Ik ga proberen de serie van Sneeuwitje bij elkaar te "shoppen", maar ben bang dat door tussenkomst van vakantie en ongetwijfeld de dubbele die je gaat krijgen het mij niet gaat lukken, dus wie de poppetjes niet zelf spaart, maakt mij er reuzeblij mee.
heb zelf ook zon topic geopens bij gevraagd misschien kunnen we dan in 1 topic doen en als we dubbele hebben dan ruilen
Mijn oma shopt bij AH kan haar wel eens vragen of ze wil sparen zodat ik met jullie kan ruilen. Ik zoek alleen sneeuwwitje en de 7 dwergen niet de andere figuurtjes
ik wil wel sparen voor iemand hoor, heb ze niet nodig.. Heb hier nu 2 slapende dwergen liggen.. Weet niet hoe lang de actie nog duurt maar als ik er meer heb wil k ze wel opsturen ofzo..?
Oh al had ik geweten dat ze hier gespaard worden. En zelfs iemand die wou ruilen tegen babyzegels van de etos, dan had ik ze aangenomen. KOn er een stuk of 15 krijgen.. volgende keer neem ik ze aan als ik er nog een keer kom!
Ik heb 3 Disneypoppetjes liggen. Wil wet een paar etos zegels ervoor ruilen ofzo. Wie wil laat maar effe weten, dan kan ik ze opsturen.