Wat ik eigenlijk nog het meest shockerende vond, is hoe erg die ouders buiten de werkelijkheid staan... er is gewoon sprake van keiharde kindermishandeling in dat gezin, maar die ouders schrijven het weg als: 'een handje helpen', en zeggen daarbij dat ze hun kinderen de liefde van een warm gezin willen geven, wat ze zelf nooit gehad hebben. Hoe groot kan het bord voor je kop zijn? Ik heb na de uitzending nog ff gegoogled, en las dat n.a.v. deze documentaire, de Engelse kinderbescherming in actie is gekomen. Dat hadden ze ^$%%#@$@ 12 jaar eerder moeten doen :x
Dus de kids zijn uiteindelijk wel weggehaald daar?? Hadden ze inderdaad veel en veel eerder moeten doen zeg...ik wil er ook niet meer naar kijken want wordt er gewoon beroerd van...
ik heb deze docu helaas niet kunnen zien. en heb hem ook niet op internet kunnen vinden gek genoeg ? ook niet op de uitzendinggemist van rtl4 of ik moet gewoon weg scheel gekeken hebben. ik weet het niet. aan jullie verhalen te horen waren deze beelden zeer schokkend !!!