Jonge mama's (algemeen topic)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door SDenise, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Jeetje wat kletsen jullie veel. Hier de dag weer goed gevuld.
    Voor eerst na de zwangerschap nieuwe bhs gekocht. Was hard nodig!! Ben totaal vijf kilo meer afgevallen en van 80D naar 70B gegaan!!!! :$
    Je kunt je wel voorstellen hoe het eruit zag die oude bh's. Stonden helemaal open van voren en de beugels onder mn oksels bijna :D
    Verder nog wat leuke kleren gezien maar de mode is blijkbaar erg lang. Ziet er niet uit een mooi aansluitend shirt die halverwege je billen valt.
    De boot weer schoongemaakt die vertrekt morgen weer met gasten. Administraties weer op orde. Drukke dag dus.

2. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL

Jaa melk is dan juist goed toch ? Daar zitten onwijs veel goede stoffen in als t gaat om aankomen.

J.aylin drinkt sochtends 180/6 en savonds met pap er door.
    Soms wilt ze smiddags nog wel een fles.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Het leek ons ook goed maar CB zeurt vanaf dag 1 over wat ze krijgt,
    dan krijgt ze te weinig melk dan teveel
    het is toch noooit goed hihihhihi

ooooh nijntje dat lijkt mij heerlijk!!! ik wil ook wel een cupmaat minder, vooral aan 1kant, ben sinds de bv enz nogal ongelijk :(

4. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @miffy zou haar gewoon op verzoek voeden. Als het nu goed gaat lekker zo houden.

@nijntje zo dat is een groot verschil! Wil ik idd ook wel heb nog steeds maat gigantisch en vind al mijn truien zijn te krap.

@kirasese. Dus als ik je werk nu snap doen jullie beveiliging werk met jullie honden, die jullie er zelf voor trainen?

Chloë heeft niet meer geslapen sinds 13.30 tot 18.30. Ze is de hele middag druk aan het spelen geweest en vertoonde geen enkel moeheidssymptoom. Ben een uur bezig geweest van 4 tot 5 en toen maar geaccepteerd. Om 18 uur werd ze pas moe, toen nog een voeding, pyjama en ging ze gelijk door naar dromenland.

5. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier brengt papa haar nu naar bed!

@Miffy
    jaa bij t cb is het nooit goed ..hier ook ''gezeur'' gehad.
    ik doe het nu gewoon op mijn eigen manier, doe wat mijn gevoel zegt en hoe J.aylin hierop reageert.
    Zo zeiden hun beginnen met brood vanaf 7 maanden wij zijn met 6 maanden begonnen en ze eet nu zn 1,5 boterham weg.
    dan zeggen ze weer dat ze nu nog minimaal 4 flessen moet maar daar komt ze lang niet aan omdat ze gewoon niet wild is van melk.

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Blemma,
    wij doen al vanaf de geboorte op verzoek voeden
    als ik naar CB had moeten luisteren was ze volgens mij nog lichter geweest.......

Ik word echt een beetje gek van Ninthe :(
    Ze heeft echt frustatie uitspattingen en dan zet ze het op een krijzen!!!
    Ze wil zo graag lopen maar wilt opeens niet meer met der loop karretje, alleen aan onze handen,
    ze probeert soms ook zelf los maar na 2stapjes gaat het jawel weer op een krijzen!!

7. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Jee, wat een verschillen! Zo zie je maar weer dat de mama's gewoon moeten luisteren naar de baby's. Mijn knul drinkt nog graag melk, maar laat wel steeds vaker wat staan, dus ga langzaamaan proberen om de flesjes kleiner te maken en als het brood goed gaat, dan die fles te laten vervallen.

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier een baby die heel dag wakker was en rond etenstijd ontzettend chagrijnig werk. ineens viel hij in mijn schoot in slaap en ben ik maar een uurtje blijven zitten..
    Vl geeft hem nu de fles, dus straks slapen...hoop wel dattie moe is dan :p..maar meestal als ik hem op bed leg gaat hij wel slapen (savonds dan, overdag niet :p)...

Ik zal even dat filmpje proberen online te zetten, zo ontzettend schattig hoe hij in de kinderstoel aan het spelen is...

