tv-dvd voor kind in auto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door douglas84, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ja dit lijkt me ideaal voor de momenten als het geen slaapjestijd is in de auto. Nu ben ik dan namelijk erg druk met vermaken en eten en drinken uitdelen.
    Maar hoe werken die dingen, aan wat voor prijs moet ik denken en waar koop je ze?

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Het is inderdaad super en zeker als je op vakantie gaat.
    Het is heel verschillend ze zijn er denk ik al vanaf 40 euro bij bv de mediamarkt. Je moet gewoon die electronica winkels ingaan. En je even laten informeren. Er zijn heel veel verre gillende, uiteraard in functies en in kwaliteit. Je kan ze ook in 2 kopen, weet niet hoeveel kinderen je hebt. Dan doe je 1 dvd en speelt op 2 schermen af.

Ik ging er ook 1 kopen, maar wij wilde op dat moment ook graag een iPad. Wij hebben uiteindelijk de iPad genomen. Die kun je ook in de auto ophangen en een filmpje op afspelen. Het is uiteraard wel duurder dan de dvd speler, maar aangezien we hem toch gingen aanschaffen hebben we dat gedaan.

Succes

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Nou de 2e is op komst dus is voor de toekomst wel handig. Maar kan je er dan ook eerst 1 ophangen of 1 uitzetten?
    vindt het voor de baby straks nog erg vroeg. mijn dochtertje is nu 18 mnd en slaapt alleen rond middagdutje in de auto als ze zin heeft. Dus lange autoritten probeer ik zo te plannen. maar ja je moet immers heen en terug dus dan is het soms best lastig als ze niet wil slapen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb weinig verstand van die dingen, maar voor onze oudste hebben we zo'n tekenbordje gekocht, van slechts 15 bij 10 ofzo , voor 1,79 ofzo? En die oudste heeft er uren mee gespeeld toen we naar parijs reden mee gespeeld. Pas op de terugweg, kwam de dvd speler uit de tas.
    Maar oke, onze jongste dochter vind het ding óók geweldig tot mijn verbazing! Dus misschien is dat voor nu alvast een ideetje (als je zo'n dingetje al niet hebt hoor)

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    oh die heb ik ook nog niet, die gaan we ook proberen!

gelukkig zijn onze autoritten niet langer dan 2-3 uur achterelkaar

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb een goedkope van marktplaats voor 26 euro. Ideaal voor de reis naar italië vorig jaar

7. Wij hebben ook 2 schermen voor de kids. Ze zijn geen autokinderen en vaak erg onrustig, nu we dit ding hebben zijn ze lekker stil en houden ze zich wel even bezig.

8. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    k heb er 1 gekocht voor 50 euro van marktplaats met 2 schermpjes. wat een uitkomst.
    het meest ideale was dat toen we in het huisje aankwamen de tv het eerst niet deed.
    omdat we de dvd speler mee hadden kon onze meid toch even tv kijken.
    1 van de schermpjes op tafel en zij was blij.
    nu als we een autorit moeten maken van een uur of bijv naar een feest moeten waar eigenlijk maar weinig voor de kinderen aan is maar dat ze toch meemoeten gaat dat ding altijd mee.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Aanbieding bij de HEMA voor 99 euro op dit moment!

HEMA)

Het helpt trouwens om je kind eerst te leren om zich zelf te amuseren in de auto. Een DVD aanzetten voor een kind van 1,5 lijkt me maar heel beperkt een oplossing bieden. Mijn dochtertje is ietsjes ouder en die vindt tv kijken erg leuk maar na een minuut of 10 -15 verliest zij toch de aandacht en dat lijkt me heel gezond voor een dreumes.

andere opties;

een magisch tekenbord (hier ook geweldig gevonden)
    schuifpuzzels
    auto stickers
    boekjes

10. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    die laatste dingen doen we nu ook al, alleen is best lastig om het steeds aan te geven als je zelf moet rijden en als enige volwassen een autorit rijdt van 2 uur wat soms voorkomt. Is best gevaarlijk als ik steeds achterom hang om speelgoed op te rapen tijdens het rijden.

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Schuifpuzzel, ook leuk idee! Maar kunnen ze daar echt al mee overweg? Of zijn er voor kindjes, die heel makkelijk schuiven bijv?

En tekenbord ook heel slim. Wij dit weekend ook lange rit :)( Carnaval...) dus ik wilde idd de dvd al vast maar tevoorschijn halen, maar vind het eigenlijk niets voor haar, en veel leuker als ze zich zelf weet te vermaken. Nieuw speelgoed zal het wel even goed doen denk ik!

12. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    boekjes en speelgoed gooit ze hier snel op de grond.. niet handig in de auto ;) Hier ook net een dvdschermpje gekocht, maar mevrouw kijkt eigenlijk vrijwel nooit tv (interesseert haar niet) dus ben benieuwd of ze het wel in de auto wilt kijken (gaan naar oostenrijk, dus wel een lange reis..). Tot nu toe werkt het beste: liedjes zingen, liedjes zingen en nog een liedjes zingen :D hihihi

Deel Deze Pagina