Dit jaar is erweer een jonge gezinnen beurs in utrecht. Van 4 t/m 7 november. Altijd weer leuk om naar toe te gaan als je zwanger bent of dat je net moeder bent geworden. Ik kreeg net al een mailtje om goedkoper kaartjes te bestellen. 5 euro korting via de website:jongegezinnenbeurs.nl Was er destijds ook een manier van bestellen dat je 2 voor de prijs van 1 kaarten kon krijgen.
Bij de 9 maanden beurs kon je bij een bepaald merk voeding het tweede kaartje gratis krijgen. Ben benieuwd of dat nu weer is. Weet het merk zo niet meer was vrij onbekend.
Het was weleens ja dat je 2 voor 1 kon bestellen, ik heb het ook enkele jaren gedaan, dat was met een kortingscode maar weet niet meer waar hij van was... Is het 5 euro korting per persoon deze? Dan ga ik ze maar bestellen, wij gaan elk jaar, altijd wel leuk!
is het ook leuk om hier met een baby naar toe te gaan of mogen opa & oma dan een dagje oppassen ?? Wat ze trouwens met heel veel liefde en plezier doen.
ik wil dit jaar ook heen en ben wel van plan Emma gewoon mee te nemen. ga ervanuit dat dat gewoon kan
Vond het op de 9maanden beurs wel irritant al die kinderwagens omdat sommige gangpaden zo smal waren maar ja toen was ik nog zwanger. Denk dat ik Mylan ook gewoon mee neem. Misschien in een draagdoek. Maar dat zal ook niet comfortabel zijn de hele dag.
Het eerste jaar had ik mijn zoontje wel bij de jaren erop heb ik de kids (waren er toen inmiddels twee) thuis gelaten, ik vond dat stukken fijner, het was in die hallen erg warm en druk. Maar dat is hoe ik het persoonlijk beleefde, ik had toen mijn handen beter vrij om mee te kijken, rustig wat te drinken, een workshop te volgen enz. En inderdaad er zijn heel veel kinderwagens maar dat is te verwachten op zo'n beurs.
2 jaar geleden had ik goedkope kaarten via de jongegezinnen voordeelpas. Wat ze toen kosten weet ik niet meer. Ik neem mijn zoontje niet mee. Vind dat zo'n gedoe met de kinderwagen. Ga lekker met vriendinnen en we laten allemaal de kinderen thuis zodat we lekker zelf een dagje nergens achteraan hoeven en de handen vrij hebben.
Ik ga dit jaar ook weer maar laat de meiden thuis. Vond het inderdaad de vorige keer zoooooo warm en druk. Lekker met een vriendin een dagje weg Ben ook wel benieuwd of er ergens een 2 voor 1 actie is!
ik wil ook.... maar ben dan 35/36 weken zwanger en kan nu al amper lopen... maar de kans is groot dat ik lekker toch ga! vind het veel te leuk!