Sinds deze week ben ik begonnen met de Bikini Body Guide van Kayla Itsines. Wie doet dit programma ook? Lijkt me leuk om ervaringen te delen. En ik vind het altijd leuk om 'progress' foto's te zien :-D
Ik ben gelijk begonnen maandag . Het is redelijk zwaar , maar het fijne is dat je echt voelt dat je wat gedaan hebt. Ik ben erg enthousiast! Hopelijk binnenkort ook resultaat op de foto's
Yes ik!! Ik ben ontzettend enthousiast. Ik ben wel begonnen met de pre training. Heb echt nul conditie! Maar het voelt erg fijn om weer iets te doen en een half uur vind ik net mooi
Goed dat ik dit lees! Heb het, maar door een flinke verkoudheid nog niet begonnen en het was me alweer ontschoten. Welk boek is het nu? Die met het poppetje met een groen pakje, of paars pakje aan?
Ik ook, heb pre program erop zitten en net week 5 afgerond! Voel me super en een stuk sterker. Ben een hoop vet kwijt en veel spieren rijker.
Hebben jullie het boek gekocht of het programma op Internet gevonden? Ik kan het online niet vinden en vind de boeken best duur.
Mijn man heeft de boeken voor me gedownload. Schijnbaar zijn ze gemakkelijk te vinden. @Sem: Google maar eens op kayla itsines. Het is een 12 weken programma met kracht oefeningen en cardio afgewisseld . Het is best zwaar, maar de resultaten liegen er niet om. Google maar eens op kayla itsines transformations . Dat motiveert enorm @Doubled :ben jij al bij week 5 van het gewone programma dan ? En zie je al resultaat ?
Ik heb alle programmas en foodspecial via marktplaats voor 2,50 euro. Had even geen zin om zelf te googlen. kreeg de pdf bestanden via mail binnen
Oh ik ben ook net begonnen! Ben erg enthousiast door de korte duur van de trainingen moet dit vol te houden zijn! En dan bedoel ik: mijn kleine mannetje slaapt ook niet altijd dus als ie dat doet dan kan ik snel even een half uur aan de gang. Maar wat een spierpijn hé! Voel wel dat ik iets gedaan heb en dat is fijn