even voor de mama's to be bij de hema is nu de babyfoon in de aanbieding van alecto alleen staat er hema op! normaal zijn ze z'n 80 euro en nu maar 55 euro
Ik heb dus echt helemaal geeen verstand van babyfoons dus kun je uitleggen wat deze kan en waarom die goed is
hij is 100% storingsvrij 5 slaapliedjes geeft aan hoe warm het is op de kamer bij warme of een te koude temp geeft ie een signaal terugspreekmogelijkheid en bereik tot 300 meter ik heb een oudere versie zonder al deze functies en die vind ik al echt ideaal maar heb deze voor de andere spruit gekocht
ik had hem ook gezien en baal behoorlijk, ik heb dezelfde van alecto in dat lelijke blauw (wel in aanbieding gekocht) maar vind die grijze van de hema dus veel mooier...
ik vind een berijk van 300 meter niet echt ver. of licht dat aan mij, ik weet dat er ook alectos zijn met een bereik van 3 km, en die kosten bij conrad nog minder als nu bij de hema. wij gaan die bestellen.
ok dankjewel! Dan gaan wij hem ook maar aanschaffen denk ik 300 meter is voor ons meer dan genoeg, het gaat om een stuk van 5 meter maar wel met 2 deuren ertussen
Wij hebben ook de oudere versie zonder alle functies, wel 3 slaapliedjes en terugspreekmogelijkheid. Wij zijn er echt heel tevreden over. Is heel duidelijk, zonder ruis of zo. Bij ons staat er Prental op ipv alecto. Ach als het beestje maar een naam heeft. Is precies hetzelfde product.
Heb die van Alecto bij 'aximax' besteld via internet: 57,50. Ben er ook heel tevreden over. Omdat wij een koud huis hebben is de temperatuurindicatie voor ons ook erg handig. (kan me voorstellen dat dit voor veel mensen een overbodig iets is). Verder worden hier de slaapliedjes veel gebruikt. Lekker makkelijk op afstand opnieuw aanzetten als kleine nog niet slaapt.
dect is storingsvrij als je een oudere hebt die niet dect is kan je ook andere kindjes horen die op dezelfde lijn zitten. mijn moeder is a meerdere keren naar bovengegaan omdat ze eeen baby hoorde huilen maar dat was gewoon in een ander huis! je moet echt dect hebben hoor ideaal en wanneer ga je 3 km weg???????? brand hoor je niet hoor dus dat zou i sowieso nooit doen
o ik woon buitenaf en geen kleine kinderen vlak bij ons, overgens had mijn nicht het er over dat er een appart kanaal opzit, die heeft hem ook en is er juist super te vreden over. wij hebben nu nog een oud bessie geen draadloze en die doet het prima. maar we willen toch ook graag een draadloze, denk wel dat ik die van 3km ga bestellen. thnx voor het andwoord.
Heb je geen rookmelders dan? Hier werden we vannacht wakker omdat er een batterij bijna leeg was en dan piept het ding af en toe.... leuk hoor, 's nachts zoeken welke het nou is... (we hebben 4 rookmelders boven...) Maar dan nog zou ik niet 3 km weg gaan, ik kom hier niet verder dan het huis of de tuin. Ik heb 'm trouwens meteen online besteld (volgens mij is ie zo weg! En ik zie net dat ie inderdaad uitverkocht is ) en kan 'm volgende week ophalen!
tuurlijk heb ik rookmelders. 5 stuks hihih. maar ja als je rookmelders afgaan en je moet nog drie kilometer fietsen of lopen???????????????
Haha nee lijkt me ook niet zo slim... maar omdat je het erover had dat je het niet hoort als er brand is... met rookmelders hoor je dat dus wel. En er zijn volgens mij nog genoeg mensen die geen rookmelders in huis hebben...
nou maar die gaan volgens mij pas af als er echt veel rook is hoor en voor die tijd wil ik graag al bij haar zijn !
die 300 meter is ook open veld want wij wonen in een flat en hebben ook een andere alecto en die haalde benen bij de buren op de hoek (in de flat) niet door dat er zoveel beton en ijzer er tussen zat