Jonge kindjes op 1 kamer laten slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annabel88, 15 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    :roflmao::roflmao: ik lees best veel op dit forum en je hebt al wel vaker op mijn vragen gereageerd, maar weet je dat ik nu zònder te hebben gezien van wie de reactie was na een paar zinnen al dacht: ooooo dat MOET Vero0504 zijn :D. Ik wil bij deze even zeggen dat ik inmiddels echt mega benieuwd ben naar jou, en jouw dochter..!

Je bent na stuiterbal nr 1 in ieder geval wel een geluksvogel dat de jongste wel overal doorheen slaapt, al kan ik me na de verhalen over de oudste niet voorstellen daar geen koppie op zit ;). Hier is de jongste wel makkelijker dan de oudste maar helaas wordt ook deze van elke scheet wakker. Gaat ook ècht niet slapen tenzij je er je uiterste best voor doet.. bedankt voor je reactie en veel geluk met je kids!

JupitR en Vero0504 vinden dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Van een scheet wordt die van ons ook wakker ja. :roflmao: Maar dan wel een letterlijke.

Heb je de jongste al een beertje oid gegeven? Hier hebben we zo'n dikkie dik knuffeldoekje poes (prenatal) en een lampje. Aan beiden is hij toch al wel gehecht.

Deel Deze Pagina