Ik ben vorig jaar benaderd of ik lid wilde worden van de Disney boekenclub en dit leek mij wel leuk. Ik had vroeger die boekjes zelf ook en heb er altijd veel plezier aan gehad. Ik heb voor mijn zoontje nu dus ook al een stuk of 10 a 11 boekjes met stickers, kaartjes en dat soort dingetjes. Alleen vallen de verhaaltjes/sprookjes zélf me een beetje tegen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 echt sprookje die ik van vroeger ken of ben ik nu gewoon ouderwets ofzo hihi
Ik ben al ruim 3 jaar lid voor Demi en het zijn inderdaad weinig boekjes met de klassiekere disneyverhalen. Vind dat zelf ook wel jammer. Hoop dat er toch nog meer van die verhalen komen en niet alleen andere verhalen.
hier ook al een jaar of 2 lid, de kids vinden het erg leuk hoor, maar heb maar weinig echte klassiekers. 1 geloof ik nog maar! Dat vind ik persoonlijk zelf wel jammer, de kids niet
Wij zijn ook al een tijdje lid, maar ik vind het juist wel leuk om wat meer variatie te hebben. Ze zeggen ook dat het 7 jaar duurt voordat je de verzameling compleet hebt, dus is wel te begrijpen dat ze niet alleen de klassiekers hebben, anders was je zo klaar..
nee dat klopt dat is ook zo. Maar na 2 jaar en dan nog maar 1 klassieker, dan moet ik er nog heel wat krijgen Volgende maand helaas weer geen klassieker, dan krijgen we Winnie de Poeh - herfst en winter, paar maanden terug lente en zomer gehad dus nu deze erbij is het compleet dat is wel weer leuk en handig
Hier ook lid.. Klein jaartje denk ik.. Ook geen klassiekers.. Op zich niet zo erg, mijn moeder was vroeger ook lid toen wij nog klein waren en die heeft alles dus compleet.. En zij heeft dus WEL de klassiekers
Ben ook al een tijdje lid voor mijn zoontje, ik vindt het zelf geloof ik leuker dan dat hij het vindt, haha, Maar idd weinig klassiekers, vindt het altijd leuk om open te maken, ben altijd zo benieuwd wat erin zit
Mijn oma was hier lid van vroeger, na haar overlijden zijn deze boeken weg gedaan.. iets waar ik nu nog van baal (was zelf net bevallen en heb er nooit bij deze boeken stilgestaan toen). ik mocht er als kind zo graag in lezen nl! en dit waren de echte klaziekers! Ik denk er over om zelf lid te worden nu... is het aan te raden? ik vond het als kind super, en mijn zoon is dol op voorlezen. ik lees elke avond en middag voor nl en deze boeken vond ik super.
ik was vroeger zelf lid en had bijna alle boeken (classiekers) en nu expres niet lid geworden voor mn zoon want er zijn zo belachelijk veel nieuwe versies erbij gekomen. tarzan8 en aladdin4892 en zeemeermin ook 400 verschillende van volgens mij. nee ik zoek ze wel op een boekenmarkt ofzo of via mp. en dan inderdaad alleen de echte classic story's
ben 9 jaar lid geweest en heb nu een kast vol en ook alle klassiekers ik heb de hele verzameling en heb het dus opgezegd en doe ze ook nooit meer weg groetjes debby
Fijn te lezen dat ik dus niet ouderwets ben met m'n klassiekers haha Er zijn inderdaad nogal wat versies van verschillende dingen/verhalen maar ik vind ze wel ontzettend leuk om te hebben. Kan het ook wel aanraden om lid te worden. Die E9,25 per maand.. daar kan ik geen bult over vallen
Hier lid sins 2 jaar (net voor de geboorte van ons meisje) Idd erg jammer dat er zo weinig klassiekers tussen zitten. Debby, Heb je dan niet dubbelen? Omdat ze ook tegen mij zeiden dat het 7 jaar duurd voor je alles compleet heb??? Hier gaan ze iig ook never nooit de deur uit haha..