Hallo allemaal, van 2 tot 5 november wordt de jonge gezinnen beurs in utrecht gehouden. Ik zou hier heel graag naar toe gaan en mijn ventje wil ook wel graag mee, dus dan willen wij onze kleine gup ook graag meenemen. Maar nu zit ik erg te twijfelen omdat wij hiervoor wel meer dan een uur moeten rijden, daar natuurlijk lekker rondlopen in de drukte en hij is nog maar 6,5 weken dan. Zouden jullie gaan? Ik voorzie eigenlijk geen problemen maar zou graag jullie mening en ervaringen willen weten. Greetzzz
Ik zou het gewoon doen. Ik wil mijn kleintje straks ook "overal mee naar toe slepen". Daar wennen ze volgens mij snel genoeg aan. Bovendien zullen er wel voorzieningen zijn om te voeden en te verschonen, want het is natuurlijk gericht op die kleintjes.
ik zou niet gaan je kunt nog niet fatsoenlijk lopen met de kinderwagen,ik weet niet of het elk jaar is maar dan zou ik wachten tot volgend jaar.maar je moet het zelf weten.succes ermee.
Nee, ik zou zeker niet gaan! Ik vond het al verschrikkelijk toen ik zwanger was om daar te lopen. Wat een drukte.. nergens echt behoorlijk kunnen zitten. Drukte, warmte.. Jak. Moet er niet aan denken om daar met een uk te gaan sjouwen!
Op de site kun je nog wat informatie lezen over voorzieningen tijdens de beurs. Ik ben er zelf nog niet eerder geweest, dus geen idee hoe druk het is.
Tja, als ik de ervaringen zo lees, zou ik er nog even mee wachten en lekker volgend jaar gaan, of misschien mag je uk logeren bij opa of oma ofzo?