Het is weer eens zover. Ik ben een booschappenlijstje aan het maken maar ik weet niet wat voor broodbeleg ik deze keer mee zal nemen. Ik verval altijd in hetzelfde en heb een keer zin in iets anders... Maar wat? Dus... Wat eten jullie graag op brood?
kaas rookvlees boterhammenworst(blik) tonijnsalade krabsalade kruidenkaas pate(kips) snijworst filet american sandwichspraed Ik ben niet zo van de zoete dingen
Ik ben meer van het zoet op brood en wel hagel met heel veel boter . Van vlees beleg vind ik Ardenne ham lekker. Vooral op warme broodjes uit de over. Wat ik altijd in huis heb is ham, snijworst, kaas, boterhamworst, smeerkaas, smeerworst en kipfilet. Toch eet ik zelden vlees op brood. Pindakaas met boter en suiker, gekleurde muisjes etc heb ik liever
Gebraden gehakt Grillworst Filét americain (mag ik nu dus niet hebben ) Zelfgemaakte eier- en zalmsalade. Cervelaat Brabantse metworst Verder ook wel zoet, hagelslag of suiker.
Ow haha, ik had mijn lijstje nog niet klaar, maar ik zie dat de kat 'm al gepost had. Verder vind ik lekker op het brood: - boerenmetworst - kaas met komkommer - achterham - gebraden gehakt met sambal - bieslookroomkaas - oude kaas met wat mosterd
Hier wat wij lekker vinden: - Kaas, alle soorten jong, oud, komijn - Vlokken - Pindakaas - Rookvlees - kip-kerrie salade - smeerworst - leverworst - grill worst - gekookt ei
Ik eet 's morgens het liefst zoetigheid op brood, bijvoorbeeld: - pindakaas - aardbeienjam - hagelslag - appelstroop Tussen-de-middag eet ik liever hartig op brood, zoals: - ham - salami - cervelaatworst - gebraden gehakt of iets dergelijks Soms ook kaas als we het hebben. Maar we hebben het niet altijd omdat mijn man dat niet lekker vind.
ow heel veel variatie hier. lustten allemala goed brood en ook vleeswaren komt ie: boterhamworst gebraden gehakt grilworst cervelaat leverkaas/worst gekookte gelderse worst rookvlees cornedbeef ham kaas rookkaas huzarensalade pittige kip salade filet fricandeau mn vent varkenslever hagelslag jam pindakaas pasta appelstroop kokosbrood vruchtenhagel
je kan eigenlijk beter vragen wat ik niet lust op brood tongeworst pekelvlees lever en van die kip in gelei troep verder alles
Oude kaas Gebraden gehakt Hagelslag Smeerworst Smeerkaas, slankie die met sambal Dat was het eigenlijk
Leerdammer kaas Hagelslag Nutella Rosbief Kiprollade Snijworst Dar zijn hier eigenlijk wel een beetje dingen die wekelijks terug komen.