wij gaan er morgen heen,en als het zo druk is,kan je de kinderwagen dan wel meenemen?,moet er wel kunnen lopen natuurlijk,en heb geen draagzak.. en wat voor tijd kan je het beste gaan?
Nou ik ben ook geweest, vorig jaar ook. Toen vond ik het wel leuk. Maar dit jaar vond ik het tegenvallen. Erg druk enzo. Dus volgend jaar ga ik er zeker niet meer heen. Liefs
Hmmm ik begin te twijfelen of we wel moeten gaan als ik het zo lees..... Is het echt zo druk en valt het echt zo tegen? Wij moeten een uur en een kwartier met de bus en als het tegen valt zou het echt jammer zijn als het tegenvalt is het wel erg zonde om daarvoor zolang in de bus te zitten....
Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, maar als ik had geweten dat het zo was was ik absoluut niet gegaan. En de kinderwagen meenemen zal ik persoonlijk niet doen. Ten eerste het is zo druk dat je nauwelijks normaal kan lopen, laat staan met een kinderwagen en ten tweede wat hebben die kleintjes eraan, om eerlijk te zijn ik vond het soms echt zielig voor voornamelijk de kleintjes die in de buggy's zaten, deze keken alleen maar tegen voorbij lopende benen aan.
Noooooooit meer! Wat een verschrikkelijke mensenmenigte. Ik was blij dat ik gisteren weer buiten stond.
Nou, hier dan een ander antwoord Wij vond het geweldig, erg leuk. Dit was de 3de keer dat ik er heen ging en ik vond het deze keer het leukst. De andere keren hebben we alleen maar geslenterd en kraampjes gekeken. Deze keer heb ik een echo laten maken, foto's laten maken, koffie gedronken, theater geweest. Kaylee is helemaal uit haar dak gegaan bij het zandkasteel theater en de liedjes van dirk scheele. We hadden de kinderwagen mee, is druk inderdaad, maar je gaat toch niet naar zo'n beurs en dan verwachten dat je de enige daar bent toch? Onze quinny hebben we daar door de quinny pitstop gehaald en nu hebben we helemaal gratis een wagen met allemaal splinternieuwe onderdelen. Ik vond het dus leuk, maar ik wist wat te verwachten... En de drukte, tsjah, zoals gezegd, op zo'n beurs is het altijd druk.
Nou, hier dan een ander antwoord Wij vonden het geweldig, erg leuk. Dit was de 3de keer dat ik er heen ging en ik vond het deze keer het leukst. De andere keren hebben we alleen maar geslenterd en kraampjes gekeken. Deze keer heb ik een echo laten maken, foto's laten maken, koffie gedronken, theater geweest. Kaylee is helemaal uit haar dak gegaan bij het zandkasteel theater en de liedjes van dirk scheele. We hadden de kinderwagen mee, is druk inderdaad, maar je gaat toch niet naar zo'n beurs en dan verwachten dat je de enige daar bent toch? Onze quinny hebben we daar door de quinny pitstop gehaald en nu hebben we helemaal gratis een wagen met allemaal splinternieuwe onderdelen. Ik vond het dus leuk, maar ik wist wat te verwachten... En de drukte, tsjah, zoals gezegd, op zo'n beurs is het altijd druk.
http://www.saycheese.eu/nl/events/2007/ ... innenbeurs Hier staan 3 foto's van ons, moet je ff kijken bij 2-11-07 om 16.39 uur. Het was hartstikke gezellig, we hebben veel gezien. Maar niet zoveel gekocht haha. Tevreden mens dus Waren pas over 8en thuis, Ewout was helemaal kapot, want hij had amper geslapen natuurlijk overdag. Marijn was wel een beetje zielig, want hij was smorgens geprikt bij het CB en was er niet zo lekker van. Dus hij staat ook niet zo leuk op de foto's, was wel een beetje sneu... Ik was samen met een vriendin en haar dochter. Ik ben diegene met het rode shirt aan links op de foto's
ik ben al weer een tijdje terug van de beurs van vandaag maar ik had het in 1uur al gezien! wat een afgang zeg...ik ga nooit meer!
Wat grappig. Wist niet dat die ook op de site te zien waren. Ruben kun je zien op 02-11-07 om 12.32. http://www.saycheese.eu/nl/events/2007/ ... innenbeurs
We zijn niet meer gegaan. We zijn lekker gaan zwemmen en vanavond lekker gourmetten. WOu het risico niet lopen dat we er geen bal aan zouden vinden en we moeten toch een uur heen en een uur terug met de bus.
Wij vonden het wel ontzettend leuk. We waren er om 10 uur en tot 11 uur konden we echt goed rondlopen, geen rijen o.i.d. Om half 12 was ik aan de beurt voor een echo en toen wilden we nog 1 ding bekijken, toen was het wel behoorlijk volgestroomd. Werd toen wel bijna gek van het geduw. Ik hield mijn armen echt voor mijn buik, omdat ik die ellebogen echt niet op prijs kon stellen. We hebben veel gekocht voor leuke prijzen. Vroeg opstaan heeft hier dus geloond
Nou ben geweest, maar wat viel het tegen. Die drukte vond ik nog geeneens zo erg. maar eingenlijk helemaal geen kraampjes voor als je wilt voorbereiden op de zwangerschap, als je zwanger bent. geen voorlichtingen kraampjes, helenmaal nks volgende keer weer gewoon naar de 9maanden beurs. veel leuker.
Wij zijn dus gisteren geweest, ik vond het toch wel heel erg leuk! Alleen jammer dat we het meeste al hebben, want er zaten wel goede aanbiedingen bij, maar ik ga natuurlijk geen dingen dubbel kopen . Heb wel 2 molton hoeslakens gekocht, die was ik nog vergeten... Wij waren om 9:15u op P4, kost wel een tientje, maar je moet op de beurs al genoeg lopen, en dit was perfect (toen we weggingen om 12:15u lekker waggelen naar de auto , gelukkig dus maar een klein stukje). Bij de ingang gewacht en precies om 10u naar binnen en naar de stand van Kinderen, heel erg bedankt voor de uitleg , we stonden er als 3e en konden meteen terecht voor de echo! Die was helemaal geweldig, maakte de rest van de dag eigenlijk al helemaal goed. De baby ligt zoals ik al dacht, met het hoofd beneden, billen rechtsboven en de voeten linksboven/onder (opgevouwen of gestrekt). We hebben het met de ogen zien knipperen, zien (en tegelijkertijd voelen) hikken, de mond open en dicht zien doen en het tongetje zien uitsteken. Echt helemaal geweldig, de vorige echo's lag de kleine telkens te slapen, maar nu heeft het zich voorbeeldig gedragen voor papa en mama, die dus helemaal blij zijn met deze echo! Ik zal de 3 foto's zo even scannen en in mijn album zetten. De shopper hebben we maar even laten zitten vanwege de rij en toen we weggingen opgehaald, wel leuk wat tijdschriften en 2 potjes groente, zeker de 2 euro wel waard. Verder vond ik de drukte wel meevallen, want we hebben na de echo nog redelijk rustig ons rondje kunnen doen. Maar kan me voorstellen dat als je later kwam dat je dan wel knettergek werd, want het was toen wel erg druk, maar ja, dat had je ook wel kunnen verwachten. Liefs, Snoopy
De 9 maanden beurs leek me ook altijd erg leuk, maar ja, toen was ik nog niet zwanger en volgend jaar ben ik dat niet meer