hoe reageerde jullie kleintje op de eerste prikjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renaatje86, 11 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo!
    Mijn dochter van 9 weken heeft gisteren haar eerste prikjes gehad. Mijn oudste 2 hebben nooit echt last gehad van prikjes. Sliepen wat meer en hadden soms wat verhoging/koorts. Mijn dochter had gisteravond eerst 38.2 en met de laatste fles 37.8 (normaal heeft ze 37.3/37.4) vanochtend ook nog 37.8 en vanmiddag 37.5. Vandaag veel korte slaapjes, wakker zijn en ook vrolijk en alert maar ook huileriger en graag op schoot.

Normaal krijgt ze rond 18.30/19uur een fles en dan gaat ze in bed. Soms slaapt ze direct en soms moeten we 1a2x even heen voor de speen en een aai over de bol. 23uur de laatste fles en dan gaat ze de nacht in. Vanavond wil ze niet slapen en is ze gewoon klaar wakker. Zit nu bij mijn man op schoot, klaar wakker en ze kijken samen tv (moeten er ook wel om lachen) herkent iemand dit?

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Nee geen herkenning hier ook een slaapkop, als ze wakker was was ze goed alert maar t merendeel van de dag heeft ze liggen pitten. Dag erna was ze iets actiever maar nog steeds minder dan normaal. Wel claimerig en hangerig.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb een slaapkopje die als hij wakker is ook echt super actief is.

Na zijn prikjes wilt hij alleen maar bij me liggen en hangen/slapen.
    Hij is wat koortsig en na 24 uur is het helemaal over en hebben we weer een druk mannetje.

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Normaal slaapt ze ook aardig veel maar vandaag veel wakker! En idd hangerig en claimerig

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    De eerste inenting was vreselijk. Ze heeft drie dagen liggen krijsen. Alleen maar bij mij in de draagdoek willen. Ze had een dagje verhoging en sliep een ochtend, daarna dus krijsen.
    Keer daarop gelukkig enkel verhoging en slapen

6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Hier slaapt ze juist niet goed na vaccinaties.
    Hangerig, jengelig, verhoging en korte slaapjes/onrustige nacht. Na 2 dagen over.
    Niets dramatisch dus.

7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Onze zoon werd er inderdaad een beetje hangerig en vervelend van, sliep slechter en wilde alleen maar bij mij hangen.
    Dochtertje heeft 2 weken terug de 1e prikjes gehad en heeft praktisch de hele dag erna geslapen en heeft erna het goede slapen overdag ook gelijk volgehouden :)
    Ze had s avonds inderdaad ook wat verhoging, maar was totaal niet hangerig. Zodra ze ging piepen legde ik d'r weer in bed en sliep ze weer:D

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dochter heeft de hele dag gekrijst.

Zoon de hele dag geslapen en de dag erna ook nog veel.

Deel Deze Pagina