Heeft er nog iemand een efteling kaartje over waar je niets meer mee doet? Het moet er 1 zijn die tot 1 nov geldig is, want ik wil in de herfstvakantie gaan met mijn dochter. Mijn ouders waren zo lief om 1 kaartje te kopen met hun airmiles voor me. Via marktplaats durf ik niet aan, aangezien ik hoorde dat er veel neppe kaartjes op zouden staan. Ik neem aan dat de dames hier van dit forum niet zo zijn...... Dus heb je een kaartje over en je gaat niet meer? PB me aub. Kortingskaartje van Lego (5 euro korting) mag ook trouwens, dan kan ik met 5 euro korting een kaartje kopen.
Hallo, Ik heb 1 kaartje over en net op de marktplaats gezet voor 14 euro dat is de helft van de aankoopprijs en geldig is tot 1 november. Ik ben betrouwbaar en het kaartje ook. Als je belangstelling hebt hoor ik het wel, ik woon in Haaren dat is ook in Brabant, ij den Bosch.
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/170449-1-eftelingkaartje.html Dat topic hier op de site word ook 1 efteling kaartje aangeboden, misschien heb je daar nog wat aan.
Gister? Ik dacht dat de hefstvakantie vandaag pas begon ? Nouja het zal wel ! Haha! Als ik dat geweten had had ik natuurlijk niet nog geantwoord ! Misschien een andere naam aangemaakt ivm het doorgeven van evt haar/jouw adres? Zomaar een ideetje! Nouja hoop dat jullie eeen fijne dag gehad hebben.