Ahhhr witte haren!

Discussion in 'De lounge' started by Cookie, Feb 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Ze zijn er... de eerste witte haren op mijn hoofd! :eek: :(

Wat doen jullie er mee/aan?
    Ik heb erg lang haar, dus verven zie ik niet zitten. Voorlopig laat ik ze maar gewoon zitten. Maar ik vind het echt niet leuk :(

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Haha, ik zou zeggen wees blij dat je ze nu pas hebt. Ik ben nog maar 24 en heb er al een paar tussen zitten. Mijn zus is 35 en heeft er nog veel meer!

Ik verf het wel hoor. Vind het niet zo'n ramp, verander ik ook nog eens van kleur.

3. Ik heb ze al sinds mijn 18e.. en ik zat er toen wel mee, maar sinds mijn zwangerschap heb ik niet meer geverfd en eerlijk gezegd zit ik er niet meer zo mee. Ik heb er toch wel behoorlijk wat, maar ik heb nu echt zoiets van.. jammer dan..

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    verven idd....

Of met een pincetje eruit trekken!

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik heb ze ook! Maar kan er niet mee zitten! Gewoon laten voor wat het is!

6. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    heb er af en toe 1 die ik eruit trek

7. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ook sinds mijn 25e grijze haren. Ik verf mijn haar af en toe en verder stoor ik me er maar niet aan. Heb trouwens ook een paar grijze schaamhaartjes ontdekt, daar werd ik wel even somber van... :confused: :rolleyes: Die verwijder ik dus WEL! :)

Moet opeens denken aan een aflevering van Sex and the City, waarin Samantha haar schaamhaar verft, omdat het grijs wordt. Epileren wil ze niet, want "voor elke haar die ze verwijdert, komen er 6 terug voor zijn begrafenis." :)

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ontdek ook regelmatig grijze haren bij mezelf.
    Als ze erg zichtbaar zijn, bv in mijn pony, trek ik ze eruit.

Mijn moeder was 16 en had bij haar oor al een hele grijze pluk

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    In het begin trok ik ze er altijd uit, maar daar kan ik nu helaas niet meer aan beginnen.
    Ik doe zo af en toe een kleurtje, vind die grijze haren niet leuk.
    Waarom krijg je die niet gewoon vanaf een jaar of 60?

10. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik denk er anders over. Ik heb er nog maar 1 (lol! In m'n pony) op m'n 28e, maar die blijft mooi zitten! Ik hoop dat er snel meer bijkomen. Ik ben ook altijd blij als ik weer een jaar ouder ben.

Ik weet niet goed waarom, misschien omdat ik een aantal vriendinnen en een vriend op vrij jonge leeftijd (tussen de 15 en 21) ben verloren.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik vond het eerst niet zo erg allemaal maar na mijn zwangerschap van Quinn begon het toch wel hard te gaan hoor!
    Ik heb erg lang haar en was ook niet zo voor verven, maar heb het 2 weken toch maar gedaan.
    Wel erg dicht bij mijn eigen haarkleur gebleven trouwens.
    Ben best blij met het resultaat.

12. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    ik ben 22 en heb er echt heel veel!

zijn mijn gelukshaartjes

13. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik ontdekte in mijn uitgroei ook mijn eerste grijze haren net voor de geboorte van Elian. Trek ze met een pincet eruit maar dat schiet eigenlijk niet echt op. Mn uitgroei hangt onderhand op mijn knieeen dus binnenkort mijn haar maar weer eens verven. Ik verf zelf thuis met henna en dat kost behoorlijk wat tijd dus vandaar dat ik er nog geen puf voor gehad heb maar die grijze haren zijn wel een extra stimulans. Henna dekt er goed over. :)

Share This Page