Zaterdagavond (alleen)thuis-blijvers?

Discussie in 'De lounge' gestart door vernon, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vernon

vernon Niet meer actief

Ultieme verveling! Wie zit er vanavond nog meer (alleen) op de bank??

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Jaaaa ik! Maar ik verveel me nooit! ;):D

3. vernon

vernon Niet meer actief

Geluksvogel ;) Ik normaal gesproken ook niet, maar ik voel me niet zo lekker. Meestal ga ik wijntjes drinken bij vrienden of naar een concert ofzo.. Maar dat zit er nu niet in, en vriend is ook nog eens weg tot diep in de nacht hmpf!

Misschien moet ik pizza bestellen :D

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik zit wel thuis maar vind het niet vervelen. Druk zat met mijn kleine mannetje en verder lekker film kijken straks, bakje thee en koekjes erbij. Nee mij hoor je niet klagen.

5. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ikke, maar ik verveel me ook niet hoor. Ga lekker met een wijntje achter de pc of op de bank voor de tv. Vind het wel eens lekker om zo een avondje thuis te hangen :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier ook thuis, alleen niet (boyke aanwezig in buik!) en meisje boven op bed....

Verveling...tsjah een beetje. Straks meisje ff in de douche gooien en dan naar bed....en dan ga ik lekker een filmpje kijken ofzo.

7. vernon

vernon Niet meer actief

Rooz; stomme vraag misschien maar wat zijn 'pendels'?

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik zit straks ook alleen op de bank, ik verveel me dan alleen niet, vind het eigenlijk wel lekker,

mijn kindjes gaan straks naar bed, tegelijk met hun gaat mijn vent naar bed hij moet even slapen want hij heeft vannacht nachtdienst,

ik vind het eigenlijk wel lekker, iedereen lekker boven, en ik heerlijk op de bank genieten van een hopelijk rustige avond :p

9. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Niet alleen maar wel een heerlijke hang zaterdag! Nu lekker koken! Vanavond lekker een filmpje kijken heerlijk!

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook alleen! Verveel me alleen niet.. Straks lekker bankhangen en internetten & tv kijken :D

12. Only me

Only me Niet meer actief

Nou, ik ben bijna alleen :) Vriendlief heeft een nieuw spel gekocht voor op de PC, dus die ik zie hem zowat niet haha!
    Vind het eerlijk gezegd ook niet erg hoor, ieder zijn ding. Ik heb nu de lasagne in de oven staan, dadelijk lekker eten en daarna de kleine in bad en naar bed doen. Daarna ga ik eens lekker uitgebreid in bad en dan ga ik lekker met en rood wijntje een filmpje kijken!!

I love saturday-night-with-my-bud-in-the-bank!!

13. mama van d

5 nov 2011
    73
    0
    6
    NULL
    rotterdam
    yup...hier nog een, voor grootste gedeelte van de avond dan.
    Vriendlief is werken en zal tussen 11 en 12 een keer komen binnenvallen met enorme trek
    Dus dan douchen, eten en kijken of we nog wat zaterdagavond over hebben:p

tot die tijd; D moet straks nog n fles en dan gaat hij slapen. Denk dat ik er dan maar een heeeerlijke meidenfilm ingooi :D

14. vernon

vernon Niet meer actief

Hm haha hou eens op met je wijntjes!! Ik weet pas sinds eergister dat ik zwanger ben en het was niet de bedoeling, als ik het had geweten had ik nog snel even wat wijn en champagne gedronken voor ik zwanger werd ;) :D

Zometeen ook maar ff eten en dan uitzending gemist kijken

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben altijd alleen dus vanavond ook;) heb ook wijn maar er weinig zin in,moet moeite doen om wakker te blijven...

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ben ook alleen, mijn man is werken, maar ik verveel me niet hoor, beetje internetten, tv kijken, boekje lezen.. alles dus waar normaal gesproken mijn man doorheen kwekt ;)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh dochter is natuurlijk wel thuis, maar die slaapt :)

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oww zat ik maar lekker alleen op de bank vanavond....
    Gaan op visite, ook leuk natuurlijk! Maar een avond alleen op de bank vind ik helemaaaal niet erg!:)

19. Only me

Only me Niet meer actief

Jij kan dronken worden van verliefdheid, op je buikje ;) Haha nee hoor, ook zonder wijn geniet ik lekker op de bank! heb mezelf vandaag toevallig op een flesje getrakteerd. Meestal wil ik na 1,5 glas al lekker in mijn bedje gaan liggen, maar dat geeft niet :)

20. vernon

vernon Niet meer actief

Ruilen Tamala? ;)

Deel Deze Pagina