inbakeren 10 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Wij bakerde hem in sinds hij ong 6 weken was, toen afgebouwd en overgegaan naar een slaapzak. Nu hij in de fase van ik mis mama ik wil geborgenheid zit..vanavond het inbakeren geprobeerd, vrij los maar wel om hem heen (heb de pacco)..maar heb zn deur open en ik hoor hem ademen..vnd het wel eng..het KDV heeft het al uitgeprobeerd omdat hij daar echt heel erg mij mst en hij slaapt erg goed..ik vind het wel een beetje eng..wat is jullie mening?

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Ik zou het zelf niet doen als je kindje kan rollen (zal wel gezien de leeftijd) Mijn beide kinderen heb ik ingebakerd maar ben direct gestopt toen ze konden rollen. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er namelijk iets zou gebeuren.

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zou het echt te gevaarlijk vinden. Ben eigenlijk wel verbaasd dat een kdv dit doet; mag vlgs mij echt niet; als hij naar z'n buik rolt kan hij zichzelf niet goed opdrukken / draaien als hij in ademnood komt.
    Leg je al een knuffel bij hem in bed? Ms helpt dat.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou het ook zeker niet meer doen. Misschien een lakentje gebruiken en hem dan strak instoppen? Maar hem dus niet ergens in wikkelen.
    Eva is trouwens heel erg gehecht aan haar knuf in bed, thuis heeft ze knuf en op het kdv verschilt het, maar net wat ze die dag mee heeft genomen naar het kdv (er ligt daar altijd wel standaard een knuffel in haar bak)

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Absoluut niet doen! Vind t ook erg onverantwoord van het kdv!

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Nou ja zeg, waar zit dat kdv? Sorry hoor maar dat is echt onverantwoord! NIet meer doen hoor;)

7. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Ja jullie hebben gelijk..;) Voel mij soms zo gefrustreerd dat hij niet slaapt op het kdv..maar thuis slaapt hij gewoon zonder echt goed hij is soms wat onrustig dus dat knuffelen wij hem meestal gewoon..daar houden wij het maar bij en slaapzak en zn knuffel idd :) het lelijkste geval moet mee naar bed haha!

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Lijkt me idd moeilijk. Hier ook gestopt zodra hij begon met rollen. Misschien kan hij eem beetje troost uit andere dingen halen.

Deel Deze Pagina