Welk luchtje droegen jullie op de trouwdag? Ik zit te denken aan Oscar de la Renta Something blue. Of Kenzo Summer. Ik zoek een fris luchtje. Mijn assortiment bestaat normaal uit dit soort luchtjes namelijk; Givenchy - Play Burberry - The beat Lolita Lempicka Cacharel - Scarlett Heeft iemand een tip en wat droeg jij op je trouwdag? Overigens heb ik donker haar en een lichte huid. Dus zware luchtjes zijn niks voor mij. Zorgen alleen maar voor knallende koppijn.
Ik zou juist het luchtje pakken dat voor jou en je partner vertrouwd is. Zou niet willen dat ik een nieuw luchtje koop en dat mijn man denkt ; gatver!
Ik zou ook gaan voor een luchtje dat je man lekker vindt Ik heb op mijn trouwdag DKNY groene appel op gehad. Die had ik een paar maanden daarvoor van mijn man gekregen en hij had aangegeven dat ie die echt superlekker vind
Ik had gewoon mijn 'vertrouwde' luchtje op: Hugo Boss - Deep Red Ik wilde ook geen nieuwe kopen en de kans lopen dat mijn man zei: Je STINKT whahahah
Hij denkt niet zo snel gadver hoor . Tot nu toe heb ik zelf altijd raak geschoten met de luchtjes die ik kocht haha. Zolang ik maar niet ineens ga afwijken van wat ik normaal doe. Dus geen Armani, JPG en dat soort dingen voor mij.
Ik had Chance eau fraiche op van Chanel. Die vind ik net wat lekkerder en frisser dan de "gewone" Chanche.
Denk dat je van te voren even moet testen welke luchtje er een beetje lekker blijft hangen. Ik heb bijvoorbeeld Abercromie nr 1 en die kan ik wel 4 keer per dag bijspuiten maar de eau de toilette van swarovski Aura blijft wel weer de hele dag hangen.
Ik kreeg van man ooit eens Oui! van Lancome kado. Het rook nog zo lekker en het was nog helemaal goed, dat ik besloot om het laatste restje te bewaren voor onze trouwdag. Vond de naam ook wel toepasselijk
Ik had Magnifique van Lacome op. Vind dat zo'n heerlijk fris luchtje! Had het ook op tijdens onze huwelijksreis. Als ik het nu ruik moet ik daar echt aan terug denken
Allure van Chanel ruikt romantich poederachtig, wel een beetje zwaar, maar zodra het een beetje is vervlogen ruikt ie zacht en lief vind ik. Als je van fris houdt is Light Blue van Dolce & Gabbana misschien wat voor jou. Ik hou zelf van zachte en frisschone luchtjes, daarom ben ik sinds kort een grote fan van Issey Miyake L'Eau d'Issey geworden.