Begin van de avond niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susanbenjamins, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi,

Ik heb een kindje van bijna 4 weken.
    Hij is erg gauw overprikkeld.
    Nu is hij, net als de meeste kinderen, rond het avondeten wakker en jengelig.
    Hoe gaan jullie hiermee om? Als ik hem beneden haal krijgt hij teveel prikkels. We zijn dan aan het koken, eten, tv staat aan voor de oudste, wazemkap maakt herrie en onze peuter dendert in het rond.
    Maar als ik hem in bed laat, kan ik er om de haverklap heen vliegen om hem te troosten en fopje weer in zijn mond te doen.
    Hoe doen jullie dat?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als jullie met zn tweeen thuis zijn (dus ook papa), kan een van jullie hem mssn bij je houden in een draagdoek (degene die niet bij de hete pannen staat dus)... t hielp bij onze oudste heel erg, zo heb je je handen vrij en ligt ie toch lekker bij je!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Idd. Dan is hij toch bij jullie maar kan hij zichzelf als het ware afschermen van de vele prikkels.
    Om hem nu maar in bed te laten liggen die hele tijd terwijl hij daar ook niet tevreden is, vind ik ook maar een beetje zielig...
    Er zullen wel meerdere momenten zijn dat het wat drukker is in huis, veronderstel ik. Je kan hem dan toch niet telkens in bed leggen als hij niet moe is?

Deel Deze Pagina