog en klein beetje! Hopelijk helpt het wel en hoef je niet ingeleid te worden. Ik heb morgen ook een ctg scan.. hoelaat moet jij?
Ik verlies echt maar een heeeeeel klein beetje bloed En slijm verlies ik ook alleen met plassen eigenlijk Dus niet zo ongemakkelijk en onsmakelijk gelukkig Haha maarja kan nog komen Ik moet morgen om 10:10 voor de ctg. Maar heb al de hele dag wat druk, vooral als ik ff niet in mijn gewone vertrouwde omgeving ben Vanmiddag toen we uit het ziekenhuis waren hebben we bij schoonouders gegeten en toen veel last van kramp.. Vanavond hebben we daar ook gegeten, maar ook toen had ik weer vreselijke kramp. Het klinkt heel stom, maar ik ga zo nog ff wat drinken en dan ga ik ffies proberen te slapen. Afgelopen nacht ook niet echt lekker geslapen, omdat we door alle omstandigheden hier in het ziekenhuis gister nog steeds niks wisten. Nou ben benieuwd!! Tot horens en succes
haha nou lekker toch? Ach je hoeft natuurlijk niet persé slijm te verliezen.. ben je de slijmprop al wel kwijt? Hoeft trouwens ook niet hoor.. sommige zien die nooit verschijnen Ohja nou hopelijk is die ctg niet nodig en ga je vannacht lekker bevallen! haha klinkt helemaal niet stom hoor, heerlijk toch? Even lekker de oogjes dichtdoen! Lekker slapen en jij ook succes als het nodig is
Hoe is het gegaan?? Ze hebben om 10:45 mijn vliezen gebroken.. Lig ook aan het infuus nu, dus afwachten..
Jaaa.. ik ben bevallen En het is echt heel rap gegaan.. Vannochtend om half 7 begonnen de weeën, om half 11 kwam de verloskundige kijken en toen had ik dus nog maar 3 centimeter. Ze zou over twee uur weer terug komen om te kijken hoe het ging. Om kwart voor 12 waren de weeën al zo heftig en had ik ook al persdrang. De vk constateerde toen 9 cm ontsluiting! Dus gewoon 6 cm in een ruim uurtje! Om iets voor 1 mocht ik eindelijk mee persen en 6 over 1 is dus onze zoon geboren!! Gelukkig ook geen knip of iets, wel 5 hechtinkjes, maar wat wil je met zo'n reus van een vent (ruim 9 pond en 55 cm lang) Hoe is het bij jou? Inmiddels ook bevallen van een wondertje? geniet ervan
Jaaa gefeliciteerd!! Das echt snel gegaan zeg! Dacht dat ik snel was haha Wow das een groot ventje zeg, maar supergoed gedaan hoor! Geniet ervan.. het gaat zo snel die eerste paar weken..
30-11-2011 Ingeleid naar aanleiding van niet hele mooie ctg (10.45-11.00) Bleek ik 2cm te hebben dus vliezen gebroken en aan het infuus. Heb geen besef van tijd gehad ivm ontsluiting helaas Mijn weeën kwamen snel op elkaar en heb pijn bestrijding gehad toen... Wat ik wel weet is dat ik om 20.55 uur mocht persen en onze dochter Mylène om 21.17 geboren is!! Een sterrenkijkertje.. Ondanks dat maar een heel minimaal scheurtje!! 3360 gram en ongeveer 50 cm.. @babywens van harte met jullie zoon!!! Prachtige prestatie!!!
@Angel jeeeejj bij jou ook! van harte gefeliciteerd met je dochter hahah wat super grappig dat ze gewoon op dezelfde dag geboren zijn zeg. En het is nog behoorlijk snel gegaan bij jou voor een inleiding! En wat een klein meisje zeg hahah maar dat zijn bijna alle baby's vergeleken bij onze reus! Geniet er lekker van
Hoe is het met jullie "reusje"?? En hoe bevalt het om hem lekker thuis te hebben?? Met ons meisje gaat alles prima!! Ze doet het erg goed!! En is erg tevreden, drinkt ook goed gelukkig.. (fles)
haha het gaat super goed met Max! Max is thuis geboren, dus ben nooit weggeweest uit huis! Echt heerlijk joh, wil het bij de volgende weer. Jullie al wel thuis? haha echt leuk dat ze even oud zijn, wie weet gaan ze later wel trouwen haha Wat fijn dat alles goed gaat bij jullie! heerlijk he, zo'n kleintje wat van jullie is Ik geniet er zo van. Hier gaat de borstvoeding ook erg goed, ben super trots op hem. Geniet van je dochter
Ben 's woensdag 's avonds om 21:17 bevallen.. En was de volgende ochtend om 11:00 uur al weer thuis!! Heerlijk, morgen de laatste dag kraamzorg.. Vind ik erg jammer want we hebben een hele lieve kraamhulp!! Echt een engel Ik ben vandaag al met onze Mylène naar buiten geweest samen met mijn man!! En hebben lekker ff boodschapjes gedaan met ons drietjes.. ECHT GENIETEN!!
Ohh heerlijk zeg! Dus even een nachtje rust in het ziekenhuis en daarna weer lekker naar huis Ohja hier ook morgen laatste dagje dat de kraamhulp er is. Vind ik ook erg jammer en ga ik wel missen hoor. Zie wel beetje op tegen het feit dat je dan met niemand meer kan praten en kan lachen. Ze zijn er echt de hele dag en dat is erg gezellig vind ik zelf Neemt je mannetje nog wat daagjes vrij of heeft hij die al? Mag je al naar buiten joh? hier raden ze dat af voordat hij weer op zijn geboortegewicht zit of zit jullie meisje dat al? Lijkt me heerlijk samen naar buiten!!
Haay!! Nou rust kun je het in het ziekenhuis niet noemen. Je komt gewoon op zaal met meerdere pas bevallen dames incl. baby. Dus als je eindelijk slaapt is er altijd wel 1 kindje die begint te huilen Ons meisje zit al boven haar geboortegewicht dus wij mochten dinsdag al met haar naar buiten echt heerlijk!! Ze doet het erg goed gelukkig, dus groeit ook goed!! Maar met flesvoeding weet je natuurlijk ook precies wat erin gaat en met borstvoeding kun je dat niet goed bepalen tenzij je kolft.. Nou geniet van jullie ukkie!!
haha nee dat is waar.. lijkt me echt gek om met andere pas bevallen dames op een zaal te liggen. Tenzij er opeens een bekende ligt haah dat zou weer heel grappig zijn! Zoo goed zeg, dan is ze waarschijnlijk niet heel veel afgevallen? Max was natuurlijk ruim 9 pond en is zo'n 300 gram afgevallen.. nu alweer 140 gram aangekomen, dus gaat de goeie kant op. Ach hij is zwaar genoeg Dus we gaan zometeen lekker voor het eerst naar buiten hoor! Nee je weet inderdaad niet goed wat hij binnenkrijgt bij borstvoeding, maar ik geef gewoon op verzoek en tot hij genoeg heeft. Soms zit hij maar 10 minuutjes aan de borst, maar soms ook wel een half uur Ik ga van het weekend maaar eens wat afkolven. Geniet van je meissie..