gestopt met roken door magneten

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kweb, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo allemaal,

Als deze maand niet lukt zwanger te raken zijn wij een jaar bezig (zitten nu in ronde 12). Vooral in het begin wilde ik nog niet teveel laten of dingen extra doen om het zwanger worden te bevorderen. Wel heb ik een aantal maanden getempt en ovutesten gebruikt, ongeveer zo`n 9 maanden. Deze maand heb ik dat allemaal even laten varen.

Helaas ben ik een stevige roker (zo`n 20 siga`s per dag) en ben op het punt beland dat stoppen toch wel de beste volgende stap is. Vorig jaar ben ik cold turkey gestopt en heb dat 5 weken volgehouden. Had er erg veel moeite mee en door een gestressde tijd (mijn vader werd ongeneeslijk ziek en is op 15 april overleden) ben ik weer aan het roken geslagen. Nu ben ik er eigenlijk wel weer klaar voor maar wil dit graag "met behulp van......" doen. Heb een informatiepakket opgevraagd van stoppen met roken door het gebruik van magneten. Er worden dan 3 puntjes in je oorlel geplaatst voor een week en daarna worden deze verwijderd en krijg je er nog 1, die er na 2 weken zelf uitvalt. Je krijgt dan een magneet mee naar huis die je 8 tot 10 keer per dag langs die puntjes moet houden waardoor ze geactiveerd worden. Ik heb gelezen dat ze bij deze techniek een levenslange garantie geven. Het kost eenmalig € 150,- als je binnen een half jaar terugvalt krijg je een gratis nabehandeling en na een half jaar moet je alleen het consult van € 35,- betalen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar meiden die ook met behulp van deze techniek of met bijvoorbeeld lasertechniek zijn gestopt met roken (of ook willen stoppen) en wat jullie ervaringen daarbij zijn.

Liefs Kweb

Deel Deze Pagina