Wie heeft er nog douwe egberts zegels en doet er niks mee? Je zou me er superblij mee maken Heb eventueel wat dingen te ruil op mn MP of zegels van de Etos of Zwitsal. Verder eventueel Spuugdoeken van Nutrilon Knuffels Check even mn MP voor de hele lijst Advertenties van Bianca uit Zeewolde , Flevoland - Marktplaats.nl
Hoeveel punten zou je willen ruilen tegen de etos zegels? Heb namelijk zelf ook DE punten, maar spaar zelf ook voor een nieuwe thee pot, en thee doos. Maar spaar ook etos zegels vandaar.
Hey, Ik heb hier nog een hele zooi liggen....voor hoeveel punten zou je die youtome beer met hartshirt willen ruilen?
Met het hartje op zn shirt? Zeg het maar Heb er ontzettend veel nodig dus laat maar horen wat je kan missen (ik heb nog wel de eventuele verzendkosten)
tsjah...ik zou ff moeten tellen...maar heb er wel een zooitje... Denk misschien 1000 punten of nog meer...weet het echt niet, ben op het moment niet thuis dus zou ff moeten kijken. Kan ik je het morgen laten weten ofzo|?
Hai Bianca, Heb nog zo'n 1000 punten, wat heb je nog te ruilen? Los van wat je op MP hebt staan, want daar heb ik al gekeken .
Ik heb nog wel wat punten liggen..wat is de maat van de witte bambam ochtendjas en hoeveel punten zou je daarvoor willen hebben?