he meiden. ik ben nu 5 weken zwanger en een temperatuur van 37.8 ( gisteravond ) normaal heb ik dus een temp van 36.2. komt dit door de zwangerschap en kan het zijn dat ik van een tweeling zwanger ben ( dat denk ik zelf wel ) ? hoop dat jullie het weten. kussie
Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap De temp blijf wat hoger tijdens de zwangerschap. Ik weet niet zeker heel de zwangerschap maar in het begin zeker. Het heeft te maken met een bepaald hormoon dat word aangemaakt tijdens de zwangerschap weet even niet welke. Ik weet niet wat het verband is met een tweeling of de temp dan nog hoger is Groetjess jetje
je temp is idd hoger met een zwangerschap maar volgens mij heeft het niks te maken met een eventuele tweeling.
de gehele zwangerschap was mijn temp 0,5 graad hoger, zo'n 37,2 nu einde van zwangerschap wordt ie weer lager.
Zowiezo moet je je temp sochtends meten vóórdat je uit bed komt. Nadat je uit bed bent geweest is ie al hoger dus dat geld ook voor savonds. Aan een temp kun je volgens mij niet afleiden of het om een eenling of meerling gaat.
ik had ook in het begin dat mijn temperatuur hoger was dan normaal maar omdat ik zo onzeker was de eerste 12 weken (zoals de meeste vrouwen) ging ik ineens elke dag tempen en dan was die de andere dag ineens lager...en dan weer hoger...zou niet te vaak tempen maakt je alleen maar onzeker..en zegt idd niets over of je een tweeling krijgt of niet..
Normaalgesproken is je temp inderdaad hoger tijdens je zwangerschap, hoewel ik de eerste weken van mn zwangerschap een keer of 5 ziek thuis ben moeten blijven omdat ik 'onderkoeld' was met een temp van 35.0 midden in de zomer. Moest toen echt in bed blijven rillen en bibberen tot mn temp weer wat steeg, was toen ook wel oververmoeid oa door persoonlijke omstandigheden in de familie....