Welkom elcie! @gastouder was leuk, een oud klasgenootje ook, super vlakbij 3 min lopen! dus voelt goed, had alleen de bemiddelingskosten er niet bij gerekend maar dan nog is het 100 euro per maand goedkoper dan het kdv. dus ff besluiten vanaf wanneer en elke dag of dat we het toch niet doen...dus nog ff nadenken... @elcie Ik ken ook niet heeelll erg veel mensen, toevallig ga ik buiten om ook om met een meisje van zp en we spreken regelmatig af en zij heeft ook een babytje.. dus dat is wel erg leuk.. Verder nog een 1 a 2 stellen met een baby maar niet bijster veel
@Kirasesse wat een uber schattige foto! Toch een iets andere nacht, heeft hij nog last gehad van de pap? (dat kan ook wel eens, dat ze moeten wennen).. @bv/kv Hier in het begin bv gehad maar f heeft een moeilijke start gehad en aan de sondevoeidng gelegen in het zh, hij snapte echt HELEMAAL niks van de borst, ik heb even fulltime gekolfd maar dat brak me echt op dus daar ben ik mee gestopt...
sdenise: wat leuk dat je een vriendin hebt overgehouden aan zp. misschien leuk om na een tijdje kletsen ook een keer een meeting te doen met de jonge mama's
Lijkt me gaaf ! Ik heb binnenkort ook een meeting met stuk of 15 november mamas Waar we al sinds we zwanger waren hier kletste toen op fb en nu heben we een whatsapp groep. Zo grappig J.aylin gaat steeds proberen te kruipen tenminste daar lijkt het op, Ze gaat op haar handen en knieen zitten en dan proberen vooruit te komen maar het lukt alleen nog achteruit .. Lijkt me wel het begin toch ? Eerst deed ze t alleen op bed maar nu ook op de grond !
Hier in de omgeving ook de 1e..en sommige "vrienden" hebben t af laten weten sinds ze geboren is. Eerst was het allemaal heel leuk maar nu horen we niks meer van zr..naja dan maar niet
Top dat gastouder beviel!!! Wel zo'n fijn gevoel! Hier gestopt met tegelijk werken met ML... Zodat Kiann niet meer weg hoeft (waren alleen de nachten maar voelde mij er echt niet goed bij door omstandigheden)
@sdenise: kende je dat meisje al? Of heb je haar echt leren kennen via zp? Ik baal er soms wel eens van, lijkt me toch wel leuk om met andere moeders en hun kindjes af te spreken. Mijn vriendinnen zijn allemaal nog zo druk met studeren of veel aan het feesten.. @kv/bv. Hier borstvoeding op verzoek. De borstvoeding gaat vanaf het begin super goed, na de bevalling zat ze al gelijk aan mn borst. En ze groeit er goed op, de verloskundige vroeg of ik er soms slagroom in had zitten . Alleen ik lek wel als een tierelier, heb snachts vaak natte vlekken in mn bed. En ze komt heel onregelmatig. Meestal wel om de 3 uur, maar zitten ook genoeg dagen bij dat ze onderhand om t uur wilt drinken..
Hier ook vrienden met oudere kindjes of me besye vriendin zonder kindje... Zal, tot zij mama word, niet mega contacterig zijn... zonde maar je heb ieder eigen leven dan he... Maar zag hier al Den Haag en Hoorn voorbij komen... Dus ideaal Vooral als beebjes ouder zijn en ze saampjes kunnen spelen
@kirasese: ja precies, vooral als ze wat ouder zijn.. Achja wie weet leer ik nog wel wat mama's kennen. Had al een topic geopend. En hier meekletsen lijkt me al fijn
@meeting Zeker leuk! Ik ben heel makkelijk en vind reizen niet zo'n probleem...mensen via internet ontmoeten ook niet Morgen toevallig met die vriendin naar bubble jungle in leiden! ben zo benieuwd, nog nooit geweest, ze hebben ook een babyhoek.. @elcie Ja echt ontmoet via zp , ik heb er zelfs nog 1, die was ik even vergeten! Maar ik ben heel makkelijk en vind het juist leuk nieuwe mensen ontmoeten..en via internet of niet..maakt me niet zo uit..sommige mensen vinden het eng, maar heb nog niks engs meegmaakt, enige wat er kan gebeuren is dat het niet klikt en ook dat nog nooit gehad! @Kirasesse Zeker leuk, ik merk dat ze (rond de leeftijd van 6 maanden) ook al interesse hebben in andere.. (ze denken waarschijnlijk wat zijn dat voor aliens)..bij de vorige babydate greep de andere baby constant naar F, mega grappig Ben inderdaad blij dat het goed voelde en om de hoek is nu ff kijken welke dag het beste uitkomt! @giraffe Dan maar niet toch, dan zijn ze het niet waard! @meeting Pro meeting
Denise, veel plezier morgen!! en fijn dat de gastouder beviel ik heb ook 1vriendin via zp, heb ik echt een hele bijzondere band mee heb zelf mee mogen kijken via de camera toen haar zoontje aan de beademing lag enz heb met de meimama's ook wel een meeting gehad, erg leuk!! dus daar sta ik ook wel voor open als het op een centrale plek is vind ik reizen ook geen probleem heb namelijk ov-kaart
Wat een gezellig topic Word druk gekletst ! Hier ook een jonge mama.. ik ben 21 en een zoontje van 10 maanden en op dit moment 8 weken zwanger van onze tweede ! x
Welkom Elsie! @voeding kleine meid krijgt vanaf het begin bv. Heb ook een slagroomproductie. (Begin nu eindelijk mijn overtallige kilo's te verliezen ) @vriedinnen. Mijn vriendinnen zitten ook allemaal nog zwaar in het studentenleven helaas. @playdate. Hm denk dat ik hier de uithoeker bent maar ik hoef er niet perse bij te zijn. Pff vandaag al 5 telefoontjes van het uitzendbureau gehad. Mag het hele weekend weer werken. Begin het eigenlijk best irritant te vinden die lastmoment oproepen.