aaaaaaaaaaaah wat lief! leuk speeltje, kun je die gewoon bij de speelgoed winkel kopen? mijn dochter is haar stem ook aan het uitproberen, zo leuk
wilde ff delen : Anti-Models ons meisje is door de screentest daar staat ze hoor op de tweede pagina ..J.aylin R.
*emo-momentje* Vanavond heb ik voor het eerst op zijn kamer naar mijn slapende zoon staan kijken... Zelfs de stap genomen om hem slapend even te strelen en kusje te geven... Dit is, door alle ellende, nooit voorgekomen doordat hij meteen wakker zou schrikken/huilen als ik al deur open deed... Was heerlijke dag vandaag... *einde emo-momentje*
@Kirasesse wat een leuk speeltje!!! ik wil ook zoiets voor mijn babyboy.. @giraffe wat leuk! echt een lief koppie heeft ze @sax hihi grappig he dat gezichtje , zo van OOOOOOOOOOOO WOOOWWW
@Kirasesse wat mooi dat je dat vandaag kon doen..heerlijk he slapende kinderen! echt fijn dat je rustig naar hem kon kijken en strelen... Ik doe dat ook altijd even stiekem.. en wat een rust voel je dan he ?
Wat een beetje voeding al niet kan doen.... wat heerlijk hebben jullie hem nu weer pap gegeven voor het slapen gaan??
Staat geen merk op dat speeltje van Kiann... pfff... Heb hem van MP namelijk Hij is er hysterisch mee
3 standen activiteitcenter ofzo Hij kan eronder liggen, dan heb je speeltjes (zie je bij zijn beentjes hangen) Hij kan schuin als baby zit en plat als peuter staat. Wel grappig. Maar vind eigenlijk enkel de keyboard functie leuk... Voor de rest zou die wel wegmogen eigenlijk...
@Giraffe: wat leuk! Maar begrijp ik het nu goed dat het een echt soort modellenbureautje is ofzo? @Kirasese: oooo wat fijn!!!Ik kan ook zooo emo worden als ik voor ik zelf ga slapen even in zijn kamertje kijk. Ik durf alleen nooit een kusje te geven.... Maar alleen van de aanblik van dat lieve snoetje ga ik al heerlijk slapen @SDenise: Ja echt super leuk!!! En die armpjes zo wijd haha. Ik heb vandaag ook een enorm leuk filmpje gemaakt. Op mijn telefoon. Geen idee hoe ik die hier zou moeten krijgen. Maar hij had op de een of andere manier de folder van de Hema te pakken gekregen. Nou, lachen dat hij het vond!!!
ja klopt .. castingbureau voor shoots als , ollily,feetje enz..voor babys dan .. voor oudere natuurlijk andere opdrachten. gewoon voor de fun, ben namelijk niet van plan als we een opdracht krijgen me hele planning ervoor in de war te gooien..of die van J.aylin maar als t zo uit komt wil ik het best doen als ze in een goede bui is