Ben er vorig jaar geweest zonder mijn eigen zoontje, maar met vriendin en haar zoontje van (toen) bijna twee. Ik was blij dat ik mijn kleine niet mee had genomen. Voor het zoontje van mijn vriendin was het ook geen succes. Ze had hem meegenomen omdat Bumba er zou komen en dan kon hij op de foto met Bumba. Resultaat was een ellenlange rij met huilende kindertjes die veels te lang moesten wachten op Bumba en die het eigenlijk eng vonden. Op de beurs zelf was het druk en voor kindjes niet zoveel aan. Het was ook niet echt mogelijk om de kleine even lekker rond te laten lopen, want daarvoor was het te druk en je loopt zelf ook met een buggy en een hele verzameling gratis spul. Kortom: Ik zou het niet aanraden tenzij je kindje het prima vindt om al die tijd lekker in de buggy te zitten en te wachten tot mama klaar is met shoppen . Maar goed, dat is mijn ervaring .
ik had gratis kaartjes gekregen van mijn gastouderburo vorig jaar. Het is altijd in november. Ik vond het wel leuk!
ja er komt nu al weer reclame in blaadjes enzo. Ik ben nooit naar de 9 mnd beurs geweest en vorig jaar had ik nog geen zin. Maar er is wel leuk spul te koop voor kids van 1 1/2 jaar?
Ik ga er wel naar toe dit jaar, maar no way dat ik mijn zoontje (nu bijna 18 mnd) meeneem. Een hele dag in de buggy/wagen wordt echt niks en lijkt me ook niet leuk voor hem. Zelf lopen is ook geen optie voor hem in die drukte. Dus hij gaat lekker een dagje spelen bij mn schoonmoeder en ik ga samen met mn moeder maar de beurs. Hebben we allemaal een leuke dag .
Ik wil ook graag maar neem mijn dochter ( nu 14 maanden ) niet mee. Is geen doen voor zo een kleine meid als die benen voorbij zien komen
Ik ga ook, en neem beide kindjes mee. Ze hebben inmiddels aangetoond dat ze zo'n dagje aankunnen. Je moet er alleen wel op ingesteld zijn dat je op een gegeven moment weg wil/moet. Ik ga met zusje dit jaar. Ga ik haar cadeau doen, nu ze ook zwanger is! Er is leuk entertainment voor de kids (studio 100-shows en zandkasteel en zo...) En je kunt op voldoende plaatsen rusten, zitten, verschonen. Beurs is niet mega-groot, dus is ook geen hele dag. Mijn kids zijn dan ruim 3 en anderhalf. Maar kan me ook voorstellen dat je het (nog) niet doet. Toen ik Siem alleen had, deed ik het ook niet zo jong, maar nu weet ik dat het best gaat met mijn kids.
ze is niet de moeilijkste. Klinkt leuk het zandkasteel. Ze is er dol op! Net als Bumba...echt een jankerd is ze niet. Maar is het het geld waard?
o de jonge gezinnenbeurs is niet een hele dag hoor... wij zijn overal geweest en hebben ons een uurtje of 2 vermaakt...