Ik wil mijn verhaal vertellen..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Roebeer, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roebeer

Roebeer Nieuw lid

8 mei 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben roebeer, 35 jaar en ik probeer zwanger te worden van mijn (homoseksuele) beste vriend.

Voordat ik tot dit besluit kwam is er een heel verhaal aan vooraf gegaan. Ik ben getrouwd geweest met een man die uiteindelijk geen kinderen wilde. Dit is heel pijnlijk en verdrietig voor me geweest. Daarna heb ik korte tijd een vriend gehad die ook geen kinderen wilde maar dit (express) vergat te zeggen zodat ik bij hem bleef.

Voor mijn gevoel heb ik heel wat goede jaren verspild en ben ik heel erg bang dat ik te laat ben. En dan roepen heel veel mensen: nee joh, je hebt nog tijd zat, maar zo voelt dat niet. En dat is frustrerend.

M'n zusje is nu zwanger en gaat binnenkort bevallen. Ik kan haar niet helpen omdat ik zo met mezelf bezig ben. Ik kan het niet verdragen dat zij wel een kindje krijgt en ik niet. En dat vind ik weer zo egoïstisch van mezelf dat ik een hekel aan mezelf heb. Maar ik kan m'n gevoel niet uitschakelen, zelfs niet voor haar.

Nu ben ik een half jaar bezig om via ZI zwanger te worden maar heb net weer een negatieve test gedaan. Dat is iedere keer zo'n klap in je gezicht, en niemand lijkt het te begrijpen.
    En daarom ben ik hier. Omdat ik hoop dat ik hier meer herkenning zal vinden.
    En ik hoop dat ik weer oprecht blij kan worden voor iemand die zwanger is.

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Roebeer,

Het gevoel van stiekem heel erg boos kunnen zijn of jaloers en verdrietig dat andere vrouwen wel zwanger worden, kennen de meeste hier wel.

Ik hoop dat je snel zwanger mag worden, en dat je de juiste keuze maakt. Hier op het forum zijn er heel veel verschillende soorten verhalen, dus ik denk dat je zeker je weg hier zult vinden en van je af kan praten.

Veel succes!

3. Roebeer

Roebeer Nieuw lid

8 mei 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel AmberS, als ik mijn stukje zo lees klink ik heel zielig. Zo voel ik me ook wel een beetje. Als het slachtoffer. Daar moet ik wel uit zien te komen want het maakt me geen leuker mens. Dankjewel voor je reactie!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ken dat heel goed hoor, een soort van misgunnen is het eigenlijk. Tja, wat doe je eraan? Het is vervelend natuurlijk, maar wel heel logisch. Hopelijk ben je snel zwanger :)

5. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Je moet jezelf niet zien als een slachtoffer , sommige dingen op t gebied van relaties gaan nou eenmaal zoals ze gaan. Hoelang ben je inmiddels al bezig om zwanger te worden van die homovriend?

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vind het wel een mooi iets waar je mee bezig bent!
    Denk dat je gevoel heel herkenbaar is voor meiden hier.

Ik hoop echt dat je snel een positieve test hebt.
    Succes!

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Allereerst, welkom! Een bijzonder verhaal en wat mooi dat een goede vriend van jou je wil helpen. Ik hoop dat jouw wensen snel in vervulling zullen gaan en dat je hier je herkenning en steun zal vinden.

8. Mickey10

Mickey10 Niet meer actief

Welkom! Allereerst: je klinkt niet zielig of egoïstisch!! Heel herkenbaar je gevoel! Volgens mij wil iedere vrouw zwanger worden (op een gegeven moment).
    Hoop dat het je snel lukt om zwanger te zijn!

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Je hoeft je niet egoīstisch te voelen hoor, die gevoelens zijn heel normaal.
    Dat mijn man en ik bezig waren zwanger te worden werd een kennis zwanger van een scharrel, wat waren man en ik jaloers zeg!

Ik hoop dat je snel zwanger bent. Wat ontzettend nobel van je beste vriend dat hij je hierbij helpt.

10. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    'Wij' snappen héél goed wat het met je doet, zo'n negatieve test !
    Succes !

11. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom!
    Ik hoop dat je hier wat herkenning en steun kan vinden.
    En ik hoop natuurlijk nog meer dat je gauw een positieve test zult hebben

12. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Hoi, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor, ik heb in precies dezelfde situatie gezeten.
    Ik ben een bam mama en heb een dochter en een ongeboren zoon van mijn ex vriend. We zijn wel uit elkaar maar niet omdat er geen liefde is of zo. Het is gewoon een ingewikkelde situatie...
    Maar goed, als ik jou was zou ik zo'n spermatest doen, die kun je ook gewoon in de etos kopen of via internet. Want stel dat jouw vriend geen goed zaad heeft, dan verspil je nog meer tijd.
    Waar ik een tijdje heb gelopen is in Brabant de kliniek Geertgen. Daar kun je met je eigen donor ook naartoe voor IUI. Want met ZI gaat er toch een hoop verloren. Misschien staat ie daar wel voor open.
    Voordeeltje van Geertgen is ook dat ze jou kunnen 'helpen' mocht het niet lukken. Toen mijn ei namelijk een keer verkeerd dreigde uit te komen, wilden ze me daar best wel een spuitje pregnyl voor geven (niet gedaan). Dus ik hoop voor je dat het snel lukt en anders zijn er nog meer wegen die naar een kindje leiden hopelijk. Je bent niet te oud, ik snap het wel wat je bedoelt je wilt jong moeder zijn om van alles te kunnen ondernemen en zo. Maar qua ei kwaliteit ben je niet te oud;) Heel veel succes!

13. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    zit nog even terug te lezen en zie dat je al een half jaar bezig bent. Ik zou echt een spermatest doen en misschien wel een samenlevingstest. Weet je meteen of het kan met jouw ei en zijn zaadcel. Succes.

Deel Deze Pagina