Hoi Meiden, Wij willen met onze dreumes in mei, hij is dan 21 maanden, een weekje all-inclusive naar Turkije gaan. Maar nu komt het.... Slapen op 1 hotelkamer....Hoe deden jullie dat?? En is het uberhaupt te doen....? En met een middag dut? Of als je als ouder nog niet naar bed wil als je dreumes gaat slapen...? Kortom ik zou graag jullie ervaringen willen horen (goede en slechte) dankjulliewel!! ps. Hij is nog al een lichte slaper....
Wij hebben deze zomer 2x een nacht in een hotelkamer geslapen met ons kindje. (op de heen en terugreis naar italie) Zo voor een nachtje vond ik het wel te doen. We hadden de tv zachtjes aangezet als achtergrond geluid en we zaten zelf op het balkon, we waren zelf wel ook vroeg gaan slapen. Ik weet toch niet of ik het een week vol zou kunne houden hoor! Kun je niet zoeken naar een appartementje met 2 slaapkamers? Of anders met 1 aparte slaapkamer en dat je kindje daar slaapt?
wij doen het nog altijd hoor, we gaan regelmatig een weekendje weg met ouders of schoonouders en dan slaapt ze ook bij ons op de kamer. Vorig jaar op kos, hadden we ook een 1 kamer appartement.
we zijn net terug van 11 dagen vakantie. hadden een appartement en ze sliep bij ons op de kamer. tussen de middag sliep ze en zaten wij op het terras voor het appartement. ging allemaal goed savonds ging ze naar bed en wij later
Hier laatst een keer gebeurd. 's Middags sliep ze in de auto toen we onderweg waren. 's Avonds zijn we rond half 10 geloof ik met z'n 3en op bed gegaan. 't Duurde even voor ze sliep en 's nachts een paar keer wakker en uiteindelijk een poos tussenin geslapen. Als de badkamer groot genoeg was geweest, hadden we haar bedje daar neergezet maar dat was nu geen optie.
Ik vond het geen doen. We zijn nu 1 week terug van 2 weken vakantie. We waren 2 dagen overboekt en zaten dus 2 dagen in 1 kamerapperment en ze moest in de gang slapen We konden 2 dagen niks doen,ze werd van elk geluidje wakker. Gelukkig na 2 dagen ons geboekte hotel met 2 apparte slaapkamers. Ik denk ook dat het aan het kindje licht,als het een lichte slaper is zou ik het zeker niet doen want je wil s'avonds toch wat drinken halen op balkon zitten enz
Hier weekend Antwerpen gedaan. Meisje was 15 maanden. Vond het niet voor herhaling vatbaar. Ze heeft uiteindelijk in de badkamer geslapen. Elke keer als de lamp aan ging stond er 1 in haar bed. Dit ging de hele avond door... Dus voor 1 nacht ok, maar voor hele vakantie nooit meer.
Voor een nachtje geen probleem, voor een vakantie zou ik het niet doen. Aparte slaap- en woonkamer vind ik echt een must. Het is toch fijn als je 's avonds samen niet hoeft te fluisteren ect.
Hoe slaapt je zoontje? Want het zou hier een drama worden met zoonlief terwijl het met dochter prima kan. Zoon is een hele lichte slaper en als hij `s nachts wakker wordt dan ben je niet blij. Tussen ons in slaapt hij ook niet. Terwijl je met dochterlief geen enkel probleem hebt. Je kunt op haar kamer rommelen, naast haar gaan liggen, ze wordt niet wakker of zegt heel lief hoi om vervolgens weer heerlijk verder te slapen.
Ik ben maar van het idee af gestapt...want mijn zoon heeft met slapen meer weg van het zoontje van Yolanthe dan van haar dochtertje...hihi Ik denk dat het een leukere vakantie wordt als we ons mannetje zijn eigen slaapkamertje geven! Thanks voor jullie hulp!!!