Jonge kat, gebroken pootje of zwaar gekneusd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

:(:(

Is idd een beetje hard, jouw reactie

Linda, hopelijk is het meegevallen met de kat en komt hij er zelf weer bovenop. Goed dat je even om advies vraagt hoor.
    Ik ren ook niet gelijk met onze katten naar de dierenarts als er iets is. Mijn kat liep wel eens mank, maar had zich waarschijnlijk gestoten. Een dag later liep ie weer goed.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Sjemig zeg wat een reactie.
    Erg onbeschoft hoor...niet alleen maar een beetje hard.

Ik ben laatst overigens ook benaderd voor een verzekering voor onze hond...Die vrouw vertelde me doodleuk dat dit alles er niet in zat:
    -entingen
    -sterilisatie/castratie/prikpil
    -vlooienkuur
    -wormenkuur
    -verblijf bij de DA
    En nog wel veel meer dingen die ik gewoon allemaal niet kan onthouden.
    Werd telefonisch benadert na het invullen van een enquete dus waar het van was:(geen idee meer.
    Maar ik ben afgeknapt op dierenverzekeringen.
    Ik vraag wel naar een betalingsregeling als de kosten hoor op lopen.

Maar TS, geeft jou katje aan echt pijn te hebben(behalve het mank lopen)?
    Misschien dat het idd wel meevalt en er gewoon wat zwelling is die morgen wegtrekt.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

als een kat ECHT pijn heeft dan loopt ie nie meer hoor, en dan eten en drinken ze geloof ik ook niet.
    ik snap heus wel dat je niet ala minute naar de dierenarts vliegt. als een kat echt pijn heeft dan laat ie t wel merken hoor. onze kat Bonnie (bij mijn moeder vroeger) kwam ook een keer thuis met een voorpootje dat er misvormt uit zag, zat ook onder t bloed en was uiteindelijk gebroken. maar die zat echt te janken van de pijn en deed niks meer. zolang een kat nog vrolijk rond huppeld kun je het best ff een dagje aankijken..

das mijn mening :)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Intussen vraag ik me af hoe het met de kat is afgelopen...

In de veronderstelling dat TS wel met het beestje naar de dierenarts geweest is...

Viel het mee?

5. Romy1979

Ik hoop ook echt dat het meegevallen is...

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij zorgen ook heel goed voor onze katten maar gaan ook niet zo snel naar de dierenarts hoor.
    Goed dat je het even hier vraagt zo kun je elkaar toch helpen? Onze ene kat heeft ook weleens een zere poot en wordt ze echt boos als je er aan zit.
    En de volgende dag is het gewoon weer over.
    Ik hoop voor je dat het meegevallen is!

7. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    dames....bedankt voor jullie reactie's!

Ben inderdaad ondertussen naar de da geweest.
    Had het vanmiddag even te druk om te reageren vanwege visite.
    Met Jason gaat het inmiddels al wat beter.
    Het is gelukkig niet gebroken, maar wel goed gekneusd.
    Dat betekend voorlopig even rust houden!
    De arts vermoede ook dat hij klem heeft gezeten.
    De arts mocht rustig aan zijn pootje zitten...Jason leek er niet veel last van te hebben.
    Ik ben gelukkig helemaal gerustgesteld...en met veel rust en veel liefde en aandacht komt hij er weer helemaal boven op :)

@Puzzcat24: Hmmm ophef over geld...tja, waarom zou ik me druk maken...pluk het toch gewoon uit een boom in me tuin he ;)
    Ik heb buiten me 3 poezen beestjes ook nog 3 kinderen, en niet om nou te zeggen dat mijn katten GEEN volwaardig lid zijn van mijn gezin, maaar mijn kinderen gaan nog altijd voor mijn poezen beesten.
    Dat neemt niet weg dat ik wel alles probeer (tot in mijn uiterste) om ze altijd te helpen.
    Fijn dat jij je 6 katten hebt kunnen helpen!
    Blij dat ik gelukkig nu geen 2 ruggen kwijt ben ;)

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ow fijn meid dat je poezel weer een beetje beter gaat en nog fijner dat het iig niet gebroken is. Geef hem maar een hoop liefde en rust en dan komt hij er vast weer helemaal bovenop;)

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Super om te horen dat het goed gaat met je poezenbeestje :D

Want dat is toch het belangrijkste!

Geef hem maar lekker veel rust en waarschijnlijk rent hij over een paar dagen weer vrolijk rond.(gaat altijd opvallend snel bij dieren!)

10. Romy1979

Gelukkig! Verwen m nu maar lekker hoor..dat heeft dat beestje wel verdiend.

11. Jada09

Jada09 Niet meer actief

Fijn dat het uiteindelijk allemaal mee viel! Geef hem maar een dikke knuffel!

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Zie?Geld zal altijd een prob zijn met poezels
    Waarom beesten nemen als je denkt aan geld ipv hoeveel pijn een poezel heeft
    Misschien heb ik gewoon een lieve d-dokter die zegt dat het geld later wel komt :D

13. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Maar Puzzcat24, waar zie (lees) je dan dat ik alleen maar aan geld zou denken.
    Heb volgens mij toch duidelijk aangegeven naar de da te gaan met m'n kat.
    En volgens mij heb ik ook nergens hier neergezet dat mijn beessie verschrikkelijk aan het lijden was.
    Dit is echt niet het eerste incident dat ik met 1 van mijn katten mee maak hoor.
    Ik vind je reactie's echt volledig nergens op slaan!
    Je focust je volledig op 1 zin die er tussen staat en de rest wat getypt word doet er niet meer toe.
    En over een lieve d-dokter....waar ik woon zijn ze inderdaad niet zo lief.
    Mijn poes van nu 9 jaar heeft mij toen ook al wat centjes gekost.
    Mocht (omdat het niet anders kon) op rekening betalen.
    Dat is prima gegaan...en heb het zelfs een 2e keer kunnen doen.
    Maar de laatste keer dat ik er heen moest werd ik keihard geweigerd en mijn poes (die niet at en niet dronk) werd mooi niet geholpen hoor!
    Zou het wat zijn als ik je vertel hoe deze da heet...kan je daar voor de deur gaan staan en hun vertellen hoe het hoort.
    Gelukkig heb ik diezelfde dag nog wat kunnen regelen in medemblik en is me poes geholpen.
    Maar nee, hier word alleen maar aan geld gedacht ;)

Edit: ik zie de 2 zinnen die je zo mooi duidelijk hebt gemaakt in je quote....dat bedoel ik dus...heb je de rest ertussen eigenlijk wel gelezen?

14. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Maar mods, hier mag van mij een slotje op hoor ;)

Ik bedankt de rest van de meiden voor hun lieve en meelevende berichtjes.
    Ondertussen gaat het lekker met Jason en de zwelling is sinds gisteren al behoorlijk afgenomen.
    Jason word hier verder nog lekker vertroeteld en zal straks als een vrolijke kat weer lekker buiten kunnen spelen :)

Liefs Linda

Deel Deze Pagina