Vorig jaar had ik een step (3 wielen) en een loeki fiets voor 25 euro samen! Ook een groot speelgoedpakket gekocht voor 50 euro incl verzending. En daar zat zo giga veel in dat ik er zelf dingen uit kon kiezen en de rest naar opa en oma ging! En nu een autoped/step voor Justin voor jawel.. een tientje, vrijwel niet gebruikt! Kwam er achter dat het een oud dartmaatje van mij was, misschien telt dat ook mee hoor.
Toen wij ons eerste huis kochten hebben we twee barstoelen als kado gekregen. Deze kwamen van de Leenbakker, en ik vond ze echt afschuwelijk. We hebben ze 2 maanden bewaard (gewoon uit beleefdheid) en op de Marktplaats gezet. Toen kregen we een bod die duurder was dan de prijs van de nieuwe stoelen bij de Leenbakker. Ik heb nog getwijfeld of ik dat zou zeggen tegen de kopers, maar manlief heeft ze gewoon voor die hogere prijs meegegeven
Oja had ook een gratis speelhuisje, wipkip en glijbaan toen van buren van mn man mee gekregen, hij had geen zin in dat marktplaats gedoe (is behoorlijk rijk) dus ik heb t een jaar gebruikt en verkocht op mp LOL
een little people ark en vliegtuig helemaal netjes voor 20 euro, meisje vond er dus niks aan, maar ook weer verkocht voor 25 euro. Boden die mensen zelf.
haha zie je zo gek nog niet, hier trouwens hetzelfde stond te koop teab en ja als ze dan bieden en er komt 30 euro uit
Tweelinbox, 2 maxicosi's, 2 wiptstoeltjes en 2 loopstoeltjes voor in totaal 150 euro. Wipstoeltjes en maxicosi's waren als nieuw. Was hier heeeeeeel erg blij mee!
nieuwe ouderwetse stenen gootsteen voor in onze nieuwe keuken, die vent dacht dat het soort van kunstof was en verkocht hem voor 200 euro nieuw in doos alles erop en eraan terwijl dat ding van echt steen was en gewoon 600 euro opbrengen domme vent maar super goed voor ons!!!
Minnetonka schoenen voor 40 euro ipv 110. 1x gedragen, LOL Nieuwe Quinny Freestyle XL toendertijd, incl regenhoes, muskietennet, voetenzak, kinderwagenbak en MC autostoel, 50 euro.
O en ik heb nog iets anders leuks gescoord al is het niet van MP. Wij hebben een tweede hands winkel in de buurt die verkoopt voor het goede doel. Daar heb ik Prada schoenen gekocht voor 3,50. Ze waren nieuw en zijn echt. En echt heel erg mooi.
Oja en 6 pakken luiers voor 15 euro incl verzending. Zijn geen pampers hoor maar van sweetcare oid. Maar goed, die kunnen mooi voor af en toe tussendoor
Mijn schoonouders deden de bar weg en hadden dus 6 barkrukken over, moesten ook weg, dus ik zeg: zet ze op marktplaats. Zij hadden er geen zin in, maar ik mocht het wel doen, en het geld houden. Ik denk, ik zet erop wat de gek ervoor geeft, 10 euro per stuk, alle 6 voor 50. Binnen een uur een mailtje van iemand met een cafe in Kampen (ik zat in groningen) die ze wilde hebben, en hij kwam ze vanavond wel ophalen. Had diezelfde krukken in zijn zaak staan en was op zoek naar reserve. Toch mooi snel 50 euro verdiend
Wij waren aan het kijken voor meubeltjes en wilden een tafel kopen voor 600 euro in de winkel. De winkel ging sluiten en we wilden niks overhaasten, dus toch maar even op mp kijken 's avonds. zien we dezelfde tafel, een bijbehorende tv kast en een salontafel zo goed als nieuw voor 500 euro te koop staan. meteen gebeld en opgehaald. Toen we daar waren werden ze meerdere malen gebeld voor die advertentie. manman, wat waren wij blij.... Die mensen waren hartstikke rijk en verwisselden hun hele inrichting om de 1 a 2 jaar....
en ook 6 gratis eettafelstoelen opgehaald. Superdegelijke oma-style stoelen die er nu met een likje verf superleuk uitzien...
onze eet kamer stoelen hebben we van marktplaats af. met bon alles goed in orde nieuwprijs 800 euro 8 maanden oud hadden alleen in een showroom gestaan en bijna niet op gezeten maar door de recesie ging het bedrijf over de kop en moest het pand heel snel leeg. heb er 60 euro voor betaald 6 stoelen
Ik heb laatst een fietskar voor 25 euro gekocht. Mijn man vond dat ik 25 moest bieden, vond het eigenlijk een beetje weinig maar toch gedaan. Binnen 1 minuut had ik al reactie wanneer ik de kar kwam halen.
Ach wij verdienen ons brood gedeeltelijk met alles zo goedkoop mogelijk van marktplaats te halen en dan voor meer te verkopen. Gaat heel erg goed moet ik zeggen.