Pffff lekkere "vrienden" inderdaad, erg jammer ik ben voor manlief vanuit het westen naar friesland verhuisd hier nog weinig vrienden en al helemaal weinig andere mama's hier dus ook erg weinig kraambezoek opzich wel lekker rustig maar vond het ook wel erg jammer
@mamazeydad Snap ik hoor, al hoef je niet onzeker te zijn! Ik ben ook onzeker over mijn lichaam maar onder mede moeders vind ik het niet erg... En het staat nog in de kinderschoenen, nog niks concreets ! En als we uiteindelijk een x afspreken mag iedereen die mee wil mee maar hoeft niet...we blijven hier toch wel verder kletsen
ik hoop dat ik gewoon tegen die tijd over mijn gevoel heen kan stappen en mee gaan, lijkt mee heel gezellig. en volgens mij zijn jullie allemaal heel leuk en lief dus moet het gewoon doen. ik hoop dit jaar aan de beurt te zijn voor maagverkleining want die onzekerheid maakt me echt kapot.
Mamazeyad, ik snap je gevoel!! ik vond de eerste keer meeten ook ontzettend eng, ben sinds ik met manlief ga 30 kilo aangekomen!!!! dit maakt me erg onzeker ondanks dat ik eerst ongezond mager was zit ik nu dus met een overgewicht ik doe mijn best om het er af te krijgen maar het wil gewoon niet!! blijf hangen op een bepaald gewicht..... maaar vanaf maandag ga ik er weer hard tegen aan!!! nieuwe ronde nieuwe kansen
jaa ze drinkt der 2 flessen altijd zelf op .. met sap of thee help ik wel omdat ze zich gauw verslikt want daar zit geen jbpm door. echt stom he van die zogenaamde vrienden.. ik heb ook iemand die beloofde langs te komen maar nooit is geweest.. @denise dat gevoel heb ik dan ook ..dat ik niet meer cool ben ofzo. ik heb sinds kort een nieuwe buurvrouw met een zoontje van 7 en een zoontje van net 1 .. onwijs gezellig we zitten regelmatig bij elkaar een bakkie te doen maar Toch mis ik me andere ''vrienden''
qua gewicht.. heb ik ook wel last maar dan andersom.. ik was altijd voor me zw 67 kg.. aan t einde van me zw 78 en nu nog maar 51 kg.. ben er vreselijk ziek van geweest omdat ik niet eens op mijn benen kon staan..vind mezelf echt lelijk dun.. tuurlijk zijn de eerste kilos die eraf gaan leuk ,,maar zoveel in korte tijd is echt geen pretje. ik loop er ook nog steeds voor bij de ha en krijg elke week een b12 injectie in de hoop dat er weer wat aankomt
vervelend is dat he. ik vecht helaas al mijn hele leven met mijn gewicht. heb nog nooit een gezond gewicht gehad, al van baby af aan. de laatste jaren na 2 bevallingen is het wel veel erger geworden maar ben het gewoon zo zat. ik had een hoop hele lieve vriendinnen, deze vriendinnen hebben geprobeerd contact met op te nemen toen ik weer in nederland kwam wonen, maar steeds als iemand wil afspreken klap ik dicht. wil ook heel graag mijn school afmaken maar mijn gewicht belemmerd mij hierin. daarom voor gekozen om een einde te maken aan dit gedoe wat alles kapot maakt en een maagverkleining te nemen. maar als jullie gaan meeten ga ik me gewoon over mijn onzekerheid heen zetten en mee!
Bij mij blijft er teveel aanplakken wat er gewoon heel moeilijk af wil... Ik word er zelf soms echt moe van.. Als ik met hem bezig ben dan merk ik het niet, maar als ik alleen ben en voor de spiegel sta of kleren pas dan denk ik. BLEH. En dat verschilt per dag, maar kan me er ook echt vervelend door voelen.. @giraffe Is toch anders je buurvrouw, maar snap wat je bedoelt..ik heb ook nog wel lieve vriendinnetjes die wel langskomen, maar die hebben gewoon minder tijd voor mij...dus komt gewoon minder vaak voor en vind het ook juist leuk om f met andere kindjes in contact te laten komen... @Miffy Ben ook aan het lijnen maar ging de laatste dagen weer heel slecht dus morgen weer een nieuwe dag! Ik ben trouwens alvast naar verjaardagstaarten aan het kijken voor als hij 1 word, je ziet zulke mooi! Duurt nog een half jaar, maar toch
@mamazeydad Dat zou natuurlijk heel gezellig zijn! en heel knap van je.. Ik ken iemand die ook een maagverkleining heeft gehad, bij haar heeft het geholpen en als jij je er veel beter door voelt, is daar niks mis mee hoor!
lief dat je dat zegt. ben altijd bang dat mensen dan raar denken omdat ik voor de "makkelijke weg" ga. als ik het zelf had gekunt had ik het allang gedaan natuurlijk.
ik ook. wil heel graag voor haar 1 verjaardag zelf een leuke taart maken, lijkt me zo leuk. ben me al een beetje aan het orienteren.
Er zijn ZULKE mooie taarten, daar kan ik niet aan tippen dus ben aan het kijken hoeveel het ongeveer is dan kan ik wat opzij zetten Maar ik vind het nu al leuk, ben zo benieuwd hoe hij dan reageert !
Het voordeel is dat je elkaar al online leert kennen, en dus kijkt (zoals het hoort) naar het innerlijk!! maakt het nu uit of je 50 of 100 kilo weegt, ik vind jullie tot nu toe allemaal gezellig!!
Vervelend overgewicht. Ik ben gezegend met mijn vaders figuur. Mijn moeder is wel vrij stevig en doet ook al zolang als ik me kan herinneren zo ontzettend haar best om de kilo's er af te krijgen. En als ik dan zie wat ze eet, stelt niks voor. Ik ben ook geen dikke eter, maar wel een snoeper, vergeleken haar eet ik veel. lijkt me ontzettend moeilijk om daar altijd rekening mee te moeten houden en het zelfs je leven beinvloed. Mamazeyad, hoop voor je dat de maagverkleining je helpt en je weer wat lekkerder in je vel komt te zitten.
nee dat maakt echt niet uit hoor !! mamazeyad: is goed hoor geef maar wat aan me hihi Denise: ik fantaseer ook al over haar 1e verjaardag haha welke taart enz.. Miffy: daarom is zp zo handig hihi , zoals met de november mamas..heel lang gekletst en maanden later kwamen ze der pas achter dat ik de jongste van de groep ben. dus kwam niet heel onvolwassen over ofzo haha.
weet je al een beetje wat voor taart je wil ? Er staat bij meest charmante foto van mijn kindje 2 foto's van f toen hij nog maar 2 weken was :O
Goed als ik me aan sluit.....? Ik ben MinnieMe (mm), 22 en moeder 2 geweldige dochters. J. Is 3,5 En D. is 7 maanden Alle 2 bewust voor gekozen, alleen gingen we er de 1x niet vanuit dat het zo snel raak zou zijn (2mnd). Vriend is wat ouder (34), en we genieten vollop van onze meiden. Soms is het wel pittig, maar denk dat iedere moeder dat wel heeft. Of ze nou 18 of 30 is.......