Ik wil iets lief doen voor mijn vriend, ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik wil graag iets liefs doen voor mijn vriend, omdat ie het best zwaar te voorduren heeft. Ben nu al een maand thuisivm bi en word er ook niet echt gezelliger op. :oops:

Vriendlief is zelf ontzettend romatisch en alles van een zelfgemaakt romantisch etentje tot rozenblaadjes in bad gebeuren hier dus regelmatig. Niet zo makkelijk nu, want dat is dus niet meer origineel :(

Laatste probleem, kan bijna niets, hihi, door mijn bi kan ik amper van de ene naar de andere kant van de kamer waggelen, dus laat staan dat ik een lief kadootje voor hem kan gaan kopen..

Ik maak het jullie niet makkelijk maar... suggesties?

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Zo zat ik ook tijdens mijn zwangerschap!

Uiteindelijk heb ik hem in geur en kleur verteld wat ik precies voor hem voelde en wat hij betekende in mijn leven.
    En dat ik zo blij met hem ben, mezelf nog nooit zo geborgen voelden, noem maar op.
    Hij helemaal blij, trots en gelukkig en ik ook.

Vinden de mannetjes fijn om te horen ;)

Groetjes, Mirelle.

3. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Wat moet dat verschrikkelijk voor je zijn dat je nu niet veel kunt doen.

Ik ben niet zwanger en weet ook niet echt hoe het moet voelen, bi maar aan jou verhaal vind je het erg vervelend voor je vriend.

Ik zou tegen hem zeggen dat je erg veel van hem houd en hem vertellen dat je het erg wardeerd wat hij allemaal voor je/jullie doet daar kan geen kado tegen op denk ik zo.

Sterkte met de bi.

Liefs wolly :)

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

De vrouwtjes ook! ;)

Groetjes, Didier

5. acire

acire Fanatiek lid

hey, lastig zeg!
    als je hem een cadeautje geven wilt kun je het misschien online doen?
    of hem een lief kaartje sturen, ook online bestellen.
    verder weet ik het ook nooit zo goed.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

eventueel een gedichtje zoeken op het internet hoe bijzonder je hem vind, of zelf een gedichtje maken.
    eventueel ook met de naam van het kindje erbij.

Succes

XXX Gusam

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik heb hem toen ook een brief geschreven, met daarin mijn gevoelens en wat voor een prachtige tijd we samen tegemoet gaan en al hebben afgelegd!
    Verder heb ik er een babymutsje bijgedaan en daar de brief ingedaan.
    Als teken dat het ook een beetje van de baby kwam! ;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij kan je toch alles wel online krijgen?
    Wat dacht je van een ontbijtservice (kan ie mooi zelf de deur opendoen). Of andere gekke leuke lieve dingen die je online kan bestellen....surf ze!

9. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    bedankt allemaal!

ik denk dat ik voor een ontbijdservice ga, zou ik zelf ook super vinden en hij ook denk ik :) en heb een gedichtje voor hem geschreven :)

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk topic!
    Mijn vriend is ook heel lief voor me. Koopt wel eens kleine kadootjes enzo, maar zelf doe ik eigenlijk weinig voor hem. (schaam) Ja ik kook voor hem, en zorg dat hij in een schoon huis en bed kan leven...
    Je kan ook een kadootje sturen naar z'n werk. Of dat gedicht dat je hebt gemaakt.
    Of laat een slabbetje of zo maken met een lieve tekst erop.
    Internet shoppen is idd een goed idee!

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Geef 'm een bon voor Ferrari of Maserati rijden? (moet ie wel van auto's houden)

Op een zondag ontbijt / brunch bestellen? (kan ook via internet) met allemaal lekkere dingen erin?

In dit topic staan héél veel linkjes naar leuke on-line winkels... http://forum.fok.nl/topic/694867

Veel succes :thumup:

12. Hoi.

Ten eerste sterkte met je bi. Ik weet er alles van helaas ik loop er nu nog steeds mee.
    Wat dacht je van dat ontbijtje en bij greetz.nl een mooie kaart maken met je gedicht.
    Je kan daar met een foto een kaart maken echt leuk en dan bv een foto van je buik van en daarin je gedicht en dit op het dienblad zetten.

Sterkte met je bi!

Deel Deze Pagina