Hey, Ik wil even de mening of ervaring van jullie man horen , wij zijn of naja mn man is opzoek naar een scheerapparaat voor hem die hij ook onder de douche kan gebruiken alleen heeft hij nu echt een waardeloos ding van philips, de mesjes zijn oud en scheert niet glad en er blijven stoppels over. Dus tijd voor een nieuwe alleen twijfelen we tussen 2 type's, 1 staan wel beoordelingen op internet maar die andere is net nieuw dus niks over te vinden! We twijfelen tussen deze 2: Philips AT750-16 AquaTouch Philips RQ1150/16 Sensotouch 2D Kennen jullie deze type's en welke zouden jullie doen of jullie man
Ik heb in de Blokker gewerkt, maar ik raadt Braun aan.. nu weet ik niet welke modellen er de laatste jaren weer bijgekomen zijn.. Maar iig 3 jaar garantie met bon(!) en heeeeeeeeeeeeeel weinig klachten..
Mijn man moet ook altijd persé nat scheren onder de douche omdat hij anders uitslag krijgt. Hij scheert met de Philips HS8460 (met nivea for men formule). Het scheersysteem van Braun en Philips is niet te vergelijken, Braun is 1 kop en Philips heeft ronddraaiende mesjes, niet iedereen kan zomaar overstappen van merk.
nee daarom vroeg ik hier ook wat ervaringen, hij heeft zelf nu een philips maar dat ding scheert niet goed glad..soms blijft er nog een haartje achter Vreselijk maar is ook aan vervanging toe en omdat die dingen nou best prijzig zijn wil ik voor hem geen miskoop.... Ik zag dat ze via bol.com goedkoper zijn...naja hij slaapt er nog maar even over...
Heb het aan manlief gevraagd en hij zegt dat ie een 'philips-ding met iets van aqua erin' heeft , dus ik ga er even vanuit dat hij die philips aquatouch bedoelt die jij noemde, hihi. Die bevalt hem heeel goed. Hij zegt wel dat je het nooit zo glad krijgt als met een gewoon scheermesje, maar voor hem glad genoeg. Hij heeft best veel baardgroei en een representatief beroep, dus wel van belang dat ie glad geschoren is Je moet er van die scheerbalsem in doen en die is wel redelijk prijzig, maar het valt hem alles mee hoe lang je met zo'n potje doet! Succes met je keuze
mijn man heeft nog niet zo lang de philips sensotouch, hij is ontevreden! scheert te licht en t duurt ontzettend lang eer hij eens klaar is. kopje schiet snel open waardoor alle stoppels eruit vallen. geen aanrader!
Ik ging een paar jaar terug een scheerapparaat voor vriendlief's verjaardag kopen. Toen vroeg de verkoper mij of hij er nu 1 heeft met ronde kop of met rechte kop. Hij heeft dus 1 met ronde, en ik stond met 1 met rechte kop in m'n handen. Dat schijnt niet te kunnen zeg maar, de huid en haartjes zijn 'gevormd' door die ronde kop en als je dan met een rechte gaat scheren, krijg je nog meer irritatie en uitslag omdat dat een andere scheerbeweging is. Of het zo is weet ik niet, heb maar weer 1 met ronde scheerkop meegenomen. Maar misschien een puntje om rekening mee te houden.