Dit was toen we haar verjaardag vierde dus 1dag voor ze een jaar werd al bijna 4weken terug ik heb last van een emo avondje vriendinnetje ligt weer in het ziekenhuis
Jaa toen we voor t laatst geweest waren.. tijgerde die alleen nog maar een beetje haha.. en zitten dan maar verder gewoon veel kijken.. maar liepen ook grotere kinderen door de babyhoek die hem soms zowat omver liepen maar verder is wel leuk.. en t zit bij een woonbourlevard dus wandelen is er ook gezellig Hierbij een foto van me zoontje in de babyhoek bij bubble jungle.. 3 maanden terug dus was die 7 maandjes
Sweet dreams denise en have fun morgen !! @Rrianne haha echt ? Leuk ! Haar wangen worden nu wel weer minder. Denk dat als ze eenmaal gaan kruipen en lopen veel verbranden. Ik lig in bed ..jawel de film.afkijken waar ik.gister gebleven was. Ml slaapt al en Jaylin ook alweer een tijd , ga straks nog even spieken bij der.
hihih giraffe, kijk maar. Hier was L. een maand of 7. Hij heeft ze inmiddels nog wel wat, maar wel al vele male minder als dat hij ze had.
Wat een knap kereltje !! Haha ja is idd weer bijgetrokken dus die wangen! Ze heeft hier ook . echt huge benen hihi
Haha mijn zoontje is ook een heerlijk michellen mannetje haha, ik vind t heerlijk.. t cb loopt soms wel te zeuren maar k laat t lekker gaan.. komt allemaal toch wel goed.. Ik ga slapen meiden! trustt !!
hihih dankje. Van de zijkant lijken ze altijd wat groter als van voren. L. was ook een klein spekkie van 3 tot een maand of 8/9. Nu heeft hij op zijn lichaampje niet heel veel meer zitten en zit hij keurig op de middenlijn van groeicurve's.
Weet de benaming zo 123 niet MAr ze is zwanger. Spuugt veel. En raakt steeds uitgedroogd Dus weer infuusje.... En ik was ooook heel ziek maar vk nam me niet serieus en toe het net beter ging maar ik opeens wel "teveel;" afgevallen was waren mijn bloed en urine goed. Dus het is ook confronterend
hyperemesis gravidarum? Wat erg zeg Lijkt me echt vreselijk ! Ik heb gelukkig nooit gespuugd tijdens mn zw Ben er ook echt fobische voor. Sterkte.voor je vriendin !
G.morge!! Man, wat n nacht!! D. Besloot om 4:15 niet meer te willen slapen.. Flesje gegeven, terug naar bed, maar alles bij elkaar krijsen. Bij ons in bed sliep ze heerlijk! Heb dr om 5u maar in dr eigen bedje gelegd.. Toen stond J. Op eens om 6u naast mn bed. Of ik de draak wou spelen van de prinses *zucht*. Iedereen terug in bed.. Horen we opeens n knal.. Heeft J mijn mandje make up ed, van de plank getrokken op de badkamer. Hij staat al zo hoog dat ik t krukje moet hebben, want ze heeft al n keer alles vol gesmeerd... Was ze op de wastafel geklommen! Gek kind! Dag begon dus al perfect...... Miffy, he bah! Hopelijklijk gaat t snel beter met je vriendin, mag ze snel en huis en mag ze ook thuis blijven! Beterschap voor haar!!
Hg inderdaad Ondanks de zetpillen blijft ze spugen Is de 3e opname al..... Ze is nu haast 15weekjes dus hopelijk was dit de laatste keer en zakt het bij haar net als bij mij nu een beetje weg
@miffy ah wat klote voor je en voor je vriendin natuurlijk! Hoop dat ze snel opknapt en kan genieten van der zwangerschap !!
Goedemorgen allemaal! Zo hee, ik heb ook even een dagje (20 pagina's ofzo hihi) gemist! Gezellig dat er weer zoveel nieuwe meiden zijn! En wat een leuke foto's ook met de mama's er op! Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven! En wat een leuk idee als er een meeting georganiseerd gaat worden. Als het enigszins kan dan kom ik ook! Ik vind het gewoon te leuk om al jullie lieve baby's in het echt te zien en gezellig met mede-mama's te praten. Want ook ik ben de eerste in de vriendengroep met kindjes en ik merk gewoon dat mijn vriendinnen langzaamaan van me vervreemden. Zij houden nog steeds van stappen en drinken en toe maar. Ik ook! Maar ik moet wel dingen plannen en kan niet meer spontaan een avond de hort op gaan. Daar hebben ze wel begrip voor hoor, maar toch voel ik een soort van... ja... Ik kan het niet omschrijven. Jullie snappen me vast! Ga zo babyzwemmen! Mijn moeder gaat vandaag mee, want mijn man is de hele dag op pad. Fijne dag allemaal! En niet te veel lullen, want dan kan ik het allemaal weer niet bijhouden hihihi!
@Miffy, wat afschuwelijk voor je vriendin. Hoop echt dat ze gauw opknapt! Zo is een zwangerschap niet leuk.....