Hebben jullie trouwens ook (kindjes rond de 6 maanden) dat ze ontdekt hebben dat ze kunnen schreeuwen en dat je soms niet weet of het uit frustratie is of dat het gewoon oefenen en redelijk blij is?
    Het klinkt heel grappig, maar soms ineens zie ik dat er dan ook wat boosheid bijzit..

Hij krijgt trouwens 4 flessen van 200 (180 + 6 schep)..
    Geen pap door zijn darmproblemen..

@Kira
    Leuk dat je met honden werkt! Met die honden zou ik jou ook niet lastig vallen :p
    Ik ben 1 x zo vervelend lastig gevallen op centraal, als ik toen honden had gehad ;)

@Miffy
    Vervelend zeg, ik heb veel kinderen (kdv) gezien die zo graag iets willen kunnen maar het nog niet (helemaal) kunnen en gefrustreerd worden.. Hier ook 1 maar dan met rollen...

@all
    Word wel lekker veel gekletst

@nijntje
    Lekker dagje zo!
    Ben je blij dat je een cupmaat minder hebt?
    Ik meot ook nodig nieuw ondergoed kopen..maar ik geef mezelf de tijd niet...snel maar doen..!
    Nu zit alles een beetje halfbakken, dat maakt me ook niet echt sexy..

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @CB: ik moet zeggen heb geen probs met CB die doen poging meedenken met de lastige Kiann maar dat lukt dan weer niet hahaha

@Werk: inderdaad werken we met honden in beveiliging.
    We hebben eigen hondenclub en voor geboorte Kiann trainde ik 2x per week :)
    Nu train ik dus eigenlijk nooit... Kiann eist teveel aandacht :D :D

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ gillen... oh hell ja... wat kan Kiann schreeuwen hahahahaha

Zal zo ook filmpje erop zetten :)
    Maar komt op facebook dan... dus zal link neerzetten :)

11. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sdenise dat schreeuwen haha ja dat doet ze hier ook
    en dan denk ik hmm ben je nou boos ? of doe je het voor de grap?

hier raakt ze vaak gefrustreerd omdat t kruipen/tijgeren haar niet lukt :(

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  13. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Hier ook een giller en vooral bij het spelen. Vindt ze leuk ik wat minder.

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dat herken ik wel giraffe!!
    dat heeft Ninthe nu met lopen, ze kan het maar heeft het zelfvertrouwen niet,
    als ze dan 2stapjes los doet ploft ze op der kont en krijst ze alles bij elkaar

ben wel heel trots op der, ze gooide net een bal uit de ballentent en zei BAL! (nog niet eerder gehoord)
    en ze gaat al voor de 3e avond/nacht zonder speen naar bedje toe :D

15. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat knap zeg !!
    echt om trots op te zijn idd !

hier is het zelfvertrouwen er ook niet denk ik , op bed of op een kleed doet ze t wel, op der handen en knieen zitten en dan wiebelen met der kont om proberen vooruit te komen maar op de harde vloer zeg maar doet ze niet .

zitten doet ze wel hartstikke goed..als ik der neer zet kan ze zo een half uur zittend spelen ze is ook helemaal trots op zichzelf volgens mij:D

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
  17. minon

minon Niet meer actief

Hmm moet er nog wel aan wennen. Ben 1,65 en 55kg dus als je dan 60kg woog met cup D dan zijn die B ineens wel erug klein maar past natuurlijk wel beter bij mn figuur nu. Heb nog een maximizer bh geprobeerd maar dat zit echt voor geen meter. Dus maar gewoon zo gekocht en je voelt je idd veel meer sexy gelijk. Mn man vind het niet erg gelukkig. Die zegt van alles wat neit in mn hand past hoef je ook niet te hebben:)

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hij doet het niet :(

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Nijntje,
    ik wou dat ik jou gewicht had!!
    ik ben nu 3kilo lichter als voor de zwangerschap, maar eigenlijk nog te zwaar
    maar het wil er niet echt af :(

Denise,
    ik krijg een foutmelding bij je linkt

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    wacht nog een x