Een vriendin van mij is gisteren geweest en het schijnt een heel gedoe te zijn om de parkeergarage uit te komen..ze stonden gewoon vast in de garage zo druk..en het duurde anderhalf uur voor ze uiteindelijk weg konden rijden Geadviseerd wordt geloof ik ook om zo veel mogelijk met OV te gaan.. Maar wij zijn lekker eigenwijs en gaan toch met de auto Vind het zo'n gedoe om met de trein te gaan..is bovendien ook veel duurder..ach we zien het wel..gaan er gewoon bijtijds heen..gaan om kwart voor negen weg en we zien wel..maken er gewoon een gezellig daggie van..
Precies wat ik dacht! Heb er echt zin in. We gaan met ons 4tjes. Collega mij van wordt januari papa en we vonden het wel gezellig om met z'n allen te gaan... Wat ik wel grappig vind: We komen elkaar morgen tegen zonder dat we weten van elkaar dat we het zijn...snappen jullie? We kletsen erop los maar "herkennen" elkaar op die beurs niet. Morgen iedereen aankijken en denken: Heb ik al eens met jou gekletst op het forum?
ja van 10 tot 17.00 En als je met de trein aankomt op station moet je toch door zo'n lange slurf lopen en dan kan je binnendoor naar de beurs.. Tenminste dat was paar jaar geleden zo als ik me goed herrinner
wij gaan ook morgen, nemen jullie de kinderen mee? Deborah is nu 8 weken, ik twijfel of ik haar mee moet nemen
Wij zijn vandaag naar de beurs geweest met de auto, we waren er rond kwart over 11 en parkeren was geen enkel probleem. We stonden aan de achterkant van het station, hoefde dus alleen maar de weg over te steken. De beurs zelf was ook prima te doen, wel veel kinderwagens maar die zijn nog altijd minder irritant dat de bekende trollies. Leuke dingen op de beurs, al had ik er zelf iets meer van verwacht. Voor mama's met baby's is alles prima geregeld, en is een verschoningsruimte de kan je kind rustig voeden enz. Veel plezier voor iedereen die nog gaat. En de nijntje CD die hadden ze dus niet meer, we hebben als alternatief een boekje gekregen.
Ik ben vandaag ook geweest ik werd wel helemaal gek van die kinderwagens echt niet normaal ik brak steeds bijna me nek.
WIj zijn er vandaag geweest(man en ik en vriend van ons met zijn vriendin) op de beurs zelf was het wel druk maar niet stervens druk.Maar files! We hebben er 3 uur over gedaan om weer in Amsterdam te komen, alles stond vast! Zowel heen weg als de terug weg. Wij hebben niet zoveel mensen op de beurs gezien maar alle parkeergarages zaten vol en de wegen zaten vol. JE zag overal mensen met tassen van de beurs rondlopen of je zag ze op de hoedenplanken van de auto's. De beurs viel ons tegen. Ik heb 1 Fifi cd gekocht voor mijn dochter, wat tijdschriften, gratis tas gehad met limonadesiroop en tijdschriften, babytasje, baby douche producten. Dat was het, ik had er wel meer van verwacht. Maar ja, wel even lekker weggeweest.
Nou ik ben ook geweest. Ik vond het een beetje tegenvallen. T was erg druk en er was niet zoveel als ik had verwacht. Wel zaten er leuke spullen in de gratis tas, kregen we gratis babyflessen bij de Bar Le Duc en heb ik een babycook gekregen (van mijn moeder die mee was). Verder heel veel informatieboekjes e.d. Maar we waren er wel snel doorheen. Ik zou er zelf niet met kinderen naartoe gaan, er waren veel mensen met kleintjes natuurlijk, maar vooral kleintjes die aan het huilen waren omdat het zo druk was volgens mij.
wij zijn ook geweest vandaag..en vond het onwijs tegenvallen..had er meer van verwacht..vond de negen maanden beurs veel leuker.. Qua drukte viel het wel mee..veel kinderwagens en soms heb je van die irritante mensen die midden in het gangpad hun kind goed gaan leggen in de wagen of andere dingen doen..pff dat is irritant haha..ga dan ff aan de kant staan..maar voor de rest voor het verschonen en verzorgen van je kleintje was het prima geregeld.. heb nog het nijntje boekje plus cd opgehaald..en voor de beurstas van een euro stond me toch een rij..dus ben heel stout geweeest..want die stand van de tassen is het laatste standje in die hal dus stond ik ineens wel heel dichtbij en ben er tussen gedoken binnen twee min. had ik de tas..jaja t is stout ik weet het.. Meiden die nog gaan veel plezier
Wij vonden het verschrikkelijk vandaag! Veel te druk, idd bij de tassen een wel erg lange rij, had geen behoefte om daar voor in de rij te gaan staan. Verder kon ik nergens even rustig echt iets bekijken. Overal kinderwagens (gek he hahahaha). Maar of er nu echt leuke koopjes waren? ik weet het niet heb niet echt iets kunnen zien, het was overal zo druk. En met name de leuke dingetjes daar kon je niet eens bijkomen. En veel geduld hebben wij hier niet... Wat zou er nou eigenlijk in die tas? Want ben wel nieuwsgierig wat we hebben laten liggen.
in die tas zat siroop en een potje groente van nestle en verder wat boekjes o.a. groter groeien en ouders van nu en folders..niet echt spectaculair dus
haha..wat erg was dat he die rij..ben je echt gek hoor als je dr in gaat staan voor een tas van een euro..nee ben blij dat ik voorgedrongen heb