Hier ook een kitten van bijna 16 weken in huis en gewoon de boom neegezet hoor. Ik heb ook een poes van 6 en die ging alleen even snuffelen, maar die kleine vindt het reuze interessant Ik heb ook eerst een dag de kerstboom zonder ballen neergezet om te kijken wat ie ging doen. Hij springt er niet in gelukkig, maar die takken zwiepen wel heel leuk als je er met je pootje tegenaan tikt Hij snapt er ook niks van: met de balletjes op de grond mag hij spelen, met het balletje aan de krabpaal ook, maar met de ballen in de kerstboom niet....tja, da's ook moeilijk te snappen als je zo klein bent Ik heb onderin plastic ballen gehangen en de plantenspuit in de aanslag en dat werkt perfect! Het blijft aantrekkingskracht houden, maar inmiddels is één keer schudden met de plantenspuit genoeg, dus het is echt de perfecte oplossing! Nu maar hopen dat ze hem niet omver lopen als ze hun sjees-uur hebben en als blinde idioten achter elkaar aan rennen
Ik ga hem vanavond opzetten en vrees ook het ergste.... Heb een katertje van 7 maand HEEL actief en speels met alles wat ie in het oog krijgt (mobiel, afstandbediening/planten/gordijnen andere poes die dit niet leuk vind) dus pff.... Ik heb en neppe grote boom maar ga nu toch een kleintje zetten en ergens bovenop!
Die van mij vindt ook echt alles interessant maar als ik nee zeg is het toch echt nee hoor, en zo ook met de boom! En hij heeft dondersgoed door dat ie niet eens in de buurt mag spelen, thanks to my friend de plantenspuit En ik heb een boom van 2 meter staan Pluis, lachen is dat he, dat sjees-uur! Ze gaan dan echt als idioten achter elkaar aan en bleren en rennen, ze kijken niet op of om, glijden over het laminaat en knallen overal tegenaan. Ben blij dat het maar een uurtje per keer duurt, want je wordt er wel een beetje maf van hoor
ik heb 3 kittens in huis van 16 weken en een kitten van 7 maanden en ze doen niks ja als een grote poes er een bal uitslaat (dat doen ze al als ze er langs lopen met hun rug) dan spelen ze met de bal maar verder niks heb glazen ballen in de boom hangen en nog maar 1 kapot door mijzelf