wondertje verwacht in januari 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door besjes, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Voor iedereen die in januari 2014 een kindje verwacht. Ik zat met twee meiden in een zwanger worden topic. toevallig alledrie de eerste ronde raak dus nu een nieuw forum begonnen om alle zwangerschapspraat kwijt te kunnen

2. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    heujjj mijn zwangerschapsmaatje weer gevonden! haha

3. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    zo spannend!
    morgen mijn eerste echo!
    ik hoop.dat we het hartje kunnen horen kloppen!
    maar dat zal toch wel bij zeven weken???

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Heey zwangermaatje :p

Ik weet het niet sterrentje heb gelezen dat het zelfs bij 5,5 week al klopt maar dat zien ze niet altijd op de echo. Vaak moet je dan na een paar dagen weer om nog een keer te kijken, meestal kunnen ze het dan wel zien/horen. (dit is trouwens allemaal internet wijsheid hoor dus weet het niet 100% zeker) Weet wel zeker dat de echo inwendig is want op z'n ding op je buik kunnen ze pas met 10 weken zien geloof ik

Daarom vind ik het niet erg dat het iets later is meer kans dat ze het meteen zien ben bang dat ik als ze hem niet ziet nogal snel ga doomdenken.
    Ben wel benieuwd hoe het gaat, die uitwendige echo ken ik wel van tv maar inwendig...nog nooit gezien

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo lady's,

Ik kom jullie even feliciteren met jullie zwangerschap:D
    Vorige jaar melde ik me ook bij het "januari topic" en nu ligt hier al een mooie dame in de box.
    Heel veel succes met jullie zwangerschappen,hopen op mooie echo's,gezonde kindjes en TOP bevallingen!!;)

Liefs

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Thanks babyangel, Lief van je....leuk dat jou kleine meid er is :D. Wist je dat het een meisje werd of was dat een verrassing? Was jij in het begin ook nog wat terughoudend of meteen vol in de zwangerschap?. Ik zelf geloof het nog niet helemaal en Miek ook niet (zat op andere forum). Vooral mijn zusje is super blij voor ons en komt met allerlei opmerkingen en vragen (wat word de babykamer enz) terwijl ik alleen nog maar denk als alles maar goed gaat, als alles maar goed gaat...

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben met 14wk baar Lommel geweest voor een vroege echo,dus ja..wij wisten het al heel snel. Hahaha ;)
    Voor deze zwangerschap heb ik een mk gehad en was dus inderdaad ook wat terughoudend en hebben het pas verteld aan zoonlief en Fam. Toen ik 12wk was,ik kon dat verdriet niet nog eens aan.
    Het is dus heel normaal dat je nog even niet met 2 benen op die roze/blauwe wolk zit. ;)

Geniet ervan, het is echt zo voorbij.
    Nu denk je dat het een eeuwigheid duurt maar na die 12wk vliegen de weken voorbij!! :D

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Gefeliciteerd dames!

Ik WAS ook uitgerekend in januari 2014 :( Helaas afgelopen weekend een vmk gehad...

Ik wens jullie veel geluk en een fijne zwangerschap toe!

9. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hi dames!!
    Ik ben ook uitgerekend in januari!
    Zwanger van ons derde wondertje en ik vind het super spannend, ik denk zelfs spannender als bij mijn eerste zwangerschappen hihi
    Volgende week de eerste echo en ook dat vind ik heel spannend. Ben heel benieuwd.
    Sterrentje heel veel succes en plezier met de eerste echo vandaag ;)

10. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    thanks!
    ben heel.zenuwachtig haha maar dat hoort erbij denk ik...

volgens mijn moeder (vijf zwangerschappen) zit er best een.risico aan hrt maken van een inwendige echo en doenz dat ook niet vlug...

he lijkt me nie..prettig... zo'n inwendige echo

11. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Heb vaker een inwendige echo gehad en uitwendig is natuurlijk fijner maar ik heb het nooit als vervelend ervaren hoor! Het is maar een heel klein stukje dat ze naar binnen gaan. Over dat het schadelijk is heb ik nog nooit iets gehoord. Denk dat het wel mee zal vallen hoor.
    Succes straks!

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben ook in Januari 2014 uitgerekend van mijn tweede kindje.
    Mijn naam is Annabel ik ben inmiddels 29 jaar en dus zwanger van mijn tweede. Ik heb al een prachtige dochter van een jaar en bijna 2 maanden. Het lijkt me gezellig om hier mee te komen kletsen als dat mag.

Wat betreft die inwendige echo daar heb ik eigenlijk ook nog nooit iets van gehoord. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een inwendige echo gehad, toen was ik 7 weken zwanger. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets doen als er risico's aanzitten. Of dat moeten ze dan toch tenminste melden lijkt me.

13. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    even vlug wat posten vanaf het werk! haha
    ik heb mijn echo gehad! super om te zien!
    we hebben onze worm gezien :)

uitwendige echo en volgens haa ziet he er godd uit... bed zes/ zeven weken zwanger

14. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Hee meiden,
    Ik ben ook in Januari uitgeteld :D

Ik ben Manon en ben 25 jaar.. en nu zwanger van mijn eerste kindje hihi.
    Maandag hebben we de vroege echo, zijn zo benieuwd!!

Liefs!

15. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0

O wat fijn!! Leuk he om te zien :)

16. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ja was heel gaaf om te zien!

zelfs mijn vriend werd er even stil van!

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat fijn dat alles er goed uitziet ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent

18. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hallo moeders en aanstaande mama's hier ok als goed is rond 21 januari uit geteld!! Ben corina en 30 jaar zwanger van ons 5 de kindje donderdag 6 juni eerste echo dus heel spannend allemaal weer!! Hoe voelen jullie zich??

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat super naar sanne!!! op naar de volgende ronde dan maar....lijkt me wel super vervelend...moet er niet aan denken (al spookt het wel vaak door me hoofd)

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Lijkt nu inderdaad een eeeeeuwigheid te duren haha

Deel Deze Pagina