jonge huisvrouwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief


    Ik heb ook op het bericht van TS gereageerd, een paar blz. terug.
    Het maakt mij ook totaal niet uit of iemand wel of niet werkt, voor iedereen persoonlijk en volstrekt onbelangrijk.
    Het gaat me alleen op de manier waarop TS post. Dat werkende vrouwen ineens slecht zijn enzo.
     
  2. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik ben een jonge huisvrouw,ik was 15 bijna 16 toen ik samen ging wonen bij mijn vriend we hadden net een maand iets met elkaar maar woonde best ver bij elkaar weg.zijn moeder was overleden dus hij zat in een 1 gezins woning hellemaal alleen.
    gaat nu al 4 jaar super!
     
  3. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    he verhip ja dit was een topic voor huisvrouwen.
    zou het bijna vergeten met alle boze werkende vrouwen hier............
    laten de werkende vrouwen die jaloers zijn op de huisvrouwen even een ander topic openen.
    dan gaan wij hier gezellig verder.
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou ik ben ook thuis als moeder vanaf mijn 20e,maar ik sluit me echt niet aan bij de kortzichtige domme antwoorden van ts.
     
  5. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Alleen Imfao is ontopic, want de rest zijn allemaal thuismama's, toch?
     
  6. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    JALOERS? Sorry maar ik niet! Ik ben heerlijk gelukkig met mijn baan, het moeder en vrouw zijn!
     
  7. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    wat is de titel?staat niks over mama's
     
  8. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    ik zip 'm
     
  9. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jaloers waarop om geen eigen leven te hebben.En afhankelijk te zijn nee dank je.
     
  10. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    denk dat iedereen die thuis zit hun eigen leven heeft,moet je werken om een eigen leven te hebben?
    ik heb dan thuiswerk maar zou zeker geen andere baan willen hebben heerlijk zo thuis zitten en geld verdienen.kind op laten groeien is belangrijker dan werk.
     
  11. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    fijn voor je , maar je zit wel int verkeerde topic. want dit was een topic voor huisvrouwen.
     
  12. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ooh en je kan geen huisvrouw en werkende moeder tegelijk zijn tegenwoordig? Het huishouden word nog steeds niet gerund door de kabouters hiero.
    Ik doe en het huishouden 5 dagen per week, en werk er 2 buitenshuis als boekhoudster.
    Dus meer thuis als elders....
     
  13. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat ouderwets! :p
     
  14. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    he stom van die kabouters, die werken ook niet meer buitenshuis tegenwoordig :)
     
  15. Ik vind dit ook niet echt getuigen van respect. Direct alle huisvrouwen/moeder afhankelijk noemen?

    Ik ben dus huismoeder en heb gerust mijn eigen leven. Meer nog, ik heb er meer tijd voor dan werkende vrouwen.

    Ik ben blij dat ik thuis KAN blijven, want ik besef besef best dat dat een luxe is, waar niet iedereen voor kan kiezen.

    Saartje
     
  16. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16

    Idd, ik werk ben ik dan geen huisvrouw?Dan zouhet een mooie bende worden hier!
    Bijna iedereen die ouder is weet zelf wat het beste is voor haar of zijn kind.
    Ik werk dus maar mis niks van mijn dochter! Alle speciale gelegeheden zorg ik dat ik er bij ben en ook papa en eventueel zelfs opa en oma nog! Ik weet hoe het op school gaat watze allemaal doet op school en met wie ze na schooltijd speelt. Ik ben altijd bereikbaar en anders heb ik altijd iemand achter de hand die volledig beschikbaar is!
    k heb niet gestudeerd om thuis te blijven! Maar iedereen moet zelf weten wat ze doet en zich prettig en gelukkig bij voelt!
    Alsje de mogelijkheid hebt om thuis te blijven en dat graag wilt moet je dat zeker doen.
    Maar val dan niet werkende moeders aan dat ze niets van hun kind meemaken! Hiermee bedoel ik dan de huisvrouwen die deze opmerkingen maken. Gelukkig reageren er nog een aantal, die zich niet kunnen inleven in de manier waarop deTS dit onderwerp is gestart!
    Ik zal verder de huisvrouwen met rust laten en ze heerlijk laten genieten van hun leventje!
     
  17. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Als het financieël kan wil ik graag straks ook een tijdje thuisblijven en huisvrouw zijn. Maar ik ben het echt helemaal niet eens met de TS. Ik ben het helemaal eens met Anabella: wat nou als haar man wel een keer weggaat... Ik heb tot nu toe fulltime gewerkt en heb een redelijke opleiding waar altijd wel werk in is, als ik dat niet zou hebben zou ik niet thuis durven blijven, hoe kom je er ooit weer tussen.

    Ik moet er trouwens niet aan denken om thuis te zijn zonder kinderen..Ik verveel me nu al dood tijdens mijn verlof en dat is nog maar 7 weekjes zo. Vind het idd wel erg makkelijk van TS wat ze allemaal roept. Ik heb idd een kantoorbaan en daar wordt ik niet moe van? Beetje makkelijk van iemand die nog nooit een dag heeft gewerkt! Misschien een beetje fout, maar TS komt bij mij over als iemand die gewoon te lui is om aan het werk te gaan.
     
  18. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hahaha ik moet toch ff reageren...

    er werd iets gezegt over jaloers op fulltime huisvrouw...

    ik ga er trouwens mn woorden niet over vuil maken ;)
    ik ben dalijk moeder en ik blijf 25 uur werken en daar ben ik trots op...mijn man trouwens ook :D
     
  19. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    oja en niet te vergeten huisvrouw :)
     
  20. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dit zegt Wikipedia.

    Dus werkende huisvrouwen, we moeten weg uit dit topic. ;)

    Sorry hoor, maar wat ben ik dan als ik het huishouden doe en mijn werk heb?
    Een ontaarde moeder, een werkende moeder? Hoe jullie het ook noemen mij makat het niks. Ik geniet van mijn werk en mijn kids. En ik hoef gelukkig weinig te missen van ze, ze weg brengen hoef ik ook al niet. Dus wat is nou het verschil?
     

Deel Deze Pagina